07-06-2018, 06:27 AM
Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)
07-06-2018, 08:41 AM
(06-06-2018, 23:37 PM)spitfire Kirjutas: Omal ajal sai igale autole see pudi sisse pandud, aga lõpuks tuli mõistus koju. Kui ilma õlita sõita ei kavatse, siis mingit pointi pole...
Mitmel käigukastil on hääle ära võtnud (kulunud laager, hammasratasplokk) - sellest ka eelpool räägitud.
Kuivalt sõitmine oli ainult toime katsetamine, mida sai selgelt teostada.
Jurkmaniga pole mõtet vast asja väga arutada, ta nagunii "spiooni" ei usu.
Sellise bussipargi juures oleks vast kõikse õigem profülaktikat teha - hoida ära kulumine, aga... Suurfirmad ei lähe kaasa selliste asjadega, kuna katsetamise kulud on liiga suured ja tehased ei näe ette keemia kasutamist. Tehas aga ei hakkagi ette nägema, kuna sellest sõltub nende toodangu läbimüük. Kui ikkagi mingi katse ette võetakse, siis ei jõuta suurfirmas seda kontrolli all hoida. Annad juhtidele tuubid kätte ja need rändavad vaikselt isiklikesse masinatesse. Nii ongi firma katse nulltulemusega. See oli üldistus ja ei käi mingi konkreetse firma kohta. Lihtsalt inimloomus on selline.
Ja veel, kas teie bussipargis talvel kasutatakse diiselkütte lisandit vee eralduseks ja kütuse vedeldamiseks?
07-06-2018, 09:11 AM
(07-06-2018, 06:27 AM)Raudpats Kirjutas:(06-06-2018, 22:19 PM)diesel Kirjutas: kas te enne postitamist vaatate ka, kelle jutule reageerite?
iga trolli ja seltsimehe plämale ei pea reageerima.
Tänan!
eee, ega sa ometigi ei arvanud, et ma kuidagi sind silmas pidasin?
täpsustuseks, et vihje käis valvetrolli, ehk sm. jurkmani kohta.
ta võib vahel ka õiget juttu ajada, aga paari-kolme postiga kisub ikka laus punaseks propaks asi.
07-06-2018, 09:30 AM
(07-06-2018, 09:11 AM)diesel Kirjutas:Kui mu mälu ei valeta, siis oli mainitu just see inime, kes päält hado-töötlust mootori detailidele ladestunud libekihi paksust supleriga mõõtes avastas, et muhvigi pole muutunud.(07-06-2018, 06:27 AM)Raudpats Kirjutas:(06-06-2018, 22:19 PM)diesel Kirjutas: kas te enne postitamist vaatate ka, kelle jutule reageerite?
iga trolli ja seltsimehe plämale ei pea reageerima.
Tänan!
eee, ega sa ometigi ei arvanud, et ma kuidagi sind silmas pidasin?
täpsustuseks, et vihje käis valvetrolli, ehk sm. jurkmani kohta.
ta võib vahel ka õiget juttu ajada, aga paari-kolme postiga kisub ikka laus punaseks propaks asi.
07-06-2018, 09:57 AM
No minu küsimus oli see, et mida siis laiast valikust võtta suhteliselt vana mootori eluea pikendamiseks? Kõik toimib, aga õli võtab, suitseb kergelt, pooled hobused on koplist põgenenud jne. Kolinaid ei ole ja käima läheb paari pöördega.
07-06-2018, 10:17 AM
Ega teraspatsil muid valikuid suurt pole, kui geel õli sisse. Eks õli ise otsustab, kuhu ta ravimi veab.
Mina ostsin seekord portsu geele kütuse sisse. Mulle oli see variant jäänud kahe silma vahele. Nüüd saavad kõik autod ka oma osa. Pole just 800 ühikuline bussipark, aga kui nullid ära võtta, siis saab õigeks. Ja ega null pole ju nummer.
Mina ostsin seekord portsu geele kütuse sisse. Mulle oli see variant jäänud kahe silma vahele. Nüüd saavad kõik autod ka oma osa. Pole just 800 ühikuline bussipark, aga kui nullid ära võtta, siis saab õigeks. Ja ega null pole ju nummer.
07-06-2018, 12:30 PM
Ma arvan, et kui suits taga, siis aitab remont.
Ega see imevahend mõõdetavat uut metalli juurde sulatada suuda.
Aga samas - proovida ju võiks. Läks trumm, siis mingu ka pulgad! Siis tulemustest hää teada teistelgi.
Saavad kibekeeled vähemalt jälle ilkuda, kui ei õnnestunud
Ega see imevahend mõõdetavat uut metalli juurde sulatada suuda.
Aga samas - proovida ju võiks. Läks trumm, siis mingu ka pulgad! Siis tulemustest hää teada teistelgi.
Saavad kibekeeled vähemalt jälle ilkuda, kui ei õnnestunud
07-06-2018, 19:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 19:51 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Kulunud õlirõngas tuleks asendada, kuid kinnipõlenud õlirõnga peaks lahti saama vee abil, pöörded põhja ja vaikselt vett sisselaskesse.
Ära päris ära uputa, mootor peaks töötama protseduuri ajal.
Teinekord võivad need õlisisse segatavad imerohud lausa üllatada.
Vw tdi mootori õlilekke peatas miskine mögin eeskujulikult, sinnasamusesse läks ka turbo.
Ära päris ära uputa, mootor peaks töötama protseduuri ajal.
Teinekord võivad need õlisisse segatavad imerohud lausa üllatada.
Vw tdi mootori õlilekke peatas miskine mögin eeskujulikult, sinnasamusesse läks ka turbo.
08-06-2018, 09:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2018, 09:13 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(06-06-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas: Konkreetne auto oleks ilmselt juba aastaid tagasi pressi alla läinud, kuna sellise õlikuluga poleks TÜV gaasitesti enam läbinud, Xado töötluse tulemusena on ca 70kkm otsa joonistatud ja mootori poolest sõidaks veel. Ülevaatusel pole probleeme olnud.ma olen kohanud mitmeid viiteid, et 1l/1000km või enamgi õli söövad masinad lähevad TÜV-l heitgaasidega läbi. Paar viidet nt seal:
https://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.php?f=31&t=22656
need on 2x KATga masinad.
(07-06-2018, 19:48 PM)tõnn Kirjutas: kinnipõlenud õlirõnga peaks lahti saama vee abil, pöörded põhja ja vaikselt vett sisselaskesse.vabalthingavatel (ainult bensukad) olen ma profülaktikaks veeprotseduure viljelenud, aga turbomootoritel pole julgenud, kuigi isu on olnud. Isegi, kui otse TBsse (elimineerides turbo külma poole) kallata annab, siis veeaur võib ilmselt ka kuumal poolel jamasid korraldada? On ses osas muid arvamusi või praktikat?
Ära päris ära uputa, mootor peaks töötama protseduuri ajal.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
08-06-2018, 11:36 AM
Kui palju see õlisöömine üldse ülevaatuse CO testi mõjutab.
Mul oli Kia Rio, mis võttis olenevalt õlimargist 0,3-0,7L õli 1000 km, käivitamisel tegi alati suitsupilve, kuid CO oli eeskujulik.
Seal mängib rolli pigem lambda andurite, sissepritse ja katalüsaatori korrasolek.
Õlikulu vist nii määrav ei ole, kui just otseselt õlipealt käima ei hakka.
Mul oli Kia Rio, mis võttis olenevalt õlimargist 0,3-0,7L õli 1000 km, käivitamisel tegi alati suitsupilve, kuid CO oli eeskujulik.
Seal mängib rolli pigem lambda andurite, sissepritse ja katalüsaatori korrasolek.
Õlikulu vist nii määrav ei ole, kui just otseselt õlipealt käima ei hakka.
08-06-2018, 11:48 AM
Mis diislil sest õlist. Ta võib ka puhta õliga sõita. Ennem tuleb muidugi aktsiis ära maksta.
08-06-2018, 13:37 PM
(08-06-2018, 11:48 AM)motamees Kirjutas: Mis diislil sest õlist. Ta võib ka puhta õliga sõita. Ennem tuleb muidugi aktsiis ära maksta.
Õliaktsiis?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
08-06-2018, 14:10 PM
08-06-2018, 17:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2018, 17:33 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(06-06-2018, 22:19 PM)diesel Kirjutas: kas te enne postitamist vaatate ka, kelle jutule reageerite?
iga trolli ja seltsimehe plämale ei pea reageerima.
Selgituseks, mis trolli mainiti, kui keegi veel ei tea, ametlik määratlus:
Netitroll on keegi, kes provotseerib tuliseid arutelusid, mis mitte kuhugi ei vii, näiteks esitavad radikaalseid arvamusi ja ootavad neile tösiseid vastuseid.
Arrogance diminishes wisdom !
08-06-2018, 18:00 PM
Aa, kahju... Ma juba lootsin, et ühistranspordi rubriik on tagasi...
