Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
väiksem ratas peaks aitama kiirendusele kaasa(kergem keerata) suurem lõppkiirusele sellepärast, et ühe ringi kohta läbid sa ju ometigi rohkem maad... elementaarne mehed
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
aga see korgits reekis et kui duurem ratas panna siis liigub paremini :O
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
sa ei saa asjast päris hästi aru
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Inimesed hakake ometi mõtlema... ratta suurus ei mõjuta ei kiirust ega ka kiirendust (kui täpselt aus olla siis natukene mõjutab veeretakistuse arvelt).
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Noh, punnvõrri puhul mõjutab ikka.
Paned suure ratta, siis teoreetiliselt on lõppkiirus suurem, sest ühe pöördega läbib ratas pikema maa. Samas aga jõudu vähem ja võib juhtuda, et mootoril pole nii palju powerit, et täiskiiruseni viia.
Samas väikesed rattad lasevad mootoril vabamalt pöördesse minna ja tippkiirus VÕIB (aga võib ka mitte) suurem olla. See peaks olenema sellest, kui palju konkreetne mootor pöördesse läheb.
nu fuck kyll rsk bensu un sädet annab aga tööle ei lähe mis viga v6ib olla ja mida tegema peax ?????
ma ju likkan ja ropendan koguaeg v6rri k6rval ikke enam ei lähe tööle aga ma vict tean mix
sest et yx kutt pani käna nii et esi hark k6ver ja tuli eest :@
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
kas ta ei lähe yldse käima ...ei hakka isegi lubama ?......Võibolla kukkumisel sai mootor viga ?