Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(14-03-2018, 17:39 PM)mehaanik666 Kirjutas: Tere
Kas keegi oskab öelda mis masinal on lehtvedrud 60mm laiad
Nimelt vaja panna ühele vanale fordile juurde mõned lehed
Vene kahesillalisel haagisel
2PTS4 on 63mm laiusega lehed.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Ei ole kõrgemal midagi, peasilinder kojameeste all kohe. Kui korra õigeks pedaali saab, siis on nagu peab jah, aga paar sekundit mitte pumbata, siis kohe pehme. Kui koguaeg pumbata, siis jääb õigeks.
Seda õli kogumise abivahendit pole võtta, aga on selline komplekt, millel paned pudeli täis, keerad paagi korgi asemele selle ja teise otsa rehvist rõhku võtma, ning siis pumpab jõuga läbi vedelikku süsteemist ja annab peale uut. Sellega proovides ei muutunud ka mitte midagi.
Midagi rääkis see eelmine vend veel, et puhastas suruõhuga tagumisel piduril midagi, aga ei saanud aru täpsemalt, venelane kahjuks. Ilmselt lasigi süsteemi täiesti tühjaks, peale seda näppis abs pumbalt ka torud lahti.
Postitused: 10,739
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Sõltuvalt ABS pumba ehitusest on võimalik, et kuivalt liigutanud pump mõne kriitilise tihendi läbi hammustas. Fordil on selline pump olnud...
Aga kuna peapump on odavam, siis selle lahkamine on mõistlik algus.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(14-03-2018, 07:01 AM)maisalup Kirjutas: Mehed teil on vale arusaam höövliterade paigutusest. Sirge lati paned tagumise plaadi peale ja terad peavad täpselt tasa olema tagumise plaadiga, midagi ei tohi kaasa vedada. Kui juba kaasa veab siis pole see riht höövel vaid puitu siluv sitanikerdis kuid planku sirgeks ei saa... terad ikka tagumise plaadiga täpselt ühe kõrguseks.
Võib olla uut liini, mis euronõuetele vastab ja mis tuleb täpselt kasutusjuhendi kohaselt seadistada, võid nii ühte rihtida. Paraku on elus natuke keerulisem, pole alati euronõudeid käepärast. Ega ma ei soovitanud millimeetrit kõrgemaks ajada, see,mis natuke kaasaveaks on ikka kümnendike piires.
Võin väita sama sinu soovituse kohta, kui paned terad tagumise platega tasa, saad pooleldi siluva sitanikerdise, ehk algust lõikab ja lõpp libiseb juba üle terade, ainult tuul silub. Teoorias võib su jutt ju õige tunduda, paraku praktika või erineda. Ja algajale soovitada terad ja plated ühte ajada,siis jääbki karvast lauda libistama.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Tera paigaldades peab tera õrnalt vastu kontrollkaigast käima, piir on puudutuse ja kaasa kiskumise vahepeal. Kaasa ei tohi kiskuda aga samas peab nõks kaikast läbi käima kui tera kaika pinda tahab ampsata. Eks see selline kaika raskuse ning pikkuse ja sellest tekkiva tunde küsimus ole. Üks kasutab kergemat, teine raskemat kaigast ja ongi tulemus erinev pinna ampsamise suhtes. Raskemast või pikemast kaikast käib jõnks läbi aga kaigas jääb kohale, kergema aga viib samadel tingimustel veits kaasa. Eks kogemustega tekivad õiged kaikad ja setingud. Neti teel oma tundeskaalat on üpris raske üldsusele ühtlaselt arusaadavaks vormida.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
14-03-2018, 20:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2018, 20:05 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
120% nõus, et tunnetust neti abil veel edasi ei anna, varsti tuleb 5G, siis annab
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
vabandan olen diplomeeritud mööblimeister ja vahetanud neid teri kah.sirgele kaikale tegid 2 kriipsu 1 cm vahe.kaigas tagumisele plaadile ja tera peab niipalju õhus olema,et liigutab sentimeetri jagu kaigast siis ok.tegi nii mul vanamees,tegin mina ja isegi vist standardis proffid ka nii.
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
15-03-2018, 14:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2018, 14:41 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Mul oli probleem Sharan`i piduritega.
Mittetöötava mootoriga oli pedaal jäik, töötava mootoriga vajus pedaal läbi, kuni põhjani.
Pidurid toimisid.
Vahetasin mansette, õhutasin ja kasu ei miskit.
Sõitsin veidi ringi, rakendasin jää peal ABS`i ning iga päevaga läks asi paremaks, eks ta liigutas õhu ABS`i pumbast välja.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Volvo puhul ei oska täpselt öelda aga VAG pillidel tulebki õhutades juhtmed sappa lükata ja siis ABS pumbale vastavad käsklused õhutades anda. Päriselus õnnestub muidugi ilma ka aga võib vähe rohkem jeblamist olla. Ma proovikski õhutada vanakooli meetodila aga nii, et auto töötab, tenäoliselt ikkagi õhk sees.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Elektrikud mõistatus: Led pirn(7w) tapab juba teise lüliti ära. Kuidas? Kaks nädalat töötab ja kaputt
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(15-03-2018, 22:33 PM)nootsii Kirjutas: Elektrikud mõistatus: Led pirn(7w) tapab juba teise lüliti ära. Kuidas? Kaks nädalat töötab ja kaputt
Seleta rohkem lahti, nii küll sulle keegi midagi tara ei oska kosta.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Tavaline seina sisene lüliti 230v jaoks. Ikea led 7w sokel e27. Kuna ei töötanud korralikult eelmine (nii vähemalt arvasin) ja testriga sobival hetkel kontrollitud sai tuvastatud lüliti viga. vahetasin ära ja kaks nädalat oli ok. nüüd jälle sama häda. Kui jättad "sisselülitatud" asendisse siis hakkab mingil hetkel tööle. Teises toas samas töötavad kah ikeast pärit ledid probleemivabalt