Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(17-11-2017, 23:52 PM)ivoalaska Kirjutas:  Noh laias laastus on tänapäeval soovitatav kasutada seda kütust, mida konkreetse mootori tootja on ette näinud konkreetses mootoris töötama.
...

Loomulikult soovitatakse. Kuidas muidu.

2T õli heas korras mootorile vaja ei ole. Küll aitab edasi lükata vältimatut.

(16-11-2017, 11:50 AM)Mahno Kirjutas:  Ei, minu pump tuleb kenasti betoonaluse peale maha, nii et kättpidi kallale minna pole kuigi raske. Ämma ka pole, keda katsuma saata,  nii et teeb pigem selle paarkümmend eurot kulutuse ja laseb läbi rvk.

 Samas, maandus peab ju nagunii olema, seega kestast ei tohiks voolu saada. RVK päästaks noori "elektrikke" kui nad töötavat seadet raudoradega uurima läheks. Niipidi võttes on lapselukuta pistikupesad isegi suurem oht, kus samuti oleks RVKd vaja.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Oskab keegi öelda, kas Opeli C14NZ mootori nukkvõllis on õlikanal või mitte?

Kui oluline on katkestijaoturi võllil olev (eeldatavasti) 5x1 O-rõngas? Kas selle ülesanne on ainult võlli tsentreerida või peab see ka survet pidama?

EDIT: Ise küsin-ise vastan: jaoturivõllil olev pisuke O-rõngas mootori õlirõhku ei mõjuta ja vähemalt esimese 400 km kogemuse järel tööks vajalik ei ole.

Ühtlasi võib mind visata ühe säärase elusa mootoriga, kuna kõnealune pada hakkab varsti Kuusakoskiküps olema.

veeautomaadil mädanes hüdrofori paak ää paari aasta eest. feb leidis kuskilt lao tagumisest nurkadest veel asenduspaagi. sellel keik mudu kena, aga nii kuu või paari takka peab õhku juure pumpama. täna võtsi jälle selle töö ette ja kuna esiti läks veidi liiast sisse, siis pidin natuke survet vähemaks laskma ja avastasin, et koos õhuga tuli lahinal ka vett välja. mis krdi moodi see võimalik on? samas asi töötab kenasti.
ja kui suure truki üldse peab kotile sisse puhuma ja kuidas see õigesti peaks käima? praegu olen pumbal voolu ää võtnud ja siis kraanist sisteemi rõhu maha last ja seejärel tunde järgi pumbanud.

teine ja vähem tähtis küsimus kohe ka veel. vaja tõenäoliselt homme töö asjus valgasse minna. mõtsi, et põikaks ehk siis juba naabrite manu ka. paljud käivad ja toovad midagi. ma jookidest suurt ei jaga ja seepärast küsiks soovitusi. mihuke oleks hää lahjem õlut või siider, mida sealtmaalt osta? tooks külameestele pudeli või paar kingiks kaasa.

Õhupoolelt vee tulek tähendab ilmselt katkist membraani. Tegelikult hüdrofor membraani ei vaja, täitmine peab olema alumisest punktist.
Ma ei ole oma rumalat pead selle originaalpaagi hingeeluga viitsinud vaevata. Sajaliitrine tünn kõrval lisaks, pump ei plõksi ja mingit tossu suve jooksul lisada vaja pole.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(19-11-2017, 19:12 PM)diesel Kirjutas:  ...mihuke oleks hää lahjem õlut või siider, mida sealtmaalt osta? tooks külameestele pudeli või paar kingiks kaasa.

õllesid tassin endale, ikka lahjat pilsneri tüüpi. Eks seal peab vaatama mis soodukaga on, siis tuleb liitrihind alla euri. Näituseks oli Cesise õlletehase jook "Naša marka" väga hää, aga trehvasin seda vaid korra ja rohkem pole saanud, siis on Livu pilsner, Cesu light kah nitševoo. Siidrit ostab naine, Zelta õunasiider on tema mark. A kui minna eestlaste omanduses olevasse Alko1000 poodi, siis seal on ka enamus eestimaist kraami läti hinnaga saadaval.

P.S. Sealt tuuakse ikka kastidega, mitte pudeli või paari kaupa.

(19-11-2017, 19:40 PM)honkomees Kirjutas:  P.S. Sealt tuuakse ikka kastidega, mitte pudeli või paari kaupa.

