Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(04-02-2018, 21:26 PM)13piisab Kirjutas:  skatchup ei paista millimeeterpaberi aseaine - on "punnitatud 3d" ja vähemalt vaikimisi ei ole mõõdud (mis on seal tollmõõdustikus?) jms peamine. Proovisin seda (kas on äkki vale abivahend?):
https://app.sketchup.com/app?hl=en

ma ei leia kohe isegi võimalust 8x6m ristküliku joonistamiseks - kui see on suhteline lihtsus, on vist mõistlik paber ja pliiats võtta ning tulem pärast üles pildistada Smile

Sketchup on täiesti geniaalne aga siiski omab mitmeid oma "kiiksusid"  Loogika on tiba teistsugune. 

Kui YT abiks ei vaata ja help ei loe, siis ei saagi pihta, et näiteks ruudu joonistamisel mõõdunumbrid saab trükkida ilma kursorit numbriaknasse nihutamata.  Lisaks ohtralt Ctrl, Alt jt klahvikombinatsioone.   3D stretch on näiteks täiesti olemas...aga ei oma seda nime.  Groupi tegemine ka kohe selgeks teha, muidu on mudel varsti sassis.

Ehk RTFM enne kallale asumist on täiesti kohane, muidu jäädki vanduma.  Aga kui juba näppu saab, siis on täitsa hea. Ma olen isegi paar maja projekti koos Layoutis vormistamisega teinud.  3D on summas väga hea, vaated, lõiked, kaamerad, päike ja varjud kella ja kuupäeva järgi, geoalusest 3D pinnamudeli tegemine  jne jne

Kas keegi autole kojamehi oskab soovitada? 
Kunagi vw-l olid miskised raamita luuad küljes, need pühkisid hästi. Aga ei mäleta, kes tootis, kas bosch või valeo....

Almost Again

Ostsin täiesti ilma süümepiinadeta kojamehed Handymani poest. Tõenäoliselt mingi tundmatu firma, raamita variant, aga varasema kogemuse põhjal kestab vähemalt 2a kenasti. Tõhusamad, kui klassikalised raamiga kojamehed.

(06-02-2018, 14:05 PM)speedsta Kirjutas:  Ostsin täiesti ilma süümepiinadeta kojamehed Handymani poest. Tõenäoliselt mingi tundmatu firma, raamita variant, aga varasema kogemuse põhjal kestab vähemalt 2a kenasti. Tõhusamad, kui klassikalised raamiga kojamehed.

Olen isegi sealt ostnud. Kaubamärgiks Alca,  kohalik autopood müüs sama brändi täpselt poole kallimalt.

Mul Audil algusest saadik need raamita kojamehed. Neil oli isegi mingi kaval nimi??? Max 2 aastat peavad siis hakkavad  krudisema olenemata hinnast ja tootjast ning neil on veel üks viga. Külmaga jäävad kangeks. Parem nurk kus kojamees kopeerib kumerat nurka jääbki külmaga kumeraks. Kõrvalistujale jätab klaasile pühkimata kolmnurga. Samuti olenemata firmast ja hinnast. Suure sileda klaasi peal ehk ok.

Aquila captas non muscas.

olen ostnud nii bosch kui tyco ja muud tundmatud nahad, olen korra ka bosch kojameestes pettunud, kuid suurt vahet pole. Bosch kojamehed liiguvad tänapäeval juba sama hinnaga kui hiina kojamees...

(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas:  
(19-06-2017, 12:27 PM)Basilio Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:51 AM)rbr999 Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas:  E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.
Hoia meid ka kursis kui viitsid. Mul naise autoks samuti Zafira A 2,0 diisliga. EGR praegu käib, aga tuleviku tarbeks hea tarkust kõrva taha panna.

Nii, pakk tuli leedust nädalaga, jõudsin rootsi kaabet teha, jäi paigaldamata. Nüüd paar päeva tagasi sain mahti emulaatori külge panna. Install lihtne, 4s sinine juhe õhulugejal pooleks, emu jootega vahaele ja termokaga kinni. Egril kate maha, kruvikaga pinge peale, et klapp kinni oleks ja keevitusega punkt peale. Egri pistik emuga juhtmega kokku ja valmis. Aga kuraditki, kõik egri häired lännu, asemele sain õhulugeja häire. Vaatasin üle kodulehel oleva pdf juhendi, kõik ok.... aga no ei tööta ju... Tinutusi üle kontrollides aga avastasin tõsiasja, et emule trükitud juhtmeühendus pdfis olevaga võrreldes risti vastupidine. Krt ma ütlen, kolb uuesti kurjaks ja otsad ümber joota. Võtit ja kõik häired läinud  Big Grin  Nii, et kui keegi veel ces24.com lehelt selle emu tellib, siis ühendage see nii nagu emule trükitud on, mitte nii nagu kodulehel saadavas juhendis on. Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.

