Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(27-02-2018, 19:35 PM)viplala Kirjutas: Osta selle elektroonilise käigunäidu asemel parem bensiini paaki. Tänapäevasel bensiinil (ka diislil) on sees vastavad lisandid, mis koos mootori pööretega suudavad saata näidu otse juhi ajusse. Kuna tegemist on alles hiljuti välja töötatud lisaga, on vajalik eelnev tarkvaraline seadistus. Selleks ise midagi tegema ei pea, bensiin teeb kõik töö ise ära. Tarkvara installimiseks tuleb lihtsalt paak täis valada ringi sõita. Installimise kiirus on üsna erinev, oleneb autost ja juhi ajust ning nende kahe omavahelisest koostööst. Igaks juhuks pead varuma mitme paagitäie bensiini raha. Kuuldavasti on kohe turule jõudmas ka ülejäänud lisad, tühja rehvi, koliseva mootori ja enamus liiklusmärkide andmed, ilma et neid ise pingsalt vaadates kontrollima peaks. Samuti on varsti tulemas ka lisad, mis saadavad otse ajusse kergemate autot vaevavate vigade loendi koos juhendiga nende likvideerimiseks. Et sellest kõigest osa saada, pead lihtsalt paaki kütust valama, mida tihedamini, seda kiiremini mõikab.
See lisand saadaval ju olnud sajandi jagu
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 1,268
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Tegelikult ärge pabistage, see on okei ja täiesti loomulik. Kui viitsida juutuubi vaadata, siis sealt näeb, et nt Sebastien, Ott ja Jari-Matti ka alles harjutavad: neil ju ongi käigu kuvamiseks hästi suur displei installitud. Samuti on rataste asendist arusaamiseks rooli peale teibiga kollane triip tõmmatud: kui see on üleval, siis on rool otse. Muide, sellesama asja pärast on vertsu rooliülekanne nii "kiireks" tehtud, et see täit ringi keskelt kummalegi poole ei teegi: muidu võib juhtuda, et rool on 360 kraadi otseasendist viltu peal, aga sellest ei pruugi aru saada enne, kui õnnetus käes on. Ma pakun, et sigulli puhul aitaks sellest äkki üle seesama tegelane, kes käigudispleid hakkab installima: äkki teeb kaks lisatulukest juurde, et kui rooli keskasendist vasakule keerata, siis hakkab vasakpoolne põlema ning vastupidi.
Ahjaa, v6sa postitusele plussüks: ma soovitaks ainult vabakäiku tarvitada, nii on kõigile parem.
Postitused: 6,901
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(27-02-2018, 20:46 PM)stihl Kirjutas: Mis te nüüd õiendate inimese kallal
Natuke võib. Tark küsija muigab, suskab vastu, rumal solvub ja vahetab foorumit. Parem ongi.
Teemasse - need skeemid ja käigukangiümbrised unusta ära! Pilk peab olema teel, ülejäänud silmad vaatavad küljeakendest välja ja jälgivad peeglit. Pedaale ei tohi iialgi vaadata, kangi samuti.
Niikaua kuni need algtõed selged pole, ära parem libisemist harjuta!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Kusjuures - ise olen kilomeetreid veeretanud autodega vähemalt 300 000 ja peale....
Aga viimasel ajal taban ennast isikliku auto roolist selliselt teolt, kus võtan 5.nda käigu välja ja lükkan uuesti 5.nda sisse...
Miks nii - usun et asi on selles, et tööveokal on 6 käiku. Samuti on tööautol mootori müra rohkem sisse kuulda ja kiirusepiirik on 90 peal. Seega käib käiguvahetus kõrvatunde ja harjumuse järgi. Üle 90-ne niikuinii ei lähe. Isiklikul liikuril mootori häält sisse kuulda ei ole, aga ilmselt mingi kiirusetunnetus ja käeautomaatika mängib rolli...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(27-02-2018, 23:12 PM)spitfire Kirjutas: (27-02-2018, 20:46 PM)stihl Kirjutas: Mis te nüüd õiendate inimese kallal, ta lihtsalt küsis. Muideks, ässad kasutavad rajal sama asja, et te teaks.
Olen näinud ühel Soome vanal- mitte just tuntud rallitajal armatuuril stardi tsekk listi, mis oli umbes selline:
1. valot päälle
2. nollataan
3. käsijarru päälta
4. ykkonen silmaan
Tuttaval oli Ford Taurus 2.5 motoga ja kepikastiga seal oli päiksesirmi sisemisel
küljel pikem jutt skeemidega sellest üleliigsest pedaalist ja kepikastist...
Minu masuut Oldsil oli aga pikem jutt masuutika käivitusest....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 71
Teemad: 9
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Tervitus! Kahtlesin kaua kas siin sõna võtta, aga siiski.häda selles, et olen nimelt selle inimese sõiduõpetaja olnud. S.T. olen temaga õppesõitu teinud, ma pole elukutseline sõiduõpetaja. Ja see pole libateema.Ok. Inimesel puudus praktiliselt sõidukogemus vist korra või kaks oli elus sõbra autoga midagi proovinud.Noh keegi pole sündinud meistriks, me kõik oleme kunagi õppinud, mõnele jõuab kõik rutem pärale, mõnele mitte nii ruttu, vahel mõnele vist üldse mitte.Noh mina muidugi optimistlikult suhtudes arvasin noh mis siin on, natuke harjutamist ja voilaa.Kohe algul sai platsil selgeks, et otse sõitmisega suuri raskusi, rooli tunnetamine, sõidujoone hoidmine...Noh kohaltvõtmine muidugi, käiguvahetus pidurdamine...Ok. Kaua sa platsil esimese teise käiguga ikka manööverdad, nii sa otse sõitma ei õpigi.Sai ettevaatlikult õppemärkidega kõrvalistel teedel sõidedtud ja paarsada kilomeetrit ja roolitunnetus, sõidutrajektoori hoidmine jne üsna ok.Isegi teeserva võtmine ja tagantulija möödalaskmine jne. Muud asjad kõik -käiguvahetus, kohaltvõtt... vajavad harjutamist veel ja veel...Mingist drftimisest, libeda tunnetamisest pole veel midagi rääkida, lihtsalt kord sai sõidetud märja asfaldi tingimustes ja minu manitsused, et sellega peab kindlasti arvestama, valima väiksema kiiruse, mitte tegema äkilisi liigutusi, püüdma autot ja teed tunnetada ja arvestama auto teistsuguse käitumisega jne. küsimus tahhomeetri paigaldamisest autole tundus arusaadav ja ok.Käiguindikaatori paigaldamise võimaluse idee laisin kohe eos maha kui mittevajaliku, liigse. Ei teadnud, et siia teema tuleb.Õnneks on selle mõttekuse kahtluse alla seadnud ka kõik siin vastanud.Ok. Äkki on sellest teemast siiski ka natuke kasu, ehk meenub meile, et mitte kõik ei omanda asju ühesuguse kiirusega ja kõigilt ei saa eeldada ühteviisi.Ja igapäevaliikluses ei tee ka paha teadmine, et sulle vastujuhuvalt juhilt ei maksa alati adekvaatsust eeldada vaid tuleb karta halvimat ja parem selleks valmis olla.Ma muidugi ei taha öelda, et peaks lubama liiklusesse kedagi kes selleks piisavalt vilunud, koolitatud ja omandatud teadmiste, oskustega ei ole. Kahjuks aga sellised vahel siiski sattuvad sinna.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Minu diisel Oldsul on ka see õpetus. Nii huvi pärast, mis aasta masin sul oli?
Postitused: 735
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
45
Vaata oma postituse algust ja lõppu. Konkreetsel juhul on liiklusesse (ei loe, et õppekamärgiga) lubatud just selline kodanik, kes selleks valmis pole.
Käiguvahetust ja kohaltvõttu õpitakse platsilt. Platsilt tänavale minnakse siis kui pedaalide ja kangide käsitsemiseks silmi enam ei kasutata.
Soovitan usaldada proffessionaale - autokooli sõiduõpetajat.
Eeldan, et õpilane on mõne autokooli nimekirjas arvestades, et sa temaga avalikel teedel õppesõitu teed. Las siis see asutus, kellel nagunii ongi saadud raha eest kohustus kodanik sõitma õpetada, teeb seda.
Postitused: 6,901
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(28-02-2018, 00:10 AM)padua Kirjutas: olen nimelt selle inimese sõiduõpetaja olnud
Pikka meelt! See pole nüüd teemaalgataja pihta, tema peab kasutama KSF viplala soovitatud kütuselisandi rohket tarvitamist. On lihtsalt inimesed, kes ei saagi mõnedest autosõidu nüanssidest aru. Naabrimees lasi oma tagurpidiläinud mosse ust paar korda aastas parandada, ta lihtsalt ei mõistnud, et garaažist välja tagurdamisel pole vaja ust avada. Kurb muidugi, õnneks ta täna enam aktiivselt liikluses ei osale.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 71
Teemad: 9
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Telc. Jah sul on õigus, kartsin ka, et selline kriitika tuleb.Jah inimene on autokooli nimekirjas kuid platsil harjutasime, siis veel polnud.Aga platsil ei õpi roolitunnetust ja otsesõitu, selleks sai valitud praktiliselt olematu liiklusega kõrvalisi teelõike kuhu kohale ja tagasi ei sõitnud õpilane.Ok jätame nüüdsest asjaga profesionaalid tegelema.Ei välista ka enesekriitiliselt, et ma pole piisavalt hea ja kannatlik õpetaja.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
28-02-2018, 03:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2018, 03:50 AM ja muutjaks oli
Edel.)
Mõistlik on installeerida tahhomeeter, või veel parem, osta VAZ, millel on tahhokas juba peal (2103, 2106 või 2107). Edasi on lihtsam: Sõites alla 2000 pöörde ei lase ja järgmise käigu võib sisse panna kui pöörded on 3000.
Edel@ targutab ka vahel, tal kah 2 VAZ-i olemas, mis jah viimastel aastatel küll ainult suviti kasutust leiavad
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...