Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(23-02-2018, 10:30 AM)nustu826 Kirjutas:  ...
Aga siin küsimus - Mida arvata w211 kerega autost. Kuskil 2003 edasi. Veovõimet iseenesest on, ruumi nagu kah. Kuidas selline vastu peab? Hinnaklass pisut kõrgem, aga hädapärast vast saaks hakkama kuni +1000€...

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275

Eelkäijast parema kerega rooste mõttes. Aga selles hinnaklassis liiguvad vaid endised taksod ja per$es elektriga masinad. Arvesta, et universaalidel on alati taga õhkvedru, mis hakkab kunagi lekkima. Selle saab vahetada terase vastu, aga siis ei jää kandevõimet järgi. 210 on veel vana hea hüdropneumaatika. Ja roosteSad

Ülejäänu on remonditav, kuluosade hind ei tapa. Aga päris volkar muidugi ei ole.

Samas pead ära otsustama, kas vajad ja tahad bussilist, lähed päris maasturi peale või jääd tapma universaalkerega sõiduautot. Käru vedamiseks on maasturt oma tugeva kerega muidugi parem. Sest kahetonnine haagis väänab autokeret ikka mehemoodi ja aastatega muutub päris pehmeks. Hinnaklass on jämedalt sama...

Hilti 22 voldine liitium-ioon aku ei hakka laadima. Indikaator näitab ühte "pulka", laadiasse pannes hakakb see vilkuma, nagu hakkaks laadima kuid mõne aja pärast jääb põlema ja edasi ei lae. Kas on prügikastikaup või saab kuidagi elustada? Olen kuulnud et Hilti akudel pidi mingi kiip laadimiskordi lugema ja loetud kordade järel ei lase laadida enam?

(23-02-2018, 12:51 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Hilti 22 voldine liitium-ioon aku ei hakka laadima. Indikaator näitab ühte "pulka", laadiasse pannes hakakb see vilkuma, nagu hakkaks laadima kuid mõne aja pärast jääb põlema ja edasi ei lae. Kas on prügikastikaup või saab kuidagi elustada? Olen kuulnud et Hilti akudel pidi mingi kiip laadimiskordi lugema ja loetud kordade järel ei lase laadida enam?

Kas soe aku soojas ruumis ?
Makita igatahes piirab laadimist kui aku on külm.

(23-02-2018, 13:37 PM)MeelisV Kirjutas:  
(23-02-2018, 12:51 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Hilti 22 voldine liitium-ioon aku ei hakka laadima. Indikaator näitab ühte "pulka", laadiasse pannes hakakb see vilkuma, nagu hakkaks laadima kuid mõne aja pärast jääb põlema ja edasi ei lae. Kas on prügikastikaup või saab kuidagi elustada? Olen kuulnud et Hilti akudel pidi mingi kiip laadimiskordi lugema ja loetud kordade järel ei lase laadida enam?

Kas soe aku soojas ruumis ?
Makita igatahes piirab laadimist kui aku on külm.

Soojas ruumis jah

(22-02-2018, 17:19 PM)nustu826 Kirjutas:  S210 on ka iseenesest hea valik. Oskate aga kommenteerida kuidas on tagumiste turvavööde pikkusega? Garaazis mul seisab 92.a. S124. 108kw diisel, automaat, nahktuba, 4x el aken, esimesed el. istmed, jms. Ühesõnaga kõik jutud. Piduriga haagis ka 2100kg lubatud. Küll aga paraku turvahälli jaoks jäid tagumised vööd lühikeseks. Esiistmele ei saa turvapatjade tõttu tulevast ilmakodanikku panna... Kas S210-l on see viga näiteks parandatud? Või on ka võimalik äkki 124 tagumised vööd asendada pikematega mõne muu mudeli pealt nii, et turvalisus säiliks?
Ma tegin kunagi nii:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=7660

Läheb küll eelnevalt otsitud automaadiga kärutõmbaja eelarvest vististi välja, aga selline väärastunud disaineri vaimusünnitis on ka müügis-  http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2510015
Taustauuringut konkreetsele mudelile pole teinud, aga iseenesest varustuse/omaduste poolest tegija- lubatud piduritega käru 2850 kg, mercedese diisel, automaat, nelikvedu, 7 kohta jne...
Iseenesest hakkas ennastki see teema huvitama, mis massinaga tegu.

Eks ta üks inetu pardipoeg on. Keegi seda remontida ei taha, aga koosneb suuresti MB tükkidest. Kereosad on loomulikult omatoodang ja nende saadavus on... huvitav.

Mul oli ühel tuttaval too kastiga värdjas - tehniliselt kestis hästi, aga elekter tegi igasuguseid tükke. Samas kulude üle ta ei kurtnud.

Seda juba parklasse ei kaota. Big Grin

Mu kolleeg omas ka minhit Ping Pongi. Hädas oli. Lammar ka vìimaks ei tahtnud.

Aquila captas non muscas.

(24-02-2018, 21:50 PM)v6sa Kirjutas:  Eks ta üks inetu pardipoeg on. Keegi seda remontida ei taha, aga koosneb suuresti MB tükkidest. Kereosad on loomulikult omatoodang ja nende saadavus on... huvitav.

Mul oli ühel tuttaval too kastiga värdjas - tehniliselt kestis hästi, aga elekter tegi igasuguseid tükke. Samas kulude üle ta ei kurtnud.

Seda juba parklasse ei kaota. Big Grin

Moto selliste asjade peal näeb MB moodi välja küll aga MB pealt sinna midagi ei sobi.
Isegi plokil ja kaanel on mingid muudatused ja kui sa leiadki sealt mingi tüki kus isegi
mingi MB kood peal siis selle peale sulle Mersu esinduses öeldakse et meie seda küll
tootnud pole...
Kogemuse omandasin hiljuti ühe seda tüüpi looma moto remmiga.....
Nende originaal esinduses olid hinnad nagu apotekes.... Sad Sad

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

Chevrolet G20 puhul väidetakse internetis et Kanada mudelid on tsingitud. Kas konkurendid ka?  On Ameerika mudelid kah mingist aastas tsingitud?

(23-02-2018, 12:51 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Hilti 22 voldine liitium-ioon aku ei hakka laadima. Indikaator näitab ühte "pulka", laadiasse pannes hakakb see vilkuma, nagu hakkaks laadima kuid mõne aja pärast jääb põlema ja edasi ei lae. Kas on prügikastikaup või saab kuidagi elustada? Olen kuulnud et Hilti akudel pidi mingi kiip laadimiskordi lugema ja loetud kordade järel ei lase laadida enam?

Varemalt oli makita akudel blokeerimis kiip kui kui laadija keeldus kolmel järjestikul korral laadima hakkamast näiteks liiga kuuma aku tõttu siis blokeeriti laadimine, aga kui akus veel elektrit oli sai seeda veel tühjendada, aitas kiibi vahetus. Kui 18v akud tulid siis alul sai neid omajagu remonti veetud, nüüd pole seda nalja ammu juhtunud. Ehk on poisid targemad või aku tehnika muutunud. Hilti akud peaksid ju rõõmsalt renoveeritavd olema, nii et prügikasti pole küll kohe virutada vaja.

Küsimus jälle targematele. Sooviks teada selle asutuse nime mis minu traktori passis kirjas. Kas veel tegutsemas.... Osaliselt saan aru,et tegu Türi Raudteega.... Järsku isand kass või keegi teine oskab siit välja lugeda täpse nimetuse. 

[Pilt: 25187493f9e054_l.jpg]

Teine küsimus on veel. Kas inventari nr. üks tähendas 58 aastal tõesti nr. 1 ehk selle asutuse esimene arvelevõetud asi üldse?

Tänud.

T.

Vostanovitelnõi Poezd ehk raudtee taastamise rong, Türi jaam.

Inventari number käib aga vist traktorite loetelu kohta, seega esimene traktor selle asutuse varustuse hulgas.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(23-02-2018, 12:51 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:   Olen kuulnud et Hilti akudel pidi mingi kiip laadimiskordi lugema ja loetud kordade järel ei lase laadida enam?

Minuarust see pole mitte ainult Hilti akukatel, vaid absull kõikidel seadmetel, mis laetavaid akusid kasutavad: läpakad, mobiilid, kõikide tootjate akutööriistad jne.

Kas mitte Apple polnud mitte see, kes sellega otseselt vahele jäi (oma iPhone 6-ega) ja selle eest lausa kohtusse kaevati..?
Mingi tarkpea tuvastas selle progejupi, mis akul laadimiskordi luges...

.

(25-02-2018, 17:11 PM)stihl Kirjutas:   selle eest lausa kohtusse kaevati..?
Mingi tarkpea tuvastas selle progejupi, mis akul laadimiskordi luges...

Tindiprinteritel oli mingi piiratud kassetivahetuste arv. Sellest tuli küll Canonile? jäme jama Big Grin
Makita akudel (18V) katkeb kolmandal korral kuuma aku laadijasse panekul side elementide ja kontaktide vahel. Tuttav nupumees kasutab neid väikese modimisega uuesti, ainult laadima peab teise seadmega.
12-voldistega ei ole mingit jama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(25-02-2018, 16:31 PM)Aspelund Kirjutas:  Vostanovitelnõi Poezd ehk raudtee taastamise rong, Türi jaam.


A.
Pigem  vist mitte rong. Võibolla ikkagi Türi raudtee taastamise jaam.Või midagi sellist. Minu esialgne mõte.

(25-02-2018, 19:34 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(25-02-2018, 16:31 PM)Aspelund Kirjutas:  Vostanovitelnõi Poezd ehk raudtee taastamise rong, Türi jaam.


A.
Pigem  vist mitte rong. Võibolla ikkagi Türi raudtee taastamise jaam.Või midagi sellist. Minu esialgne mõte.

ikka rong, venelasel olid moes sellised rongi nimega asutused, nt sillaehitusrong, tegelikult sillaehitusettevõte. Eks nad tehnika ja materjali rongiga objektile toimetasid, samas lisaks sellele rongile endale oli hulka maapealseid hooneid ka rongi koosseisus.

(25-02-2018, 19:39 PM)honkomees Kirjutas:  ikka rong, venelasel olid moes sellised rongi nimega asutused, nt sillaehitusrong, tegelikult sillaehitusettevõte. Eks nad tehnika ja materjali rongiga objektile toimetasid, samas lisaks sellele rongile endale oli hulka maapealseid hooneid ka rongi koosseisus.

No see on mulle küll üllatuseks. Big Grin Tänud.

T.

(25-02-2018, 19:39 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-02-2018, 19:34 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(25-02-2018, 16:31 PM)Aspelund Kirjutas:  Vostanovitelnõi Poezd ehk raudtee taastamise rong, Türi jaam.


A.
Pigem  vist mitte rong. Võibolla ikkagi Türi raudtee taastamise jaam.Või midagi sellist. Minu esialgne mõte.

ikka rong, venelasel olid moes sellised rongi nimega asutused, nt sillaehitusrong, tegelikult sillaehitusettevõte. Eks nad tehnika ja materjali rongiga objektile toimetasid, samas lisaks sellele rongile endale oli hulka maapealseid hooneid ka rongi koosseisus.

Venkudel olid suuremad raskeettevõtted ikka   STROI lõpuga. Rolleyes 
PS.Kuidas see RONG vene keeles vene firmanimes ka kõlaks. Sad

Paneb täita imestama, et muidu nii vanad ja veneaegsed ülemused ja ei tea seda?   panen lihtsalt lingid, kust saate ennast harida, et ennast nii rumalalt rohkem ei afišeeriks.

https://www.google.ee/search?ei=2geTWrycBcONsAHr-5-QDA&q=sillaehitusrong&oq=sillaehitusrong&gs_l=psy-ab.1.0.35i39k1.9862.9862.0.12159.1.1.0.0.0.0.131.131.0j1.1.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.129....0.tOHaekueQyg

 Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 41 külali(st)ne