16-11-2017, 00:38 AM
Ja mis bensukas on? Mingi moodne TSI või iidne kohviks lastud ükskomakolm?
(15-11-2017, 19:03 PM)MeelisV Kirjutas: Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.Minule ütles paigaldaja samuti, et pigem mitte. Rõske ilmaga võib hakata lambist välja lööma kuna RVK on tundlik asi. Siseosa on plastiga kaetud, välisosa reeglina kõrgel seina peal, kaitsemaandus küljes. Kui tihti on üldse vaja välisosa käppida? Selleks ajaks võib rubilniku välja lükata. No lihtsalt arvamus.
(16-11-2017, 09:09 AM)Basilio Kirjutas:(15-11-2017, 19:03 PM)MeelisV Kirjutas: Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.Minule ütles paigaldaja samuti, et pigem mitte. Rõske ilmaga võib hakata lambist välja lööma kuna RVK on tundlik asi. Siseosa on plastiga kaetud, välisosa reeglina kõrgel seina peal, kaitsemaandus küljes. Kui tihti on üldse vaja välisosa käppida? Selleks ajaks võib rubilniku välja lükata. No lihtsalt arvamus.
(16-11-2017, 09:09 AM)Basilio Kirjutas:(15-11-2017, 19:03 PM)MeelisV Kirjutas: Pigem mitte sest praktikas ei toiminud vähemalt mõned aastad tagasi. Ehk pidevalt lükkas RV välja. Seda siis mõne erineva margi ja mudeliga.Minule ütles paigaldaja samuti, et pigem mitte.
...
(16-11-2017, 11:50 AM)Mahno Kirjutas: Ei, minu pump tuleb kenasti betoonaluse peale maha, nii et kättpidi kallale minna pole kuigi raske. Ämma ka pole, keda katsuma saata, nii et teeb pigem selle paarkümmend eurot kulutuse ja laseb läbi rvk.
(16-11-2017, 22:16 PM)veix__ Kirjutas: Diiselkütus ju määrib?
(16-11-2017, 21:30 PM)tungla Kirjutas: Kui palju oleks hea panna diiselkütusele lisandina kahetaktilist õli.et määriks aga ei hakkaks tahmama.
(16-11-2017, 22:44 PM)veix__ Kirjutas: Ma eeldan, et siin on juttu ikka "normaalsest" tanklast ostetud diiselkütusest. Erinevate diiselmootoriga autodega sadu tuhandeid km sõidetud ilma mingit lisaõli panemata.
Kuna pump on kulunud siis palava ilmaga turuplatsis seistes uuesti käivitades laisalt võtab elu sisse.... see näeb siis välja selliselt,et starter ketrab ja kui mootor on paraja hoo sisse saanud,nagu meelitamise peale kargab käima pikkamööda. No ja siis saigi natuke küttele õli lisatud. Peale seda enam probleeme ei esinenud. Jahedaga muidugi läks niisama käima. Eks see näitab kogu pumba kulumist. Ehk siis nafta on nii vedel,et ei jõua enam pihustist läbi minna. Eks see õli teeb paksemaks ja kohe mure lahendatud. Ma ei jäänud muidugi loorberitele puhkama vaid lasin pihustisurvet mõne aja pärast 5 atsi võrra madalamaks. Jälle kärab.
(17-11-2017, 20:11 PM)ivoalaska Kirjutas: Uute crd masinate puhul pigem mitte kasutada. 2 taktiline õli sisaldab aineid, mis pikemas perspektiivis kahjustavad pihusteid, katalüsaatorit, dpf-i. Kui insenerid on loonud teatud süsteemi käima puhtalt diisli (tänapäeva nõuetele vastava) peal, siis nii nad peaksid ka käima. Igasugu lisaained on nagu püksi kusemine, korraks tundub hea aga pärast enam mitte.
Kes väljamaa keelt mõistab, siis näiteks siin http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil...-study.php üks uuring selle kohta aga sarnaseid on tehtud mustmiljon veel. Kusjuures nad kõik on jõudnud lõpuks samale järeldusele.
Igasugune võõrkeha seal, olgu sees siis tingitud halvast kütusest või teleturu lisaainetest võib tekitada päris palju pahandust. Ma pakun, et esimesed pihustid ( mis pandi tööle kuskil 1900 aastal +/- 10 aastat, peast ei mäleta) ei olnud nii tundlikud. Tänapäeva asjandused on seda aga see on kompromiss efektiivsuse arvelt.