07-01-2018, 22:32 PM
Vahepeal oli siin ventilaatori tiivikutest juttu.Gaz-67 ja MM tiivikud on täiesti erinevad asjad, sest 67-l on koguni 6 laba.
(07-01-2018, 18:40 PM)Taaviw126 Kirjutas: kas siis eri rajoonidesse(põhjapoole 2 labaga ja vastupidi) valmistati erinevate ventilaatoritega masinaid?
(08-01-2018, 11:01 AM)Raivo Kirjutas: Labade arvust.Tänud! Ma vaatasin et minu olemasolevaid ventilaatoreid on kõvasti painutatud ajajooksul. Küllap neljalabasel painutati talvel labad sirgemaks. Ja pärast tagasi. Labad on hakanud lahti murduma. Ega seda vist me teada ei saa jah millega MM-V konveierilt maha veeres. Panen kahe labaga. Lihtsalt sellepärast et Gaz AA-l oli 2 laba ja omast arust pildilt ka näen kahe labalist ventilaatorit. Ja pealegi, MM-V oli juba säästuvariant. Kui hätta jääb siis viskan nelja labaga ventilaatori peale...
Udujutt: kuskilt lugesin, mingi uue mudeli konstrueerimisel kasutati küll vana mootorit, kuid tõhustati jahutussüsteemi (see ei olnud MM kohta, vaid mingi hilisem kaasik).
Ma ei kujuta ette, kas toona mootorite parameetrid võisid ka tegelikkuses varieeruda ja sooritusvõimed erinevad olla, kuid koormata võis neid kindlasti kasutaja poolt (teadlikult või mitte) erinevalt, näiteks siis erinevate sihtotstarvete puhul. Põhi-lõuna, seisev töötav masin - liikuv masin, pidevalt olematutel teedel roomav - siledaid magistraale mööda kulgev, vms.
Kuna joonised lubavad nii 2 kui 4, siis ei tohiks algupära kummalgi juhul kaheldav olla - minu meelest.
Fotodesse ei maksa liiga tõsiselt suhtuda, pole teada, mitu korda seda mootorit on ennepulkadeks laiali võetud ja millisest hunnikust võeti tagasi pandud jupid. Defitsiidi ajal oli kombinatoorika oluliselt kõrgemal tasemel.
(10-01-2018, 03:08 AM)marauder Kirjutas: krt, map leia pildilt süütepooligi, rääkimata siis juhtmete arvust![]()
Hea töö! Lust lugeda sellist asja.