Mootor plärtsub
#1

Muidu on küünal ilus pruun, seega võiks segu olla paigas, kuid kiirendades hakkab vahest plärtsuma ja turtsuma. Kui gaasi pikemalt all hoida, siis tõmbab karpast bena vist kuivale ja tahab välja surra. Kui gaasi tagasi lasta mingiks ajaks, siis hakkab jälle tööle.. Süüde on ka varasemapoolne. Milles võib olla plärtsumise põhjus ja kuidas sellest lahti saada?
Ette tänades
Vasta
#2

mul oli enda jawal sama häda. Mul oli karbussi seadistus paigast ära....st et bensutase oli liiga madal ja segukruvi oli mul ka päris paigast ära.

Cool
Vasta
#3

Tegu on Voshod 175cm3, karpa praegu k-36
Vasta
#4

kui peksab karpasse siis keera süüde hilisemaks ja mul 56 (k 36 karpaga) teeb ka imeliiku häält külmast peast seega tuleks kasutada nn õhuklappi
Vasta
#5

56 käib kõige paremini originaalkarbussiga-vana hea K-28\'ga.
Ahto,sul on vist nõel oma õigest astmest ära nihkund,st ei saa kiirendusel vajalikku \"doosi\" kätte.
Vasta
#6

arvatavasti on küttesegu liiga lahja niisiis karbuss tahaks timmida
Vasta
#7

ei ütleks et see k28 on parim,ise ikkagi usun et K62 oleks parem lahendus..
Vasta
#8

k-36 karbuss (voshod, iz jupiter .......) on minuarust ilgelt p**k,kõikidel tuttavatel kel tean olevat k-36 karpaga ratas, siis alailma on häda et tsikkel jääb nälga kiirendades, maru keeruliseks on ta kah aetud, näiteks k-55 või vanemate iz-e k-28 on lihtsad ja head.
Seda julgen väita ainult oma kogemuste ja nägemuste järgi.
Vasta
#9

Niiet K-36 t ei saagi kuidagimoodi normaalselt tööle?
Vasta
#10

kui olemas, siis panonia karpa läheb k-36 asemele ja on päris hea
Vasta
#11

lööb tagasi Kirjutas:k-36 karbuss (voshod, iz jupiter .......) on minuarust ilgelt p**k,kõikidel tuttavatel kel tean olevat k-36 karpaga ratas, siis alailma on häda et tsikkel jääb nälga kiirendades, maru keeruliseks on ta kah aetud, näiteks k-55 või vanemate iz-e k-28 on lihtsad ja head.
Seda julgen väita ainult oma kogemuste ja nägemuste järgi.

Mul k36 karpaga kogemusi pole, kuid minul on jälle k28-saga probleeme olnud (võibolla lihtsalt minu isendi viga).
Ka üks tuttav tsiklimees ütles et k28 karbuss on sama, mis telliskivi, kuhu on 2 auku sisse puuritudSmile

Cool
Vasta
#12

Ma soovitan soojalt pange vhoshoodile jawa karpa peale (sobivad kuni 634 versiooni omad - \"bolt-on\") minek läheb hoopis paremaks ja kellel on vana ümara silindriga voshood, siis lihtsaim viis asjast kõvasti jõudu ja minekut kätte saada toimib nii kui panna uuema voshoodi (kandiline) plokikaan peale ja uute voshoodide omanikel soovitan panna vana voshoodi ümar silinder või originaal lühemaks teha ja te ei kahetse, olen ise mitu sellist voshoodi kokku lappinud. need soovitused kehtivad neile kes ei soovi enda masinat originaali jätta.
Vasta
#13

oojaa see on juba vana jama,et tsikkel k-36 karpaga korralikult ei käi
Vasta
#14

Sain nüüd probleemist lahti. Vahetasin karpa ära K-62I vastu. Kuna mootor ei tahtnud ikkagi pöördesse minna ja plärtsus vastu ning säde tundus olevat nõrgavõitu, siis tegin kogu elektrimängu uuesti lahti ja panin kokku tagasi. Seejärel keerasin süüte ülivarajaseks ja sädeme ka enamvähem korda. Nüüd liigub teine nagu loom, hoia aind kinniToungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne