vaatasin ka saksas volga pilte,käiguvahekast uaz,esisilla käänmikud ka ilmselt,aga difri osa küll täiesti võõras ja tundmatu mulle.ei meenuta kolhoosnikut ega paista ka süjaväe silla moodi.
Vasta

(06-05-2018, 10:08 AM)muska71 Kirjutas:  vaatasin ka saksas volga pilte,käiguvahekast uaz,esisilla käänmikud ka ilmselt,aga difri osa küll täiesti võõras ja tundmatu mulle.ei meenuta kolhoosnikut ega paista ka süjaväe silla moodi.
veneraud.ee kirjutab juu...
Kõige rohkem vaeva nägid konstruktorid üleminekuga poolitamata esisillale. Esiteks kasutati seal lisaks „Volga“ tagasilla (!) ümberpööratud karterile UAZ-i eesmise karteri lühendatud sukkasid. Teiseks aga kasutati diferentsiaalide karterites tavaliste hammasrataste asemel paremate hõõrdeomadustega nukkmehhanisme. 
Vasta

Sai täna siis jalad selga võetud ja pea 600 km maha aetud ja Tagadil käidud. 40 L diislit põletatud 2.-€ loovutatud ja tulemus nagu Vene muinasjutus (sõin ja jõin seal minagi, suhu ei saand midagi). Paistab, et minu nimekirjaga sinna vist enam asja ei ole. Kui eelmisel aastal sain M1-le sisemised aknaraamid ja M11-le paari amortisaatoreid, siis see aasta polnud midagi võtta. Algselt mõeldud Auto - Moto laada on vallutanud igasugu träni müüjad. Rahvast nigu laulupeol.
Vasta

(06-05-2018, 19:17 PM)Formika Kirjutas:  Sai täna siis jalad selga võetud ja pea 600 km maha aetud ja Tagadil käidud. 40 L diislit põletatud 2.-€ loovutatud ja tulemus nagu Vene muinasjutus (sõin ja jõin seal minagi, suhu ei saand midagi). Paistab, et minu nimekirjaga sinna vist enam asja ei ole. Kui eelmisel aastal sain M1-le sisemised aknaraamid ja M11-le paari amortisaatoreid, siis see aasta polnud midagi võtta. Algselt mõeldud Auto - Moto laada on vallutanud igasugu träni müüjad. Rahvast nigu laulupeol.

No ega sest pole ka korraldajatel s...gi tolku kui 10 meest istuvad aastaaastalt samade varuosadega platsil .Eesti on väike ja ega neid Fordi ja Gazi juppe juurde ka sünni.Kauplejal pole ka mõtet sõita  mõne tehnika jublakaga mida ihne eestlane ei osta.Kui nänn käib kaubaks siis tuleb seda rahvale anda! Big Grin

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(06-05-2018, 19:29 PM)jurka Kirjutas:  No ega sest pole ka korraldajatel s...gi tolku kui 10 meest istuvad aastaaastalt samade varuosadega platsil .Eesti on väike ja ega neid Fordi ja Gazi juppe juurde ka sünni.Kauplejal pole ka mõtet sõita  mõne tehnika jublakaga mida ihne eestlane ei osta.Kui nänn käib kaubaks siis tuleb seda rahvale anda! Big Grin
 Ma saan aru, et selliseid juppe, nagu mul vaja pole kuskilt võtta aga korrektsuse huvides võiks korraldajad ürituse nime ära vahetada näiteks TAGADI TÄIKA Big Grin
Vasta

Pöördume tagasi ka postituse peategelase juurde. Peale Tagadi käiku andsin viimast lihvi GAZ 11-ne tagasillale, mis sai lõplikult komplekteeritud. Erinevust M 1-st siis niipalju, et kui M 1-l on piduri käitajaks hoovad, siis M 11-l trossid. Samuti katsetasin GAZ A kardaani toru, mis mul on olemas ja konstateerisin fakti, et M 11-e tagasilda on juba muudetud st. pole enam pimesi Ameeriklaste pealt maha tehtud. Salamisi lootsin leida Jänkide maalt veel ühe Ford Model A kardaani võlli ja toru aga võta näpust. Lootus jääb veel ostetud Ford Model 78 kardaani toru peale aga see on väike. Ford ja GAZ läksid oma veermiku arendusega erinevaid teid.
   
Vasta

Sellel nädalavahetusel pühendun amortisaatoritele. Õnnestunud on kuidagi õige komplekt hoobamortisaatoreid kokku saada. Amordid algavad koodiga 11 ja on samasugused nagu Pobeda tagumised, erinevus on ainult hoobades. Ka erinevad need M1 omadest, kus olid kasutusel ühepoolsed amordid. Kõigepealt väike joonis.
   
Kui tagumised amordid on enam vähem
   
siis ühe esimese kallal on käinud vandaal ja sellega tuleb rohkem tegemist. Kuna GAZ 11-ne amordid teatavasti leti kaup ei ole, siis selle hoova taastamine saab paras pähkel olema. Õnneks on joonised olemas.
   
   
Samuti on puudu hoovad ja plaadid, millega amordid on ühenduses sildadega. Õnneks on ka nende joonised olemas.
Täna sai ka tegeldud konteiner veo organiseerimisega Baltimore - Muuga. 6m konteineri veo hind on 1450.-$ ja 12 m oma 1750.-$
Kuna tegelen praegu ka veel GAZ A-le kere otsimisega, siis edu korral tuleb võtta 12 m-ne. Põhiliselt on GAZ A-le kõik koos aga kõik on kohutavalt mööda Ameerikat laiali. Praeguse seisuga tuleb sõita läbi pea 6300 km, et kõik kokku koguda. Mõnel mehel on seda FORD A träni nii palju, et pakutakse pea muidu, tingimus, et kõik peab ära viima. Näiteks ühel Chicago kandi mehel on üle 2 tonni juppe. Mitu mootorit, startereid, genekaid, sildu, uksi ja jumal teab mida kõike. Ütleb tonn doltsi ja vii kõik minema. Mis kurat ma nendega peale hakkan.
Vasta

kas see on sama auto?

[Pilt: mijXvFh.jpg]
Vasta

(14-05-2018, 23:44 PM)Taaviw126 Kirjutas:  kas see on sama auto?

[Pilt: mijXvFh.jpg]
 Mul on olemas selline raamat nagu Kuuesilindrilised EMKA-d, seal on kõigi kuue välja lastud GAZ 11-40 pildid. Siin pildil on siis vasakpoolne variant nr. !. See isend oli komplekteeritud Dodge mootoriga, kuid on näha, et kasutatud on M1 kapotti. Parempoolne auto on isend nr. 2, ka Dodge mootoriga. Kapott kuulub juba Gaz 11-le aga  esiklaas on M1-lt. Kere tagumine osa on Ford Model 78-lt. Mina plaanin ehitada auto nr.5 ja nr.6 prototüübi, ehk eksemplari, mis pidi minema tootmisse. Mis olid varustatud juba GAZ 11 mootoritega.
   
Vasta

(15-05-2018, 08:47 AM)Formika Kirjutas:  
(14-05-2018, 23:44 PM)Taaviw126 Kirjutas:  kas see on sama auto?

[Pilt: mijXvFh.jpg]
 Mul on olemas selline raamat nagu Kuuesilindrilised EMKA-d, seal on kõigi kuue välja lastud GAZ 11-40 pildid. Siin pildil on siis vasakpoolne variant nr. !. See isend oli komplekteeritud Dodge mootoriga, kuid on näha, et kasutatud on M1 kapotti. Parempoolne auto on isend nr. 2, ka Dodge mootoriga. Kapott kuulub juba Gaz 11-le aga  esiklaas on M1-lt. 

Kas mitte vastupidi - parempoolse masina püstribidega mootorikatte külg peaks olema M1? Ja kaheosaline tuuleklaas polnud ju ka M1 puhul tavaline?
Vasta

(15-05-2018, 09:18 AM)TeeTL Kirjutas:  Kas mitte vastupidi - parempoolse masina püstribidega mootorikatte külg peaks olema M1? Ja kaheosaline tuuleklaas polnud ju ka M1 puhul tavaline?
 Sai jah tagurpidi, sul täitsa õigus.
Vasta

Täna pühendasin end veel ennesõjaaegsete autode saladustesse. Hommiku uurisin kirjandust ja sain hulga targemaks. Läksin siis enda arust renoveeritud tagasilda vaatama ja avastasin, et asja olen peesse keeranud. Nimelt tuleb välja, et kardaani asemel toru ja võlli omavatel autodel, kellel on ainult üks kardaani rist käigukasti otsas, peab sild kuigivõrd pöörlema, et kompenseerida teise kardaani risti puudumist. Selleks on tagasillal vene keelse nimetusega BJUGELJA (kui keegi teab eestikeelset nime, andke teada), Pildil, siis need klotsid ümber sillatala.
   
Need asjandused peavad vabalt pöörlema, kui sild liigub üles-alla. eelnevalt olin silla lasknud pulber värviga värvida ja kokku pannud. Muidugi olid need bjugeljad nii kinni, kui kinni.
   
