Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Tervitus!
Kas kellegil Itaalias ja Hiinas toodetud suuremat sorti kolbkompressoritega on kogemust? Mõtlen just 5,5kw ja 7,5kw isendeid. Kuidas pumbaosa vastu peab jne. Vaja oleks vahel 3,5mm düüsiga liivapritsiga asju puhastada. Enda 5,5kw Ukraina külmikukompressor üksi jääb veits lahjaks sellise asja jaoks ja 7,5 kw Ida-Saksa kompressoril on klapid otsa lõppenud ja neid pole kuskilt saada. Brändiga kolbkompressorid on uuena suht kirved, kasutatud pole mõtet osta, sest on sõredaks lastud juba.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Ma ostsin esmaspäeval sellise;
https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...kompressor
Vanal K50 kompressoril hakkas seisma jäädes rõhku karterisse taguma,ei jõudnud enam käima lüüa,võtsime laiali,rõngad kulunud,klapid terved,hülss korras.Ei olnud aega varuosade tellimisega tegeleda.Kui kellelgi huvi võib vana ära osta,paak on 150liitrit,saab omale korda putitada.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Kas kuskil kaubanduses on saada releed, mis 220v pealt suudaks juhtida 380v mootorit. Nimelt on mul mõned 220v süsteemis töötavate odavkompressorite automaatikat üle sh koos ülerõhulülititega, samas on kompressori mootor 7.5 kw ja 3 faasi. Mõtlesin ,et saaks kogu 220v automaatika ära kasutada ning panna eraldi relee suurt voolu liigutama.
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(29-10-2017, 20:21 PM)muska71 Kirjutas: kõik kontaktorid ju juhivad 220v pealt 380 v mootoreid,tuleb ainult vastavalt mootori võimsusele valida kontaktor,kiire googelmoogel aitab alati.
Täpsustus:
kõik kontaktorid ei juhi 220v pealt. Oleneb ikka mähisele kirjutatud pingest. On 110v, 127v, 220v, 380v ja kindlasti veel teisigi nominaale.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-02-2018, 19:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2018, 20:00 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Olen ka sellise kompressori õnnelik omanik, (küll 1 silinder-zis 150 kolviga- kokkujooksnud). Mark M155-2.
tootlikkus 0,6 kuupi /min
Töörõhk 10 kg/cm*cm
tööle lülitub 7,5 kg/cm*cm juures
v.võlli pöörlemisk.1050 ob/min
paagi maht: 270 L
El mootor: AO2-41-2 (N=5,5 kw, n=2900 ob/min)
kaal: 360 kg
On kellegil ridazahari kolbi ja rõngaid pakkuda?
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(28-08-2018, 17:24 PM)oliveer Kirjutas: mõnda aega töötades hakkavad kolisema
Klassikaline "remont" on paksem õli, mida sünteetilisem, seda parem. Edasijõudnud lisasid 90.ndatel puidutolmu

Jutt siis automootorist, aga vänt on vänt ja saale on saale.
CO7 saale on babiidist, kepsu külge valatud. Kellelgi oli siin valuvorm nende jaoks.
Tundmatu kohta ei oska kahjuks midagi öelda, kuna pildid on sellised salapärased....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
03-09-2018, 20:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2018, 20:24 PM ja muutjaks oli
Marko.)
2 kanti 10baarist õhku? Üsna huvitavalt kõlab

Miski järgi annab, siis on veel huvitavam kõla....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
12mm paksusega metall on ikka kuradi kõva ja kui see on tehtud surve jaoks koos oma ümmarguse kujuga ning vastavate keevistega, siis mingi sitane kompressor oma 10'ne atiga, ei suuda sellele eales liiga teha. Parimal juhul hakkab kuskilt roosteaugust läbi susisema ja see on ka kõik. Oleks teema kusagil 100 ati juures, siis veel aga 10...unustage ära.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
See mahuti võiks olla mingine hüdrofor pumbajaamast näiteks. Mina selle pärast küll ei kardaks. Kui õieti mäletan siis kaasfoorumlane tegi katse ja ajas gaasibalooni lõhki, see juhtus ennem 200bar-i.
Ei ole konkreetse kompressoriga kokku puutunud aga võib olla õhk läheb sellepärast nii kuumaks, et tarbimine liialt väikene või klapid puruks... Kindlasti on abi sellest vahemahutist.
Postitused: 3,549
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Kas mõistlikum ja odavam poleks alustada piigi ülevaatamisest? Ilmselgelt ta ju selliselt üle kuumenema ei peaks, eriti kui on teada, et samasuguse kompressori taga ilma lisapaakideta on selliste piikidega tööd tehtud...
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Visuaalne vaatlus annab max rõhu vähenemiseks umbes 5%
Kui selle üle elad, siis peaks OK olema.
Muide, nutumüüris keegi tahtis väheolulisi välisseadmeid sellele vahvale masinale. Ehk saad inimest aidata?
Miks nimetan vahvaks? Seepärast, et minu oma on töötanud ilma igasuguse remondita 30+ aastat

ptüi ptüi ptüi üle vasaku õla muidugi....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 63
Teemad: 1
Liitus: Dec 2007
Maine:
1
Ilmselt tasuks ka töörõhud ära mainida, seal võib üks põhjus olla, miks klapid ei pea.
Enda omal hakkasid ka klapid lekkima, tegin pahtlilabidast uued ja kolme auto rattad on saanud ära vahetada. Kohe seega "õhku ei lenda".