Vahepeal on palju vett merre voolanud ja oktoobris lõpetasid 2,2sel saaled töölepingu. Järgmiseks väljavalituks sai ka opel zafira aga seekord 2,0 masuudiprits 74 kw mootoriga, koodiga Y20DTH. Täna ei andnud süda rahu ja jootsin vanalt emulaatori maha ja uuele peale. Esialgu häireid pole ja tundub, et toimetab ka 2,0 disla peal kenasti. Ehk kellelgi sellest teadmisest pisut abi kunagi Smile

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

(06-02-2018, 15:34 PM)tets Kirjutas:  Olen isegi sealt ostnud. Kaubamärgiks Alca,  kohalik autopood müüs sama brändi täpselt poole kallimalt.
Alca kohta võib autofoorumitest pigem kiitvat mõminat leida: hind tagasihoidlik, pühkimisvõime ok ning kestmises teevad kordades kallimatele konkurentidele silmad ette.
kui leian, eelistan minagi Alcat.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Kas keegi teab öelda kas Fortschritt E512 heeder sobib E514 külge?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(12-02-2018, 22:52 PM)saarrand Kirjutas:  Kas keegi teab öelda kas Fortschritt E512 heeder sobib E514 külge?

Kas neil kinnitused erinevad polnud? Minu mäletamist mööda olid 514 kallaku küljes olevad kõrvad tummisemad, kui 512-el. 
Kallaku ava oli ka veidi teistmoodu. Aga pead es anna. Mängisin 514-ga aastaid tagasi, seega võin valetada. Niipalju on meeles, et 514-le oli kahte laiust heedrit. Laiema kärutasime ette, siis oli täitsa hirmus kohe.

EDIT: Valetasingi. Läks mõnikümmend sekundit mööda ja tuli välja, et võrdlesin 512st 516-ga hoopis. Vabandust, õues on veidi jahe, eks see mõjub Big Grin

Almost Again

10 hp lumeuhuri mootor ei taha töötada.puhastasin 2x karpa ära ja nõelal oleva kumm lulla keerasin ka teist pidi.nüüd käivitub hästi,lasen mootori soojaks ja siis tööle täisgaasil ja vast töötab mõne minuti siis seiskub,pumpan kütet korra paar siis käivitub ja taas käib mõnda aega ja kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.

(13-02-2018, 10:41 AM)muska71 Kirjutas:  ...
kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.

Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema Toungue

Kui surve on OK ja küünlavahetus ei aita, siis jääb ikkagi karburaator. Julge mees, et plastist asjale atsetooniga lähenesid...

Karpa ära ei jäätu?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(13-02-2018, 10:57 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-02-2018, 10:41 AM)muska71 Kirjutas:  ...
kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.

Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema Toungue

Kui surve on OK ja küünlavahetus ei aita, siis jääb ikkagi karburaator. Julge mees, et plastist asjale atsetooniga lähenesid...

no plasti ma küll kuskil ei näinud jaei leotanud vaid lasin aerosooli ja kohe puhusin läbi.mootor heas korras ja karp isegi härmas pole.käima jääb,aga paugub endiselt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

(13-02-2018, 10:41 AM)muska71 Kirjutas:  10 hp lumeuhuri mootor ei taha töötada.puhastasin 2x karpa ära ja nõelal oleva kumm lulla keerasin ka teist pidi.nüüd käivitub hästi,lasen mootori soojaks ja siis tööle täisgaasil ja vast töötab mõne minuti siis seiskub,pumpan kütet korra paar siis käivitub ja taas käib mõnda aega ja kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.

Foorumi selgeltnägijatel oleks mõningad küsimused, enne kui kukalt kratsima ja näpuga ninas koukima hakatakse.

1, Millised olid leiud karburaatorist lahtivõtmisel (ujukikambris)? Puhas metall, või kaetud mingi aine kihiga?
2. Kraani läbilaske võime?
3.  Õhuklapi asendi leidmine, et ei pauguks, aga töötaks?

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(13-02-2018, 15:24 PM)h2rra Kirjutas:  
(13-02-2018, 10:41 AM)muska71 Kirjutas:  10 hp lumeuhuri mootor ei taha töötada.puhastasin 2x karpa ära ja nõelal oleva kumm lulla keerasin ka teist pidi.nüüd käivitub hästi,lasen mootori soojaks ja siis tööle täisgaasil ja vast töötab mõne minuti siis seiskub,pumpan kütet korra paar siis käivitub ja taas käib mõnda aega ja kõik kordub lisaks paugub.karpa lihtsa ehitusega seega sodi enam sees olla ei tohiks,viimane kord lasin natuka atsetooni ka enne läbi puhumist.

Foorumi selgeltnägijatel oleks mõningad küsimused, enne kui kukalt kratsima ja näpuga ninas koukima hakatakse.

1, Millised olid leiud karburaatorist lahtivõtmisel (ujukikambris)? Puhas metall, või kaetud mingi aine kihiga?
2. Kraani läbilaske võime?
3.  Õhuklapi asendi leidmine, et ei pauguks, aga töötaks?
metall muidu puhas,aga silmnähtavalt oli seest sitane ja panin eurose filtri vahele.
kraanist läbi tuleb kuigi kraan mulle ei meeldi,häämeelega asendaks karpa kaasaegsema vastu millel kraan normaalne ja normaalses kohas.
õhuklapp vist siiber sees?ja too liigub.(kurat diisliga palju lihtsam kas käib või mitte)
tänane katsetamine välja ei surnud kuid paugub endiselt.uut küünalt peaks ka vaatama ja proovima.

Loogika kiirkursus:  Kui karburaator oli seest "sitane", siis see fekaal pidi sinna ladestuma läbides eelnevalt kraani, millest mahtusid läbi need kalibreeritud osakesed, mis leiti ujukikambrist. Väidetavalt ei ole keegi karbussis sittumas käinud, siis on ehk osa sitta teekonnal: paak - kraan - voolik - karburaator ja kütet jääb väheseks koormusel tööga. Selleks tuleks "õhuklappi koomale tõmmata paukumise ajal, et vähem õhku segu valmistamiseks saaks. Õhuklapp on see auguga siiber, mida liigutatakse ümarmaterjalist hoovaga.   See oleks algne diagnostika vea otsimisel. Tehke toiminguid ükshaaval, siis leiate vea ka ülesse

Ps. hiljem võiks selle vedruga reguleer kruvi seal klambri all ka lõpuni kinni keerata ja siis sama arv välja keerata. hiljem töösoojalt reguleerida...

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Mul oli mullafreesiga sama lugu. Viga oli bensiinis, mis aastase seismisega oli kõlbmatuks muutunud. Panin uue bensiini, puhastasin karpa ja asi toimis. Tühikäigul mul käis enam vähem, aga pöördeid ei kannatanud.

(13-02-2018, 09:11 AM)Necro Kirjutas:  
(12-02-2018, 22:52 PM)saarrand Kirjutas:  Kas keegi teab öelda kas Fortschritt E512 heeder sobib E514 külge?

Kas neil kinnitused erinevad polnud? Minu mäletamist mööda olid 514 kallaku küljes olevad kõrvad tummisemad, kui 512-el. 
Kallaku ava oli ka veidi teistmoodu. Aga pead es anna. Mängisin 514-ga aastaid tagasi, seega võin valetada. Niipalju on meeles, et 514-le oli kahte laiust heedrit. Laiema kärutasime ette, siis oli täitsa hirmus kohe.

EDIT: Valetasingi. Läks mõnikümmend sekundit mööda ja tuli välja, et võrdlesin 512st  516-ga hoopis. Vabandust, õues on veidi jahe, eks see mõjub Big Grin

Ega 514 juppe juhuslikult midagi alles pole?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

On "kuhjunud" paar ajalooküsimust.

Mis tehas see Tartus oli, mis tootis muuhulgas pipraveskeid ja köögiriive? Vanaema naaber töötas seal ja tõi mainitud toodangut ka vanaemale. Vanaema väitis, et naaber töötab aparaaditehases. Too oli ju Kastani tänaval? Minuarust oli tegu ikkagi kontrollaparatuuri tehasega, ametlikult postkast 32, Olev Remsu sõnadega: sekretnõi vojennõi zavod okolo durdoma. Ehk siis tehas Puiestee tänaval?

Ja samast sarjast... Vanemad generatsioonid mäletavad "maagilist" numbrit 4.12. 4 oli sisu, 0.12 taara. Aga mina mäletan, mitte küll viinapudeli kohta, et 0,5l Värska/õlle/limonaadipudel oli 0.20 ja 0,33 pepsi/fanta oma 0.10. Need numbrid meeles 80ndate keskpaigast. Aga palju maksis taara aastal 1983?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne