Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mina ei karda. Ma päris kõigest ei kirjuta...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Enda töökohas kõige uuema hooldeautona lahingus nüüd mõnda aega juba uus Transit. Hooldemasin reeglina täielikult koormatud ja pole ime kui nende kaubikute kaal teinekord arvestatavalt ülekaalus on.
Esialgsed muljed võrreldes eelkäijatega on pigem negatiivsed.
Eelmine masin samade juhtide käes oli Fiat Ducato Maxi 2,8 aastast 2005.
Uus Ford võrreldes vana Fiatiga(mis seni pisut roosteussi poolt puretuna rõõmsalt edasi sõidab) siis;
- kong laiuses märgatavalt kitsam(pikkust ja kõrgust ei võrdle kuna neid andis tollal ja annab täna väga erinevaid tellida)
- vedrustus häirivalt pehme ja rööbe kitsam, auto kõigub ja õõtsub nagu vana meremeeste auto volvo 240. Sama varustuse all vajus masin märksa rohkem maa ligi kui Ducato.
- 2,2-ne mootor vaatamatta oma 155 hj ja 360 Nm võrreldes vana 2,8-se 128 hj ja 300 Nm mannetu. Madala otsa moment puudulik, kui rataste veeretakistus kehvemal pinnasel natukenegi suurem siis arvestatavalt pöördesse ajamatta kohalt ära naljalt liikuda ei taha. Siduri kärsakas tavaline asi kui masinat vaja pisutki raskemates oludes manööverdada. Kiirendus ja kiirusomadused ka just rahuloluks põhjust ei anna. Püüa neid pöördeid hoida mis vahemikus tahad, ei paista neid hobuseid ja njuutoneid kapoti all olema. No võib olla et on nad kusagil heinamaal seni silkamas.
- salong on märksa sõiduautolikum ja üldjoones mugavam kui vanematel masinatel, aga ka siin ei saa kriitikatta hakkama. Sidurit vajutades nr 45 turvajalatsiga peab hoolega jala asendit valima, et jalats kuskile ei hõõruks ega takerduks. Jämedad A-piilarid ja keset klaasi ülaosa olev konsool häirivad väljavaadet arvestatavalt. See viimane eriti pikemal juhil.
Positiivsest küljest on salongis rohkelt panipaiku ja nutiseadmete jms kasutamist hõlbustavaid pistikuid jms. Baasvarustuses lisad mida vanematele masinatele unistadagi ei osanud.
Hooldusvälp 50 000 km tekitab kahtlusi, eriti kuna meil mitu masinat millel sama tootja 2,2 tehase soovitatud 40 000 km välbaga hooldustes käinud ja mootor 200 000 peal juba kaheldava tervisega.
Eks saab siis kogemusi jagada kuidas masin ennast pikemas perspektiivis ülal peab.
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sõidumõnu tekib jah kolbide pindalade summast
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Sellesse 2,2 mootorisse on lisaks veel üks lõks peidetud.
Nimelt mida küsitakse peale ostuhinna järgmisena uue auto ostul?
Loomulikult hoolduskulusid ja et neid madalana näidata ja vältida selle mootori garantiiajal lõppemist on karteripõhale õli väljalaskepunnile 44mm torujupp välja mõeldud.
Idee on panna mootorisse suurem hulk õli ja jätta sellest vahetatavaks ainult 6 liitrit.
Igatahes üllatus oli suur, kui öö läbi tilkunud mootoril vanni alt võttes paar liitrit õli ootamatult maha tuli.
Loomulikult sai see toru ka maha lõigatud.
Postitused: 2,501
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Saan natuke targutada 2013 aastal ostetud Masterskaaja kohta. Ilmnes esimene jabur viga läbisõidul 76000, nimelt suvatses kolmnurkakna ja liikuva küljeklaasi vaheline kaigas-siin end lahtilasta ja sõitis koos juhiklaasiga üles-alla. Tehti arusaadavalt garantiikorras jälle mitteliikuvaks. Igatahes senini olen arvamusel, et garantiiaja lõppedes tuleb järgmine sama värkstoa toode omastada.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Enda tööloom Jumper 3,0 aastast 2011 sai läbisõidul 290 000 esimest korda diagnostikasse viidud. Probleemiks masina talle sobival hetkel käivitumisest keeldumine. Näitas küll vändaanduri viga aga vea kaotas uue starteri paigaldus.
Hiljuti sai masin ka uued tagumised pidurisadulad ja esiamordid.
Praegu sõidab nagu kulda. Kerel roostet peaaegu pole ja agregaadid ka ei leki. Ja kolmeliitrine veab ka juhi näo naerule.
Postitused: 424
Teemad: 29
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Boxer 2016 aasta, läbisõit 50000 kilomeetrit, iga tööpäev trassi 500 kilomeetrit.
Ei saa millegi üle väga kurta, väga heade lisadega ja mugav buss, täielikust õnnest puudu ainult kolmeliitrine mootor
Anomaalia ainult see, et kiirusel 110 ja üle tikub rooli vibra sisse tulema, sama teema ka teisel bussil, sama vana ja läbisõit ka jämedalt sama.
Esindus selle teise bussi peal teinud igasuguseid loomkatseid, vahetatud on rehve, pooltelgi, rumme jne.
Vibra siiani alles, hetkel versioon, et rumm pole ideaalselt tsentris, eks näis millega see lõppeb.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Nii ! Elustaks vähe teemat
. Tähelepanek selline, et 2012 aasta Boxeril 2,2 mootoriga on generaator õhtal nii ,et laeb ainult 13,2 voldiga. Ehk kui tarbjad on järgi ja sõidad lühikesi otsi, siis paari päevaga on aku tühi. Üksgi hoiatustuli loomulikult põlema pole läinud
. Ehk on kellelegi selline info tulevikus abiks. Endal plaan genekas remonti saata ja vaadata mida öeldakse.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kas esilogar terve? Muidu pillub esiratas tõsisema lombi puhul geneka märjaks ja ükskord saab sel siiber. Vähemalt mu Fiat scudol tuli rohelise olluse all lühiskeerd sisse ja ei jaksanud enam laadida akut. Nagu paljusooneline rihm libiseks, aga tegelikul ei (automaatpingutus).
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
27-01-2018, 18:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2018, 18:45 PM ja muutjaks oli
zurik.)
Tere Jälle
Minu boxeri generaator andis lõpuks otsad,ei laadinud enam üle 12,4 voldi. Paigaldasin uue geneka ja laadimispinge ikka 13,1 midagi volti. Oskab keegi kommenteerida?
Mõõtsin igaksjuhuks ergutuse otsast pinget ja see on 9,2 midagi volti. Samas aku annab sellel hetkel 12,5 volti. Massjuhe mootori ja kere ning aku ja kere vahel on ok ja sealt pingelangu ei teki. Aga midagi nagu ei klapiks minu teadmistega autost ? Asi ei lähe ka paremaks pöörete andmisel.
Mõõtsin ka Transiti laadimisvoolu ja seegi näitab 13,4 volti ,see suht uus pill ja generaatori osakonnast ei ole keegi midagi näppinud.
Palve ksf kellel on 2,2 mootoriga kaubik kas siis Boxer,Jumper Vms palun mõõtke aku laadimispinget ja andke teada,siis tean kas pean hakkama mingit viga otsima? Aga minuarvates on 13 volti laadimispinget mannetult vähe?
Aa ja veel selline asi, et logarid on terved aga geneka parandusest öeldi vana kohta, et lihtsalt mädand ja parandada enam ei saavat.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Sul võib aku olla tühi. Lae aku akulaadijaga korralikult täis või tee autoga üks pikem sõit ja mõõda siis generaatori pinge,
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tere
Ei olnud asi akus
. Asi oli autode kõige vanemas vaenlases roostes, nimelt osutus mädaks ikkagi mootori ja kere vaheline ühendus,paigaldasin korraliku kaabli ja genekas laeb nagu mees, ei huvita teda mitte üks koormus,laadimine on ikka 14,1-14,3 ja sellest saan ma juba aru.
Kusjuures juhe ise oli terve aga ühenduspoldi alused pinnad olid nii oksüdeerunud, et koormuse all ühendust enam korralikult ei andnud.
Hea, et vana geneka ennem remonti viisin,vähemalt võib rahus magada, et genekat niisama ei vahetanud.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama.
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper.
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.
Almost Again