08-06-2018, 22:07 PM
(08-06-2018, 11:36 AM)tõnn Kirjutas: Kui palju see õlisöömine üldse ülevaatuse CO testi mõjutab.
Mul oli Kia Rio, mis võttis olenevalt õlimargist 0,3-0,7L õli 1000 km, käivitamisel tegi alati suitsupilve, kuid CO oli eeskujulik.
Seal mängib rolli pigem lambda andurite, sissepritse ja katalüsaatori korrasolek.
Õlikulu vist nii määrav ei ole, kui just otseselt õlipealt käima ei hakka.
Mõjutab ikka.
Bentsukal niikaua, kui katalüsaator suudab põlenud ja põlemata õligaase läbi nämmutada, veel väga ei näita, aga kui asi rohkem õliseks kipub, siis ajab CH-näidu ülearu kõrgeks ja ongi kordusülevaatus teenitult olemas.
Diislil täpselt sama selle vahega, et tahmatest läheb hukka.
Konkreetne näide VW Polo '91 1,4D, mis juues paagitäie kütuse kohta kaks-kolm liitrit õli, näitas tahmatestis 2,0 (2,5 lubatud). Peale remonti näit kahanes 0,3-le.
08-06-2018, 22:27 PM
(08-06-2018, 22:07 PM)Janka Kirjutas:(08-06-2018, 11:36 AM)tõnn Kirjutas: Kui palju see õlisöömine üldse ülevaatuse CO testi mõjutab.
...
Mõjutab ikka.
Bentsukal ... ajab CH-näidu ülearu kõrgeks ja ongi kordusülevaatus teenitult olemas.
Diislil täpselt sama selle vahega, et tahmatest läheb hukka. ...
Mul vanal bensukal seesama CH probleemiks, võtab tsipa õli ja kerge sinine vine taga. CO-ga kõik korras.
Diislil, mis õli ei võta ja suht vähe sõitnud ka, eelmine ülevaatus öeldi, et tahmatest napikas, vist palju aeglast sõitu , no see aasta sõitsin ülevaatusele 4 käigu ja 110-ga, probleemideta läks läbi.
08-06-2018, 22:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2018, 22:27 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(08-06-2018, 09:12 AM)13piisab Kirjutas:(07-06-2018, 19:48 PM)tõnn Kirjutas: kinnipõlenud õlirõnga peaks lahti saama vee abil, pöörded põhja ja vaikselt vett sisselaskesse.vabalthingavatel (ainult bensukad) olen ma profülaktikaks veeprotseduure viljelenud, aga turbomootoritel pole julgenud, kuigi isu on olnud. Isegi, kui otse TBsse (elimineerides turbo külma poole) kallata annab, siis veeaur võib ilmselt ka kuumal poolel jamasid korraldada? On ses osas muid arvamusi või praktikat?
Ära päris ära uputa, mootor peaks töötama protseduuri ajal.
Olen bensu turbokat ka veega turgutanud. Tulenevalt selle auto konstruist ei olnud mul võimalik karpasse otse vett valada, pihustasin siis spray pudelist karpasse, aga sellest jäi väheks, valget auru ei hakanud tagant tulema, kuigi lasin 0,5 litra läbi. Pihustades on vee kogus ikkagi liiga väike, see on nagu vihmase ilmaga sõidaks. Turbo ei arvanud sellest mitte midagi. Mu enda plaan oli valada otse sisselaske kollektorisse (seal väike ava olemas) aga vanad kalad arvasid, et läbi turbo parem, kuna see peenestab selle vee ilusti pilveks. No mul tolku pold, vee hulk jäi väikseks.
08-08-2018, 10:54 AM
11-08-2018, 19:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2018, 19:33 PM ja muutjaks oli raulp.)
(08-08-2018, 10:54 AM)motamees Kirjutas:(17-04-2018, 23:40 PM)raulp Kirjutas: Ma teen turbodiisliga selle õlita sõidu katse 2000 km läbimise järel ära...
Kaugel järg?
Järg on sealmaal, et mais sai 1500 km täis ja ülevaatusele ei tahtnud minna, kuna kas pihustitorude või pumba juurest kuskilt lekkis diislit üsna tugevalt, nii et jätsin suveks masina seisma. Vahetasin küll ühe pihustipealse tagasivoolutoru, kuid käivitumine hommikul oli ikkagi kehva ja rohkem ei olnud aega tegeleda asjaga. Proovisin käivitada paar nädalat tagasi, kuid niipalju õhku oli vahel, et ei läinud käima. Nüüd kui suur suvi hakkab läbi saama, siis lähiajal üritan käima saada ja selle sõidu ära teha.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne