Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(02-04-2018, 20:37 PM)maisalup Kirjutas:  Kui enamus sõite alla 20km siis ei ole diislil mingit eelist. 5km otsasid sõites on kütusekulu sama kui bensiinimootoriga.

Kui see diisel võtab algul 10 siis bensu läheb 15

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(02-04-2018, 23:07 PM)v6sa Kirjutas:  ...
Kas praegune B4 on surnud?
1500.- eest saab sellel $itaks remonti teha. Kui tüdinud, siis on iseasi.
B5 ja uuemad eeldavad juba arvuti olemasolu. Või kodustatdu diagnostiku. Ja mitte di-akgnosdigu, kes vigakoode mõistab kustutada. Sad
Vectra jääb väikeseks? Viimase otsa asjad on täitsa head autod. Cool Zafirast juba räägiti. Hea hinna-kvaliteedi suhe.
Kui närv kestab, siis Peugeot 406 on pärist tummine tükk. Aga peab olema valmis närvesöövateks valgusefektideks armatuuris. Big Grin
1500 eest on valikut vähevõitu. B5 on muidugi kindla peale minek.
Volvoga kipud hädas üksi jääma, nagu mersugagi. Remontida teda keegi ei mõista, aga vat tüüpvigadest jahvatada küll. Toungue

B4 ei ole päris surnud. Tehnika on saanud kõik investeeringud mida küsinud ja väsimuse märke ei näita. Sõidab vaatamatta kõrgele läbisõidule seni muretult. Aga konkreetse B4 kere seisund pärast 17 aastast lähikontakti eesti teehoolduses kasutatavate kemikaalidega on viimasel talvel järsult halvenenud. Uss murrab seest väljapoole kõikvõimalikest kohtadest. Ei olnud ta 8 aastat tagasi ostes parimas seisus ja nüüdseks vaatamata minu püüdlustele kereõõnsusi õlitada ja välise roostega võidelda on seis üpris nutune. Arvata on, et praeguses seisus ülevaatuse läbimine võib osutuda probleemiks. Kuna endast tasemel keremeistrit ei ole ja kvaliteetse teenuse pakkujate küsitav summa läheb kindlasti suuremasse suurusjärku nö taskus olevast 1500 eurist, siis ei näe erilist mõtet seda summat sellesse projekti matta. Katsed leida hästi säilinud eksemplari, millel ka natuke lisavarustust küljes oleks on samuti seni ebaõnnestunud.
Uuemate arvuti/diagnostika vajadus ei hirmuta. Kaablid ja arvutid olemas(tõsi, Volvo DiCe-i ei ole), 16 aastat kogemust rasketehnika diagnostika vallas ka abiks. Enda Alhambra ja tuttavate Vagide ja Fordidega omajagu tutvust tehtud ja üldiselt olukorrast võitjana välja tuldud.
Vectra jääb praeguse B4 põhikasutaja arvates väikeseks, Zafira olen ise seni välistanud, kuna tutvusringkonda sattunud isendid on kuidagi eriti õnnetukesed olnud. 
Peugeot ei ole kuidagi nagu "tõmmanud" lähemat tutvust sobitama.
Olen nõus, et summa 1500 eest eriti suurt valikut ja parimat kaupa ei saa. Lihtsalt see on hetkel see summa, mille saaks rahulikult ilma pangale rõõmu tegemata välja käia.
Sama summat saaks edukalt kasutada ka tuttuue masina esmaseks sissemaksuks, aga kuidagi nagu ei kutsu see kuumakse(ca 250+kasko 30, mis tähendaks muude investeeringute pidurdumist), mis pärast seda järgneb...

(02-04-2018, 23:48 PM)Laurts Kirjutas:  
(02-04-2018, 20:37 PM)maisalup Kirjutas:  Kui enamus sõite alla 20km siis ei ole diislil mingit eelist. 5km otsasid sõites on kütusekulu sama kui bensiinimootoriga.

Kui see diisel võtab algul 10 siis bensu läheb 15

Kui teil nii sitad masinad, siis ostke omale fordid, nii bensiini mootor kui diisel külmalt 8/100. Bensiinimootor läheb kiiremini soojaks. 1.6 80kw diisel pikkadel otstel 4.2-4.5/100km 1.6bensiin pikkadel otstel 6.5/ 100km(diisel auto talvine keskmine suvel 5.8)

Vaadake,selle autode ostuga on nii nagu on. Mul tulevad ka kunded,et anna nõu mis autot osta,raha niipalju ja niisugust vaja. Räägid pikalt laialt diislite kasumlikkusest alates 40-50 tuh km läbisõidul,muul juhu eelis puudub.Pikalt laialt arutades,oma aega raisates toovad nad lõpuks ikka selle saasta mille nad omale pähe on võtnud.
Mina enam eriti ei viitsi nõu anda kui keegi ei kuula,ostku mis tahavad,pärast seda nutulaulu aega kuulata küll kui tund juba jookseb.Ja nõu küsijatele ütlen seda,et ära küsi nõu,kui sa nõu kuulda ei võta,eriti loll on seda teha kuskil foorumis kus tuhandeid eri arvamustega inimesi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(03-04-2018, 07:28 AM)hundu615 Kirjutas:  Vaadake,selle autode ostuga on nii nagu on. Mul tulevad ka kunded,et anna nõu mis autot osta,raha niipalju ja niisugust vaja. Räägid pikalt laialt diislite kasumlikkusest alates 40-50 tuh km läbisõidul,muul juhu eelis puudub.Pikalt laialt arutades,oma aega raisates toovad nad lõpuks ikka selle saasta mille nad omale pähe on võtnud.
Mina enam eriti ei viitsi nõu anda kui keegi ei kuula,ostku mis tahavad,pärast seda nutulaulu aega kuulata küll kui tund juba jookseb.Ja nõu küsijatele ütlen seda,et ära küsi nõu,kui sa nõu kuulda ei võta,eriti loll on seda teha kuskil foorumis kus tuhandeid eri arvamustega inimesi.
Õige märkus.  Selliete nõu küsijate ohjeldamiseks tegin kunagi väikese piluga karbi, mille peale suurelt kiri INFO. alla väiksemalt 1 min. 10 EEK (hind muutus vastavalt aastaajale)  istume ja vestleme siis... Päeva lõpuks on ikkagi midagi teenitud ja saab maksud makstud ja naisele kah midagi meelehead.
Uskuge, või mitte, kuid inimestel tuli mõtlemis ja arutlusvõime tagasi.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(03-04-2018, 07:28 AM)hundu615 Kirjutas:  ... nõu küsijatele ütlen seda,et ära küsi nõu,kui sa nõu kuulda ei võta...
Aamen selle peale! Päris paljud ei küsi tegelikult nõu vaid soovivad kinnitust omaenda tarkusest tehtud ilmeksimatule otsusele. Kui pahaaimamatu nõuandja arvamus sellega 100% ei ühti, siis läheb Mahtra sõjaks.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(03-04-2018, 08:17 AM)Basilio Kirjutas:  Aamen selle peale! Päris paljud ei küsi tegelikult nõu vaid soovivad kinnitust omaenda tarkusest tehtud ilmeksimatule otsusele. Kui pahaaimamatu nõuandja arvamus sellega 100% ei ühti, siis läheb Mahtra sõjaks.

Mis asja? Mul ikka selliseid ka juhtunud,kes tahavad ,et ma neid aitaksin aga hoopis hakkavad takistama. Teil ikka elu nagu lill. Big Grin 

T.

Tere! Oskab keegi öelda Tallinnas või Tartus kohti, kus siselohve autole soetada. R13 rattad.

(02-04-2018, 21:59 PM)samodelkin Kirjutas:  Kaarhalli plekid jäid just silma -
https://www.kuldnebors.ee/search/ehitus/...d=77815244&pob_action=show_post&pob_cat_id=10785&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_evt=onsearch&search_O_string=kaarhalli+plekid

Need on sirged, vaja kumeraid 7,5m raadiusega plekke...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(03-04-2018, 10:43 AM)null Kirjutas:  Tere! Oskab keegi öelda Tallinnas või Tartus kohti, kus siselohve autole soetada. R13 rattad.

Suvaline kiosk peaks ju pakkuma. Mellson Laagris kindlasti pakub.

Mina Võrus olen Automaailmast saanud, vast on siia teiste linnade Automaailmates ka riiulil olemas. Ma olen paar korda naiivselt rehvitöökotta läinud Mosse või Villise ratastega ja eeldanud et neil endal siselohve olemas on aga on mind poodi saadetud ja Automaailmast nii 13 kui 15 tolliseid saanud.

(03-04-2018, 10:43 AM)null Kirjutas:  Tere! Oskab keegi öelda Tallinnas või Tartus kohti, kus siselohve autole soetada. R13 rattad.

Tere!
Mustamäe Fixuses olen ka lohve näinud.
A

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee

(03-04-2018, 07:28 AM)hundu615 Kirjutas:  Vaadake,selle autode ostuga on nii nagu on. Mul tulevad ka kunded,et anna nõu mis autot osta,raha niipalju ja niisugust vaja. Räägid pikalt laialt diislite kasumlikkusest alates 40-50 tuh km läbisõidul,muul juhu eelis puudub.Pikalt laialt arutades,oma aega raisates toovad nad lõpuks ikka selle saasta mille nad omale pähe on võtnud.
Mina enam eriti ei viitsi nõu anda kui keegi ei kuula,ostku mis tahavad,pärast seda nutulaulu aega kuulata küll kui tund juba jookseb.Ja nõu küsijatele ütlen seda,et ära küsi nõu,kui sa nõu kuulda ei võta,eriti loll on seda teha kuskil foorumis kus tuhandeid eri arvamustega inimesi.

Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. Ütleme, et tegemist on vanema kõrgsurvepumbaga diisliga, millel ei ole ei tahmafiltrit ega common raili. Kütusekulu on 100km peale diislil vähemalt 2-3l madalam, diislikütuse hind on viimasel ajal tanklas u 4-5 senti odavam ning ka mootorid on lihtsamad. Argumendiks ei ole ka talvel mitte käivitumine, kui eelsüüteküünlad ning starter korras on ning aku piisavalt voolu suudab anda.

(03-04-2018, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. ...

Alustaks näiteks faktist, et isegi kasutatuna ostetud vana diiselauto maksab 1k€ rohkem...
Ainuüksi selle vaheraha eest saaks päris palju kütet osta?

ps. omal ainult diiselautod ja ls. kindlalt alla 40k.km

Lühikesed otsad(2x3km), nädalas poetuur 20km ja vahest ka kiirteeots. keskmine 8.3 (toyota verso)
Sama käitumis mustriga diisel võtab 10+  (hyundai santa fe)
mõlemad 5+ aastat vanad kah juba

(03-04-2018, 22:54 PM)hulgus Kirjutas:  
(03-04-2018, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. ...

Alustaks näiteks faktist, et isegi kasutatuna ostetud vana diiselauto maksab 1k€ rohkem...
Ainuüksi selle vaheraha eest saaks päris palju kütet osta?

ps. omal ainult diiselautod ja ls. kindlalt alla 40k.km

Müües saad selle 1000.- tagasi ka ju

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(03-04-2018, 23:11 PM)Laurts Kirjutas:  
(03-04-2018, 22:54 PM)hulgus Kirjutas:  
(03-04-2018, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. ...

Alustaks näiteks faktist, et isegi kasutatuna ostetud vana diiselauto maksab 1k€ rohkem...
Ainuüksi selle vaheraha eest saaks päris palju kütet osta?

ps. omal ainult diiselautod ja ls. kindlalt alla 40k.km

Müües saad selle 1000.- tagasi ka ju

Mitte iga kord ,kui vahepeal oled vahetand ntx paar pihustit kahe massilise sitaratta ja turbo ja üleüldse tänapäeva
masuudikal on palju üleliigseid asju mida bensukal pole....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

(03-04-2018, 23:18 PM)impreza Kirjutas:  
(03-04-2018, 23:11 PM)Laurts Kirjutas:  Müües saad selle 1000.- tagasi ka ju

Mitte iga kord ,kui vahepeal oled vahetand ntx paar pihustit kahe massilise sitaratta ja turbo ja üleüldse tänapäeva
masuudikal on palju üleliigseid asju mida bensukal pole....

Neid kahemassilisi sitarattaid leiab bensukate küljest ju ka üpris ammu. Tutvusringkonnas vahetatud bensukatel 2001 aasta Mondeol, 1999 aasta 1,8 Passatil, 2006 aasta Octavial.
Turbosid leiab ka bensukatelt, ja mitte ainult sportlikuma suunitlusega masinatelt. Samuti ei ole purunematud.
Uuematel disladel on külges jah tahmafiltrid ja selle rõhuandurid jne. Samas ei ole kõigi nendega alati mured kaasa pandud. Tean paljusid uuema aja masinaid(enda 2011 aasta tööauto kaasa arvatud), millel omanikel nende tööga probleeme pole.
Kui nüüd vanematest disladest rääkida, siis pihustiotsa hind ca 40 euri, kestavad vabalt mitusada tuhat muretult normaalse kütusega ka eestis. Ja kui reaalne tõestatud kütusekulu vahe on üle 2 liitri bensuka kahjuks(näiteks 1,9TDI vs 2,0bens Sharan), siis tänaste kütusehindade juures tuleb täiesti arvestatav kulu vahe 100 km kohta kütusele ca 3 euri. Arvutus reaalelus reaalsete autodega tõestatud.

(03-04-2018, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  
(03-04-2018, 07:28 AM)hundu615 Kirjutas:  Vaadake,selle autode ostuga on nii nagu on. Mul tulevad ka kunded,et anna nõu mis autot osta,raha niipalju ja niisugust vaja. Räägid pikalt laialt diislite kasumlikkusest alates 40-50 tuh km läbisõidul,muul juhu eelis puudub.Pikalt laialt arutades,oma aega raisates toovad nad lõpuks ikka selle saasta mille nad omale pähe on võtnud.
Mina enam eriti ei viitsi nõu anda kui keegi ei kuula,ostku mis tahavad,pärast seda nutulaulu aega kuulata küll kui tund juba jookseb.Ja nõu küsijatele ütlen seda,et ära küsi nõu,kui sa nõu kuulda ei võta,eriti loll on seda teha kuskil foorumis kus tuhandeid eri arvamustega inimesi.

Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. Ütleme, et tegemist on vanema kõrgsurvepumbaga diisliga, millel ei ole ei tahmafiltrit ega common raili. Kütusekulu on 100km peale diislil vähemalt 2-3l madalam, diislikütuse hind on viimasel ajal tanklas u 4-5 senti odavam ning ka mootorid on lihtsamad. Argumendiks ei ole ka talvel mitte käivitumine, kui eelsüüteküünlad ning starter korras on ning aku piisavalt voolu suudab anda.
Tänapäeva kontori inimesed ei lähe ostma sul 124 mb-d või golf 2-te. Neid masinaid ostavad ikka need inimesed kellel küünealused mustust täis.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(03-04-2018, 23:11 PM)Laurts Kirjutas:  
(03-04-2018, 22:54 PM)hulgus Kirjutas:  
(03-04-2018, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  Äkki keegi seletaks ka lollile ära, et kust pärineb fakt, et alla 40k km aastas ei ole mõtet diislit omada. ...

Alustaks näiteks faktist, et isegi kasutatuna ostetud vana diiselauto maksab 1k€ rohkem...
Ainuüksi selle vaheraha eest saaks päris palju kütet osta?

ps. omal ainult diiselautod ja ls. kindlalt alla 40k.km

Müües saad selle 1000.- tagasi ka ju


Kes siis auto müümiseks ostab. Selle aja peale kui müüa vaja, maksab see alla 1000 juba. Smile
Ma eelistan igal juhul bensiinimootorit (vähemalt 100 kw kandis), ükskõik kas sõidan alla 40 000 või üle.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 48 külali(st)ne