Liivapaberiga sai neid lihvitud aga mis sa metallile ikka teed, kui teine kunagise ekspluatatsiooni käigus on tõenäolislt pikalt olnud määrimata ja kohutavad vaod tõenäoliselt vahele sattunud pori poolt sisse söövitatud.
   
Igatahes midagi head ei saanud ja tõenäoliselt tuleb sild uuesti juppideks võtta ja proovida kusagil treialil paar kümnendikku maha lihvida. Pärast Bjugeljade paigaldust ja kinnikeeramist, kätega neid keerata ei jõudnud, kuigi peaks vabalt pöörama. Panin õhukesed seibid vahele. Pärast seda üks pool on hea aga teine hakkas logisema. Ja muidugi see mm vahe on jälle ideaalne essu koguja. Nii, et jälle otsast peale või on kellelgi parem idee välja pakkuda. Kuigi vaevalt meie seas enam palju mehepoegi on, kes seda süsteemi tunnevad
Vasta

Kui õhuke see õhuke seib oli? Peiliplekist proovida teha ja sobitada?
Vasta

(19-05-2018, 14:58 PM)Formika Kirjutas:  ... BJUGELJA ...

Tegelikult oli sellest kõrvalteemas juba juttu.
Vasta

(19-05-2018, 17:29 PM)Raivo Kirjutas:  
(19-05-2018, 14:58 PM)Formika Kirjutas:  ... BJUGELJA ...

Tegelikult oli sellest kõrvalteemas juba juttu.
Vaata jah, puha ise kirjutanud ka. Neid kuradi projekte nii palju käsil, et ei mäleta ka enam. Sellega sai möödund aastal tegeldud, aga siis polnud mingit probleemi. Need asjandused said külge ja keerlesid vabalt. Sellel sillal ei taha kuidagi. Panin umbes 1mm seibid vahele, prooviks. Nii muidugi jätta ei taha. Kisun silla laiali ja lasen üle treida.
Vasta

Las treial siis teeb määrdesoone ka selle jagu sügavamaks.
Vasta

Käsile sai võetud ka teine Saaremalt saadud Gaz 11 mootor, kas siis tulevasele Gaz 11-73-le või siis võlgade katteks müüki. Tegemist raskema variandiga, sest täis komplekt juppe jätkus ainult ühele mootorile. Teise komplekteerimine saab paras pähkel olema. Kuigi leidsin juba vee pumba ja termostaadi korpuse. Puudu veel õlipumba filtri korpus ja kollektorid. Ka on rooste sellele mootorile rohkem kahju tekitanud.  Ühel päeval ta töötab nii kui nii Big Grin .
   
   
Vasta

Mina sain kurtnast 67 le 1 remondi kolvid , klapid , tõukurid ja juhtpuksid ja kõik tutikad Wink
Vasta

Jätkub töö teise mootori kallal. Väntvõll on ikka nii roostes, et see tuleb asendada. Teoreetiliselt peaks sobima GAZ 51 väntvõll, ma loodan. Kui ei sobi, siis jääb üle kaks varianti. Esiteks lihvida kõige suuremasse saadaolevasse rem. mõõtu ja loota, et rooste kahjustused on väga minimaalsed või teiseks, kunagisest mäletan, et väntvõllidele keevitati peale ja lihviti siis uuesti. Kas kellelgi on aimu, kas sellist asja veel tänapäeval tehakse ja kui, siis kus. Muus osas on mootor enam vähem. Arvestamatta hulgaliselt puudu olevaid spetsiifilisi osasid. Mõni pilt ka.
   
   
   
Vasta

(06-06-2018, 21:06 PM)Formika Kirjutas:  Jätkub töö teise mootori kallal. Väntvõll on ikka nii roostes, et see tuleb asendada. Teoreetiliselt peaks sobima GAZ 51 väntvõll, ma loodan. Kui ei sobi, siis jääb üle kaks varianti. Esiteks lihvida kõige suuremasse saadaolevasse rem. mõõtu ja loota, et rooste kahjustused on väga minimaalsed või teiseks, kunagisest mäletan, et väntvõllidele keevitati peale ja lihviti siis uuesti. Kas kellelgi on aimu, kas sellist asja veel tänapäeval tehakse ja kui, siis kus. Muus osas on mootor enam vähem. Arvestamatta hulgaliselt puudu olevaid spetsiifilisi osasid. Mõni pilt ka.
  Kusagilt mälusopist kumab, et väntvõlli keevitamine paras keemia, et kõveraks ei tõmba, aga on võimalus kihte peale pihustada, kuid keegi ei taha neid jälle lihvida, et lööb käiakivi  kiiresti seda sodi täis. Parandage, kui eksisin. 

 Parimat  h2rra.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne