Ei pea olema mölemad osapooled kohal,kui sul köik paberid ja numbrid kaasas siis
sellest aitab.. Aga kui on midagi puudu vöi kadund siis tahavad küll vana omaniku
näha..Köikide paberite all mötlesin Teh.passi mölemad pooled ja numbrid..
Kui aga tahad auto löplikult arvelt kustudada siis möni kord on tahtnud aadressi
kus auto seisma hakkab vöi kellele müüsid ,kirjutad seal formulaaris mingi nime
ja valmis..
Kuskil teises Itleri nurgas vöib ju olla teisit ei vaidle.Ntx Jenkist toodud auto arvele
vötmine Bayer maal raskendatud vöi asja tundmatu inimese jaoks lausa vöimatu.
Mul enamus autod olnud köik Usast toodud,esimene kord proovisin Nürnbergis
aga sain önneks ruttu aru et on vaja ohverdada üks päev söita Siegburgi seal
kuskil Hageni ligidal.Näitasin esmaspäeva hommikul asja ette.kogu ülevaatus
toimus ca10 min.Vähe inises et kui kerenumbri ise sisse lööd siis jäta sinna ette ja taha
ruumi et sinna Tüvi märk lüüa,ma löin sinna tärnid nagu orig...
Vanasti ei tahtnud nad seda TÜVi märkigi sinna lüüa..
Kes ei tea siis Usa masinatel pole sisse lödud kere numbrit...
Esmaspäeval käisin,reedel töi kuller juba valmis Saksa paberid koju..Oli selle aja
jooksul juba olnud isegi päeva arvel ja järgmine päev arvelt maha vöetud
et saaks kohe ilusti oma nimele panna.Vanasti ei pidand isegi üheks päevaks
arvele panema,aga nüüd enam ei väljastata dokusid ilma omaniku nimeta.....