Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(13-12-2017, 22:05 PM)wagoneer Kirjutas:  Ja väidetavalt hakatakse ka kaalumajandusega uuest aastast rohkem tegelema. Ja seda just silmas pidades kuidagi vähendatud kaaludega autosid.

Minu teada tahtsid meie kohalikud tolad allatoodud reg. massid tühistada juba alates 1. jaanuarist 2016, aga sain Euroopa kohtus vastu näppe. Selle tulemusena peaks seis olema selline, et need, mis vanast ajas omavad täismassist väiksemat registrimassi, võivad sellisena arvele jääda ja tagasiulatuvalt neile mingeid repressioone kehtestada ei saa.

Ja lubade kategooriad peaks meil kehtima (sarnaselt mõnele teisele EU riigile) vastavalt auto reg. massile, mitte kategooriale. Hummerid, Suburbanid, Excursionid jms asisemad pereautod sõidavad ju siiani ilma veoautorepressioonideta ja B-katiga. Lihtsalt Eestisse arvele neid enam uute või sissetoodutena mõistlikult ei saa.

(13-12-2017, 23:48 PM)zazik Kirjutas:  Minu teada tahtsid meie kohalikud tolad allatoodud reg. massid tühistada juba alates 1. jaanuarist 2016, aga sain Euroopa kohtus vastu näppe. Selle tulemusena peaks seis olema selline, et need, mis vanast ajas omavad täismassist väiksemat registrimassi, võivad sellisena arvele jääda ja tagasiulatuvalt neile mingeid repressioone kehtestada ei saa.

Ja lubade kategooriad peaks meil kehtima (sarnaselt mõnele teisele EU riigile) vastavalt auto reg. massile, mitte kategooriale. Hummerid, Suburbanid, Excursionid jms asisemad pereautod sõidavad ju siiani ilma veoautorepressioonideta ja B-katiga. Lihtsalt Eestisse arvele neid enam uute või sissetoodutena mõistlikult ei saa.

Väljendasin ennast natuke valesti. Tähelepanu pidavat hakatama pöörama neile selles mõttes,et kui alandatud kandevõimeks max no näiteks 1000kg ja auto ise 2500kg kaalub teeb summaks 3500kg ja kõik ok. Kui aga sul koormaks 1100kg ja auto kaalub juba 3600kg siis on jama majas.
Aga see oleks ju küll hea uudis mis sa kirjutasid. Kui ei saada tagasiulatuvalt peedistada. Samas kas see kehtib ka siis kui autot müües uus omanik seda enda nimele registreerib?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Sellistele küsimustele saab tegelikult MNT büroost või netipäringuga ülletavalt kiirelt adekvaatseid vastuseid. Sisselogituna tehtud päring andis pärimisega seotud segaduse kohta kiire ja korrektse vastuse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(13-12-2017, 23:48 PM)zazik Kirjutas:  Minu teada tahtsid meie kohalikud tolad allatoodud reg. massid tühistada juba ...


Mul on küsimus, mille kuradi pärast peab oma ego vedama krusaga, kui selleks õigust ei ole? C1 saab teha koos B-katiga ja jääb kogu skeemitamine ära.
Neid türnüffleid, kes ei suuda isegi sõiduauto gabariite tunnetada, on liikluses piisavalt.
Kohe tuleb keegi, kes ütleb, vat USAS võib Excursioniga sõita iga koduperenaine... No ma siis ütlen, et vat Keenias on täiesti pohlad, millega ja kuidas sõidad. Kui oled piisavalt kõva seletaja, siis ei pea ka laibakssõidetu omastele midagi maksma.
Aga meie elame Eestis. Siin oleme kokku leppinud teatud reeglid. Kuidagi lame tundub skeemitajate hala, kui järjekordne seaduseauk kinni pandud saab...
Viietonnine klonksvaageni märki kandev MAN või kuuetonnine mersu ei ole kuskilt otsast sõiduauto, millega suvaline ajudeta roolikeeraja ohutult hakkama saab.

(14-12-2017, 08:51 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-12-2017, 23:48 PM)zazik Kirjutas:  Minu teada tahtsid meie kohalikud tolad allatoodud reg. massid tühistada juba ...