Spordis on tähtis küll tulemus, aga peamine on siiski osavõtt!

Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]

(19-11-2017, 20:03 PM)null Kirjutas:  Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]

[Pilt: 9457488.jpg]

(19-11-2017, 20:09 PM)2715 Kirjutas:  
(19-11-2017, 20:03 PM)null Kirjutas:  Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]

[Pilt: 9457488.jpg]

Kas mossedel oli siis mingite liistudega stangesid? Sellel keskel terve rida auke. Ei ole ise puuritud. Tutikas peaks stange olema.

Pakuks VAZ 21011/013 stange.

Ehk ikka Volga oma. [Pilt: Two-gaz-24-volgas.jpg]

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(19-11-2017, 21:11 PM)metsakohin Kirjutas:  Ehk ikka Volga oma. 
Volga ei tohiks olla. Pikkus oli umbes sama mis moskvichil ja liistuaugud lähevad küljepeale välja.

VAZ 21011 on üsna kindlasti õige vastus. Aukude asetus (2.-ja 3. on lähestikku) on igatahes sama nagu 011-l.

Pikkusest ei tea ma mitte muhvigi. Numbri valgusteid on vazil ainult üks, seda nii 01-l kui 011-l. pildil olevas on kaks numbrivalgusti kohta. Kas tõesti oli nii pisikeses topsikus kaks pesa?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(19-11-2017, 22:24 PM)metsakohin Kirjutas:  Pikkusest ei tea ma mitte muhvigi. Numbri valgusteid on vazil ainult üks, seda nii 01-l kui 011-l. pildil olevas on kaks numbrivalgusti kohta. Kas tõesti oli nii pisikeses topsikus kaks pesa?
https://osta-ee.postimees.ee/en/vaz-2101...36444.html
sobib ilusti.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(19-11-2017, 19:12 PM)diesel Kirjutas:  veeautomaadil mädanes hüdrofori paak ää paari aasta eest. feb leidis kuskilt lao tagumisest nurkadest veel asenduspaagi. sellel keik mudu kena, aga nii kuu või paari takka peab õhku juure pumpama. täna võtsi jälle selle töö ette ja kuna esiti läks veidi liiast sisse, siis pidin natuke survet vähemaks laskma ja avastasin, et koos õhuga tuli lahinal ka vett välja. mis krdi moodi see võimalik on? samas asi töötab kenasti.
ja kui suure truki üldse peab kotile sisse puhuma ja kuidas see õigesti peaks käima? praegu olen pumbal voolu ää võtnud ja siis kraanist sisteemi rõhu maha last ja seejärel tunde järgi pumbanud.


Kui vale (tunde järgi) rõhu sisse paned, siis pole imestada kui ei kesta. Rolleyes
Kui vesi juba läbi koti läinud, siis võib olla seestpoolt ka roosteuss juba paagi kallal ja see on metalli karedaks teinud ning uus kott ei pea kaua vastu. Muidugi roostevaba paak oleks hea variant.
Sisse pumbatav õhu rõhk oleneb sellest rõhust , mille juures pump tööle lülitab. Sellest lahutad 0,2...0,3 bar. Näiteks pump läheb tööle kui rõhk langeb 2,5-ni, siis võiks õhu rõhuks panna 2,2...2,3. Ja seda sisse lülitamise rõhku pole mõtet vaadata vee rõhku näitava manomeetri pealt, vaid õhurõhu mõõtmiseks kasutatava manomeetri pealt. Wink

Kellegil siin või mõnel tuttaval teil siin parajat treilat on kes saaks kohilast tartusse ühe T150-K ära vedada. Sahad võin ise peale võtta siis peaks 8tonnisega hakkama saama. Muidu koos kahe sahaga ca 10-11t. On ideid?


mlsluik@gmail.com
53961379

Meelis

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

lihtsalt huvipärast: kui kahjulik on (päris hästi) sädeleva rootor-harjad ühendusega AC-mootori kasutamine mootorile endale?

(paistab, et mu 220mm ketaslõikuril lõpetas millegipärast kondensaator töölepingu. Plaanitud tööga oli aga vaja maha saada ja pruukisin masinat sädememerest hoolimata 10..15min. Tegi kohati lausa paugukesi - ilmselt suudab kivitolm soodsates tingimustes "plahvatada"?)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Vaevalt, et seal mingisugust kondekat üldse on, ilmselt on asi tõsisem.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne