Aga miks isand
v6sa ei soovi kasutada originaalset süütelukku? Ei ole ju meie mail vähelevinud imeasi, ei maksa miljoneid.
http://www.flint.ee/otsing&q=s%C3%BC%C3%BCtelukk
https://www.pmkaubamaja.ee/et/catalogsea.../?limit=30&q=s%25C3%25BC%25C3%25BCtelukk
Turgatas pähe, et äkki saaks tulede lülitit modifitseerida, kaotades teise asendi fikseeritavuse ja korraldades vedru jõul tagastuse, aga see ei pruugi töökindel jääda
Minul umbes samast ooperist st startimisega seotud küsimus. Kust leida
sellise aparaadi elektriskeemi? Täpne mudel Lancer C14V 1,8D, mootor 4D65, sünniaasta 1990.
Vool ei jõua süütelukust starterini, kiire lahendusena kasutasin juhtmejuppi trassil tõmberelee-aku. Aga tahaks asja viisakaks teha, skeem oleks abiks. Muidugi kahtlusaluste ring pole väga lai: süütelukk või lülitusrelee tuksis, või ei jõua vool kas lülitusrelee mähiseni või kontaktideni.
Ps. Vabandan "solgi" pärast postituse lõpus, aga aeg-ajalt juhtub, et ei õnnestu linki "ära killida". Mõnikord jälle õnnestub. Milles asi?
[url=https://www.google.ee/search?q=mitsubishi+lancer+c14v&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji6cDCrObZAhWKFJoKHb61AVEQ_AUICigB&biw=1280&bih=890][/url]