Mul on küsimus, mille kuradi pärast peab oma ego vedama krusaga, kui selleks õigust ei ole? C1 saab teha koos B-katiga ja jääb kogu skeemitamine ära.
Neid türnüffleid, kes ei suuda isegi sõiduauto gabariite tunnetada, on liikluses piisavalt.
Kohe tuleb keegi, kes ütleb, vat USAS võib Excursioniga sõita iga koduperenaine... No ma siis ütlen, et vat Keenias on täiesti pohlad, millega ja kuidas sõidad. Kui oled piisavalt kõva seletaja, siis ei pea ka laibakssõidetu omastele midagi maksma.
Aga meie elame Eestis. Siin oleme kokku leppinud teatud reeglid. Kuidagi lame tundub skeemitajate hala, kui järjekordne seaduseauk kinni pandud saab...
Viietonnine klonksvaageni märki kandev MAN või kuuetonnine mersu ei ole kuskilt otsast sõiduauto, millega suvaline ajudeta roolikeeraja ohutult hakkama saab.
Küsimus ei olegi niipalju selles, kas peab või mitte. Küsimus on ju selles, et meie ajuhälvikutest jupijumalad tahtsid oma uusi reegleid hakata kehtestama tagasiulatuvalt. See on umbes sama hea kui hakata automaksu küsima eelneva 10 aasta eest ka tagantjärgi.

Täiesti nõus, et gabariiditundeta idikaid on liikluses niigi. Aga see saamatus ei küsi, mis autoga sa sõidad. Mõni ei suuda väikest fiati ka parkida.
Minul igatahes ei ole nii suurt kadeduseprobleemi, et minus kohe sotsialistileegike süttiks, kui kedagi Hummeriga mööda näen veeremas. Lollusi liikluses tehakse pigem ikka Berlingode ja Masteritega, üksikud Full-size ameeriklased ei ole nagu eriti silmatorkav probleem.

Nõus olen sellega, et igasugused kabedamad LT-d ja topeltratastega Ivecod on tõesti pigem veoautod. Samas aga Burbanid ja Cursionid on sõltumata oma mõõtmetest ja kaalust siiski sõiduautod. Nad ei ole kaubaveoks tehtud, nad on sõiduautod.

See, kas tuimalt 3500 peale piiramine oli õige või vale või oleks pidanud lubama mingeid erandeid, on omaette teema, mis kipub ilmselt pikaks vaidluseks. Aga igatahes on maruhea, et neid piiranguid tagantjärgi ei saanud peale suruda.

Kas kuskil on viide sellele et muudetud registrimass jäi jõusse ja neid tagasi ei muudeta täismassiks .

(14-12-2017, 11:58 AM)MeelisV Kirjutas:  Kas kuskil on viide sellele et muudetud registrimass jäi jõusse ja neid tagasi ei muudeta täismassiks .

Olen otsinud, aga pole leidnud. Usun, et tqhq-s on sellest juttu olnud, aga pealiskaudselt otsides kohe silma ei hakanud.

Näited selle kohta, et vana reg. massiga masinad ka tänapäeval B-legaalsed on, ikka jagub. Aga konkreetseid õigusakte ei ole leidnud. Otsinud olen ka muidugi vaid pealiskaudselt, kuna ennast see mure ei puuduta.

(14-12-2017, 10:37 AM)zazik Kirjutas:  Täiesti nõus, et gabariiditundeta idikaid on liikluses niigi. Aga see saamatus ei küsi, mis autoga sa sõidad. Mõni ei suuda väikest fiati ka parkida.
Minul igatahes ei ole nii suurt kadeduseprobleemi, et minus kohe sotsialistileegike süttiks, kui kedagi Hummeriga mööda näen veeremas. Lollusi liikluses tehakse pigem ikka Berlingode ja Masteritega, üksikud Full-size ameeriklased ei ole nagu eriti silmatorkav probleem.
 Somm on selle "probleemi" ilusti ja lühidalt kokku võtnud:  Big Grin

Tsitaat:When trive out ov karaash, Finland Män look at neipörs kar. If neipörs kar smaller, Finland Män smile. If neipörs kar pikkör, Finland Män not shou emousshiöns.

Finland Män is like tis.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(14-12-2017, 12:46 PM)zazik Kirjutas:  
(14-12-2017, 11:58 AM)MeelisV Kirjutas:  Kas kuskil on viide sellele et muudetud registrimass jäi jõusse ja neid tagasi ei muudeta täismassiks .

Olen otsinud, aga pole leidnud. Usun, et tqhq-s on sellest juttu olnud, aga pealiskaudselt otsides kohe silma ei hakanud.

Näited selle kohta, et vana reg. massiga masinad ka tänapäeval B-legaalsed on, ikka jagub. Aga konkreetseid õigusakte ei ole leidnud. Otsinud olen ka muidugi vaid pealiskaudselt, kuna ennast see mure ei puuduta.

Kõik on võimalik aga siiski loeks mingit dokustaati 
Mina tean et need autod mis olid muudetud registrimassiga jäid sellega s.t. sõita võid c kastiga sest lubasid määrab täismassiga aga vedada vaid piiratud massi järgi. Et saaks kasuta autot maksimaalselt tuli teha avaldus reg massi muutmiseks täismassiga võrdseks.

Milles see b legaalsus väljendub, et pole vahele jäänud või pole politseinik aru saanud, ega nemad ka kõikki seadusi peast tea. See kui keegi müügikuulutuses kirjutab et võib sõita siis ega see kohe tõde ole.
 Niipalju kui ma uurinud olen siis kehtib alates 01.01.2016 täismass lubade jaoks, see oligi viimane tähtaeg et inimesed saaks omale c kati ära teha kui vaja sõita selliste massinatega.
Vähendatud registrimass on siis kasulik kui on vaja sõita registrimassi piirangu liiklusmärgi mõjualas, eeldusel et vähendatud registrimass selle eelise annab.

Ei tea kas Gaz AA/MMiga võib B katiga sõita kui täismass on 3300 kg kopikatega? Aga samas veoauto täitsa

(14-12-2017, 14:55 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Ei tea kas Gaz AA/MMiga võib B katiga sõita kui täismass on 3300 kg kopikatega?

Kaasaegne võiks olla näiteks GAZ GAZelle 33023 2.4 66kW (3,5T).
B-kategooria sõiduk on auto, mille täismass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta.

(14-12-2017, 10:37 AM)zazik Kirjutas:  Küsimus ei olegi niipalju selles, kas peab või mitte. Küsimus on ju selles, et meie ajuhälvikutest jupijumalad tahtsid oma uusi reegleid hakata kehtestama tagasiulatuvalt. 
...
Minul igatahes ei ole nii suurt kadeduseprobleemi, et minus kohe sotsialistileegike süttiks, kui kedagi Hummeriga mööda näen veeremas.
...
Ei kehtestatud ju tagasiulatuvalt, vaid anti üle kahe aasta aega asjade kordaajamiseks. Ning sellest pasundati korduvalt.

Mul on ka savi, millega keegi sõidab. Kuniks ta teeb seda teistega arvestavalt. Aga ütle ausalt - kui normaalne on Excursioni meie poeparklate parkimislahtrisse toppida teiste autode vahele? USA või Ukraina laiad lagedad on üks asi, meie kitsad ja käänulised, pimedad tänavad hoopis teine asi.

Ning ma julgen endiselt arvata, et erandid on privileeg, mitte inimõigus...

Mis aga puudutab kordnike seadustundmisesse, siis ülemises postis on ju kenasti kirjas, mida B-katiga juhtida tohib.

(14-12-2017, 18:10 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-12-2017, 10:37 AM)zazik Kirjutas:  Küsimus ei olegi niipalju selles, kas peab või mitte. Küsimus on ju selles, et meie ajuhälvikutest jupijumalad tahtsid oma uusi reegleid hakata kehtestama tagasiulatuvalt. 
...
Minul igatahes ei ole nii suurt kadeduseprobleemi, et minus kohe sotsialistileegike süttiks, kui kedagi Hummeriga mööda näen veeremas.
...
Ei kehtestatud ju tagasiulatuvalt, vaid anti üle kahe aasta aega asjade kordaajamiseks. Ning sellest pasundati korduvalt.

Mul on ka savi, millega keegi sõidab. Kuniks ta teeb seda teistega arvestavalt. Aga ütle ausalt - kui normaalne on Excursioni meie poeparklate parkimislahtrisse toppida teiste autode vahele? USA või Ukraina laiad lagedad on üks asi, meie kitsad ja käänulised, pimedad tänavad hoopis teine asi.

Ning ma julgen endiselt arvata, et erandid on privileeg, mitte inimõigus...

Mis aga puudutab kordnike seadustundmisesse, siis ülemises postis on ju kenasti kirjas, mida B-katiga juhtida tohib.

Kui inimene on endale soetanud auto, millega ta sõita tohib ja seejärel seadusemuudatuse tulemusena ta sellega enam sõita ei tohi, siis on ju tagasiulatuvalt represseerimine?

