Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Väike eellugu. Hiljuti, ühel külmal hommikul nägin ühe Eesti väikelinna tänaval kruiisimas keskealist Volvot roolis keskealine daam. Auto oli käivitunud (kuna liikus omal jõul), kuid kütusena (laias laastus) kasutas karteris paiknevat ollust. Turbiinist liikus siis õli siis nii sisse- kui väljalaskesse. Auto taga olev vaade ja lõhn olid muljetavaldavad. Ilmselt käivitamisel hoidis tädi pedaali põhjas, käivitas-soojendas piirajas olles. Arvan.... Küsimus. Kuna olen eluaeg olnud ülelaetud diislipõletajate omanik, tahaks teiste kogemuste ja teadmiste põhjal aru saada, mis on turbiinile surmavam, kas külm ja paks ollus, või vedel ja kuum ollus. Tavaliselt olen suvisel maanteel näinud selliseid tossutekitajaid, talvel veel mitte. Loomulikult ei löö ma ka talvel peale käivitumist parempoolset pedaali põrandasse, aga ikkagi... Kas mu diagnoos oli õige?
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
26-02-2018, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2018, 12:15 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(26-02-2018, 10:37 AM)karumõmm Kirjutas: Väike eellugu. Hiljuti, ühel külmal hommikul nägin ühe Eesti väikelinna tänaval kruiisimas keskealist Volvot roolis keskealine daam. Auto oli käivitunud (kuna liikus omal jõul), kuid kütusena (laias laastus) kasutas karteris paiknevat ollust. Turbiinist liikus siis õli siis nii sisse- kui väljalaskesse. Auto taga olev vaade ja lõhn olid muljetavaldavad. Ilmselt käivitamisel hoidis tädi pedaali põhjas, käivitas-soojendas piirajas olles. Arvan.... Küsimus. Kuna olen eluaeg olnud ülelaetud diislipõletajate omanik, tahaks teiste kogemuste ja teadmiste põhjal aru saada, mis on turbiinile surmavam, kas külm ja paks ollus, või vedel ja kuum ollus. Tavaliselt olen suvisel maanteel näinud selliseid tossutekitajaid, talvel veel mitte. Loomulikult ei löö ma ka talvel peale käivitumist parempoolset pedaali põrandasse, aga ikkagi... Kas mu diagnoos oli õige?
Karterituulutus oli/on jääs pakun puusalt. Karteris tekkinud rõhu tõttu mootorisse sattuv õli tekitab vägeva hallikasvalge tomu aga mootori töös ei pane seda tähele. Tühikäigul pole ka meeletu suitsemine, küll aga pööretel. Külm Kama3 peaaegu ei suitsegi selle tomuga võrreldes. Kui peegleid ei vaata võib rahulikult õndsas teadmatuses oma aurikuga edasi tossata. Mingi aeg hakkab küll õlituli põlema, heal juhul jäävad simmerid paigale. Õlimõõtevarrast väljavõttes käib kena susin, niimoodi sai vähemalt koju sõita.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Sisuliselt läheb mootor lõhkuma ja töötab niikaua, kuni karterist "kütust" peale tuleb. Või siis kuniks sisselaskest õhk kinni pannakse.
Alternatiiv on süsihappegaas sisselaskesse. Mootor seisab mõne hetkega kui naelutatult.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Kruiis oli rahulik tädil, lihtsalt masuudi põlemise lõhna oli linn täis... Kas õhunäljas disla võib ka hakata õli sisse imema igalt poolt kus võimalik? (coolerit mõtlen? või õhufiltrit?) Turbo? Rõngad? Kas 5w-30 (40) täissünt võib olla -20 juures nii paks et turbiini pööretel pekki keerab? Üldiselt olen aru saanud et -25 kraadi juures hakkab ka uutel autodel igasugu anomaaliaid esinema. Seetõttu tahakski saada veidi targemaks et mitte oma vigadest õppima hakata..
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(26-02-2018, 12:32 PM)Aspelund Kirjutas: Sisuliselt läheb mootor lõhkuma ja töötab niikaua, kuni karterist "kütust" peale tuleb. Või siis kuniks sisselaskest õhk kinni pannakse.
Alternatiiv on süsihappegaas sisselaskesse. Mootor seisab mõne hetkega kui naelutatult.
A.
Lõhkuma ei läinud, mingit lisajõudu või et auto ise tahab pöördesse minna polnud. Samuti hõõgsüütega sarnanevat mitte seismajäämist ka ei olnud.
Oli vaid tomu mis sõltus sellest kui palju pöördeid andsid.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Olemas kogemus, nii prantslase kui Vagiga, kus tuulutus jäässe läks. Mõlemal juhul tulistas välja õlimõõtevarda ja selle avast õli. Mingeid muid märke enne õlitule süttimist peale kerge õlikärsaka mootoriruumist ei olnud.
Keskealine volli kasutab volkari diisleid.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Kuidas kutsutakse seda andurit, mis küünlajuhtme pealt pööretesignaali loeb? Mõtlen siis sellist nagu süütenurga sättimise stroboskoopidel küljes on. Sattus kätte üks vana heitgaasianalüsaator, millel paraku pööretemõõdik puudu. Ehk saaks asenduse kui teaks mida otsida. 3 juhet läheb pistikusse...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kas kütuse pumbale(ühest mahutis teise)pannakse filter enne või peale pumpa?
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
27-02-2018, 08:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2018, 08:30 AM ja muutjaks oli
veix__.)
Oleks nagu loogiline filtriga kaitsta pumpa sinna sodi sattumise eest?
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(26-02-2018, 19:10 PM)nustu826 Kirjutas: Kuidas kutsutakse seda andurit, mis küünlajuhtme pealt pööretesignaali loeb? Mõtlen siis sellist nagu süütenurga sättimise stroboskoopidel küljes on. Sattus kätte üks vana heitgaasianalüsaator, millel paraku pööretemõõdik puudu. Ehk saaks asenduse kui teaks mida otsida. 3 juhet läheb pistikusse...
Selline nagu ampertangidel, töötab induktsioonil?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Ise arvsin ka,et filter enne pumpa aga tehase komplekti omadel (piusi kütusepumbal)on peale pumpa.Samuti on autodel paagisisene pump ja siis kütusefilter.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Autodel on enne pumpa alati üsna tihe sõel. Paberfilter enne pumpa panna ei pruugigi kütus tulema hakata, pealegi jääb ülejäänud süsteem võimaliku pumbast eralduva sodi eest kaitsmata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
27-02-2018, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2018, 20:31 PM ja muutjaks oli
nustu826.)
(27-02-2018, 09:48 AM)Walter Kirjutas: (26-02-2018, 19:10 PM)nustu826 Kirjutas: Kuidas kutsutakse seda andurit, mis küünlajuhtme pealt pööretesignaali loeb? Mõtlen siis sellist nagu süütenurga sättimise stroboskoopidel küljes on. Sattus kätte üks vana heitgaasianalüsaator, millel paraku pööretemõõdik puudu. Ehk saaks asenduse kui teaks mida otsida. 3 juhet läheb pistikusse...
Selline nagu ampertangidel, töötab induktsioonil?
Usun jah et räägime ühest ja samast asjast. Aga mille järgi eestis sellist asja otsida? Induktsioonikäpp jms. tulemust nagu ei andnud...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
27-02-2018, 20:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2018, 20:42 PM ja muutjaks oli
nustu826.)
Pakuks julgelt õlitaseme andurit esimese asjana.
Kui peale käivitumist vilgub mõnda aega on õli tase madal tema arust
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.