Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Kas on keegi või teab kedagi kes viitsiks natuke tegeleda õhk-õhksoojuspumbaga. On olemas õhksoojuspump, paar aastat seisnud, vähe tööd teinud. Oleks vaja asjatundjat kes teeks hoolduse ja puhastuse ja täidaks, vaatamaks kas üldse tööle hakkab. Aparaat on Daewoo dsb-182lh. Asukoht Vaida, Rae vald. Töö saab tasustatud loomulikult. Ei pea koha peal hooldama-katsetama, kuidas keegi soovib. 53454450.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Paar aastat seisnud ja vähe tööd teinud ?
Mudeli nime järgi on tegu ajaloolise asjaga. Mitu generatsiooni vana gaasiga (R22) mis on keelatud. Tegu pole soojuspumbaga vaid konditsioneeriga.
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
(01-12-2017, 17:56 PM)MeelisV Kirjutas: Paar aastat seisnud ja vähe tööd teinud ?
Mudeli nime järgi on tegu ajaloolise asjaga. Mitu generatsiooni vana gaasiga (R22) mis on keelatud. Tegu pole soojuspumbaga vaid konditsioneeriga.
Selge pilt. Viskan vanaraua hunnikusse.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Otsin Tallinn/Harjumaa piires mõnda tegijat, kel oleks 5-teljeline puidufrees ja kes oleks nõus valmiva toote prototüüpimiseks tegema puitmaterjalist (võib ka mdf, vineer) erinevaid mudeleid? Ideeliselt võib ka päris esimesed proovid teha mingist vahtplastist, kuid siis edasi tuleks ikkagi teha ka puidust, sest valmistooted tulevad kase liimpuidust.
Toote gabariitmõõtmed jäävad 50x200x200 mm sisse ja kuju pole keeruline, peamiselt sirged tasapinnad erineva nurga all. Failid arvutis olemas.
Paar teenusepakkujat leidsin, kuid kuna pole kunagi seda teenust pidanud sisse ostma, siis kuulaks kogenumate nõu.
Samuti otsin siiani firmat, kellelt saada siin veidi ülevalpool küsitud värvimisteenust kuplitele. Käidud kohtades olen leidnud veidi hirmu koguse ees, kardetakse, et ei suudeta hoida ühtlast kvaliteeti pikas perspektiivis. Seega soovitustele väga avatud.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Ma pole Soome asjadega kursis aga natuke otsinud kõrge katusega Chevy van-i matkaautoks siis Soomes on enamus diislid. Need pidid juba seistes ära lagunema aga soomes sõitnud 3-400 000. Seal diisel odav? Maksud madalad?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
vanasti oli vero soodsam pakikal , ka +3 kohaga kuid istmed ei tohtinud olla liiga pehmed . sama jutt istmetega veokakohta , kehtib g30 -le . asuntovaunul oli ka kindlasti soodsam, mingitest aspektidest , seal ka omad nõuded , näiteks kõrgus .
300000-400000 on alles sissesõit , vähemalt 6,2-le , 6,5 on juba liiga moodne seda poleks häämõte katsetada , murdub kergesti ja lambist .
Postitused: 650
Teemad: 91
Liitus: May 2011
Maine:
15
Oskab keegi soovitada kõige mõistlikuma hinnaga firmat, kes tooks UKst ühe suuremõõtmelise asja ära eraisiku käest.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
silindri peas küünla keeret taastada?peaks alumiinjum olema.mooglis muldvanad teemad,äkki midagi uuemat välja mõeldud.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(08-12-2017, 20:52 PM)muska71 Kirjutas: silindri peas küünla keeret taastada?
Kas ruumi on? Lõika suurem keere, küünla saab Sierra kaheliitriselt.
Eeldusel muidugi, et tegu pole mingi imelise mikroküünlaga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Sõltuvalt ruumist ja konkreetsest objektist kas Marko pakutu, uus pea, ava hülssimine või Helicoil.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
treialiga arutasin juba teemat ava suuremaks keere uus ja puks ning puksi küünla keete selleks ruumi jagub,aga alumiini keerme tegemine pidavat problemaatiline olema.
seda Helicoil olen kuulnud näinud,aga vot nimetust mida otsida ei teadnud,kes seda üldse meil müüb?
peavahetuseks tuleb vällamaalt uus pea tellida.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Varemalt sai Würthist. Kui kalliks pead, võid ka muid poldimüüjaid kiusata.
Enesel on helicoiliga säärased kokkupuuted, et neid oli pea iga Soomest saabunud metsamasina juures kasutatud. Oli neid paigaldatud küll pekkiläinud väljalaskekollede kinnituskeermetesse, küll starterite kinnitustel, küll veepumpadel... jne...
Kokkuvõttes vaat', et pea igale poole, kus malmine mootoriplokk või plokikaas põdra jõuga üle reguleeritud.
Muidugi, hea kiire lahendus, ei vaidle vastu. Aga kui seda koostu lahutama pidi, siis tuli ka 90% juhtumitest uus helicoil paigaldada. Tol ajal (üheksakümnendatest jutt) meie värskest vabariigist neid saada veel polnud ja nii oli lahenduseks ainult kinnitatavate detailide poldiavad suuremaks puurida või kui kinnituskõrvad liiga õhukeseks kippusid jääma, siis astmega tikkpolt treida.
Süüteküünal on selline asi, mida aeg-ajalt ikka maha tuleb keerata, nagu kuulnud olen. Kuidas sellisele asjale hää helicoil sääl alumiiniumi sees vastu peab, on uus küsimus. Prooviks võib ju paar tükki rohkem taskusse varuda.