Mul tõesti ei ole praegu viitsimist seda pügalat otsida, aga samas olen mitme sellise auto omaniku käest kuulnud (NSR tasemel), et need autod, mis olid enne selle kammajaa algust registris vähendatud reg. massiga, nende peale siiski riigi hammas ei hakanud ja võivad edasi B-katiga tarbida. Sama juttu olen kuulnud erinevatest kohtadest. Kuna mul endal sellega mingit pistmist pole (lubadel tähti piisavalt), siis pole ka viitsinud uurida konkreetset pügalat.

Ega ma kindlalt ei tea, võibolla ajavadki nad kõik mingit käojaani (pluss veel terve hulk igasuguseid müüjaid), aga eeldasin, et kui nii mitmest sõltumatust allikast sama jutt tuleb, siis on tõsi taga. Justkui meenub ka mingi ammune ajaleheartikkel meie MNT-ameti tolade nuhtlemisest Eurooplaste poolt. 



Excursioni parkimisest... no ma arvan, et kõige rohkem kannatab see, kes pargib. Pole teiste asi kobiseda, las ta ise otsustab kui normaalne see on.

Siin pole erandit juttugi kuigi ehk kõige tõenäolisemalt oleks kui ...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=46516

(14-12-2017, 18:42 PM)zazik Kirjutas:  Kui inimene on endale soetanud auto, millega ta sõita tohib ja seejärel seadusemuudatuse tulemusena ta sellega enam sõita ei tohi, siis on ju tagasiulatuvalt represseerimine?

Tulevast aastast teekasutus maks ju tulemas - samuti rakendub ka neile, kellel auto juba varem ostetud, mitte sugugi ainult uutele autodele. Kas see on siis ka tagasiulatuv represseerimine? Hummerimeestele siis juba järjekorras teine latakas.

Hummeri ja excursioni mehi see ei puuduta, neil on m1g mitte n2 kategooria.

Kuni 19.12.2017 kehtiv: https://www.riigiteataja.ee/akt/130122011010?leiaKehtiv
§264:  (3) B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigusega isik võib 2016. aasta 1. jaanuarini juhtida C-kategooria mootorsõidukit, mis on kantud enne käesoleva seaduse jõustumist liiklusregistrisse, tingimusel et mootorsõiduki registrimass ei ületa 3500 kg, või sama mootorsõidukit koos kerghaagisega.

§93: 3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;

Alates 20.12.2017: https://www.riigiteataja.ee/akt/107072017009

Oskab keegi öelda, mis põhjustab siduri surveplaadi purunemise?
Pole konkreetset pilti antud hetkel võtta, aga surveplaat puruks kahest kohast, punasega märgitud.
   
Sidur Luki oma, läbisõitu ka kahe aastaga eriti kogunenud pole.
Otsinguga leidsin, et üheks põhjuseks vale reguleering. Oleks käppadega sidur, siis veel loogiline.
Aga tegu ju lamellidega korviga.
Siduriketta kate ka imelikult ühelt poolt rohkem kulunud.

Kuna siin igasugu rahvast koos, siis vast oskab keegi rääkida kaasa järgneval teemal.
 Nimelt kustus lõplikult 99 aasta Sharambra küljes Eberspächeri sõidusoojendus, mille täpsem mark siis D-3WZ. Remondimeeste väitel kõlbab ainult metalli viimiseks. Aju tuksis, ventika laagrid läbi, nn veesärk praktiliselt väljast sissepoole läbi ussitanud, jne... Ja heatahtlikult oma sisu teistele näidata ka ei taha. Kõik poldid alumiiniumisse kinni mädanenud.
 Muidu töötas ühegi tõrketa neli viimast aastat, kuni aju saba anda otsustas.
Ja nüüd on seis selline, et kuna ilma selle ahjuta on auto tõeline külmkapp, siis on vaja selle ahjule leida mantlipärija.
Kõige lihtsam iseenesest oleks muidugi täpselt sama ahi sinna kõhu alla pista, aga kuna nagunii oli soov see asi eelsoojendiks ringi ehitada, siis uut(või kasutatud uut) otsides läheb valik väga kirjuks. 
Mitmed remondimehed vannuvad eberit ja kiidavad webastot. Et eberi jupid kallid ja saadavus kehva jne. Pluss veel muid huvitavaid väiteid siit-sealt kuulda.
Oskab keegi mind selles maailmas pisut valgustada?
Millist tootjat või mudelit siis vaadata või parem vältida?
Paigalduse ja ühendamisega ise hätta ei jää. Valik aga on keeruline...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne