Eksperiment Hado ( Xado )-USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 50km)

Valvoline MaxLife'ga näiteks on õlikulu reaalselt vähenenud/kadunud. Kuid see sisaldabki tihendeid paisutavat lisandit.
Vasta

(17-04-2018, 09:02 AM)impreza Kirjutas:  
(17-04-2018, 07:54 AM)tõnn Kirjutas:  300000 läbisõiduga  kia rio õlikulu vähenes imekombel, peale seda, kui mannoli pealekallamise asemel panin värske valvoline sisse.
See xado on sama komponent, mis on odavamasse õlisse jäänud lisamatta.
Paned odava õli + mingi teleturu mögin ja hind ületab normaalse õli hinda.

Oleks pannud värske Mannoli oleks sama moodi vähenend.......

Värske Mannol ei aidanud õlikulu vastu ning juba 5000km läbimise juures hakkasid hüdrotõukurid klõbisema, sama hääl tekkis ka Valvoline õliga, kui enam ei mäletanud, millal viimati õli sai vahetatud.
Vasta

Ma teen turbodiisliga selle õlita sõidu katse 2000 km läbimise järel ära. Täna sai esimene tuub tühjaks pigistatud. Ehk siis millalgi suvel saab näha, kas turbodiisel kannatab õlita sõitu peale xadoga töötlemist. Ise kardan just turbo pärast, et kuna õli jahutamas ei ole, siis kuumeneb liiga üle. Mootori pärast niiväga ei karda, kuna bensukas pidas ilusti vastu, siis miks ei peaks diisel vastu pidama.
Vasta

(17-04-2018, 23:40 PM)raulp Kirjutas:  Ma teen turbodiisliga selle õlita sõidu katse 2000 km läbimise järel ära. Täna sai esimene tuub tühjaks pigistatud. Ehk siis millalgi suvel saab näha, kas turbodiisel kannatab õlita sõitu peale xadoga töötlemist. Ise kardan just turbo pärast, et kuna õli jahutamas ei ole, siis kuumeneb liiga üle. Mootori pärast niiväga ei karda, kuna bensukas pidas ilusti vastu, siis miks ei peaks diisel vastu pidama.
Sest diiselmootori survetakt ja sellele jätgnev töötakt toodavad oluliselt enam kepsult vändakaelale suruvat jõudu.
Aga tee katse ära ja pane skeptikutel suu kinni. Big Grin
Vasta

Ma jällegi tuletaks meelde, et sellisel katsel pole erilist mõtet kui seda ei viida läbi kahe autoga. Ühel lisandiga teisel ilma. Vastasel juhul ei tõesta sa ju midagi.
Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab ilma igasuguse lisandi abita samamoodi mõnda aega ilma õlita käia samamoodi nagu selle lisandiga.
Vasta

(19-04-2018, 11:26 AM)stennadi Kirjutas:  ...Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab...

Kas sa julgeksid oma autol praegu õli välja lasta ja sõita 50km?

hp
Vasta

(15-04-2018, 14:35 PM)Daff Kirjutas:  Ma olen 3 aastat saksast autosid vedanud ja see mis siin saksas ja üldse autode järelturul toimub on müstika. Nõrganärvilised minestaks peensusi kuuldes. Seega  doktoriga auto müük on nii süütu tegevus nagu oleksin roosimüüja tanavanurgal.
   

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(19-04-2018, 12:30 PM)Basilio Kirjutas:  
(15-04-2018, 14:35 PM)Daff Kirjutas:  Ma olen 3 aastat saksast autosid vedanud ja see mis siin saksas ja üldse autode järelturul toimub on müstika. Nõrganärvilised minestaks peensusi kuuldes. Seega  doktoriga auto müük on nii süütu tegevus nagu oleksin roosimüüja tanavanurgal.

Näiteks müüdi küünla veaga Mazda 6  V-6  bensiin meile maha  aga hoopis oli puudu kolb ja keps ning plokis olevale augule oli kalts ette riputatud.

Teine laks:Mootor ei käivitunud ja kapoti tross katki. Mootorit tegelikult polnudki. Tegu oli pimeostuga kui võeti aia äärast 9 autot järjest ilma kontrollimata. Tegu oli Mazda 3 tüüpi autoga.
Need paar eredamat seikka.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-04-2018, 11:32 AM)motamees Kirjutas:  
(19-04-2018, 11:26 AM)stennadi Kirjutas:  ...Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab...

Kas sa julgeksid oma autol praegu õli välja lasta ja sõita 50km?

Ei julgeks ja miks ma peaks üldse sellise idiootsusega tegelema? Samuti kui mul oleks mootoris mingi imelisand sees ei julgeks ma seda samamoodi teha. Täpselt nagu ma ei julgeks üldse mingit möginat juba eos mootorisse valada.

Mida ma öelda tahan on see, et keegi pole tõestanud siin ühegi lisandi kasutegurit, kuna puudub võrdlusmoment. 
Kui mootorist õli välja lasta siis mingi õlikirme ikka detailidele jääb selle arvelt see 50km tulebki (kui tuleb). Mingid imevahendid ei puutu asjasse (enne kui pole tõestatud vastupidist)
Vasta

(19-04-2018, 13:42 PM)stennadi Kirjutas:  
(19-04-2018, 11:32 AM)motamees Kirjutas:  
(19-04-2018, 11:26 AM)stennadi Kirjutas:  ...Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab...

Kas sa julgeksid oma autol praegu õli välja lasta ja sõita 50km?

Ei julgeks...
MOTT.

Ja nüüd võid oma mittemidagi maksvaid veendumusi edasi loopida.

hp
Vasta

Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.
Vasta

(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas:  Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või  korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.

Ära hadot pane, olen seda mitme masina peal proovind tulemusi ei ole, endine töökaaslane, tehnikakooli õpilasena koolis ka proovisid, samuti mingit tulemust. Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida. Hado on sama mis nõid nastja  või eda pauksoni horoskoobid., meeleleahutus, millel reaalset tulemit ei ole- Päris mõnus oli need tuubid mootorisse pigistada ja oodata, kuidas mootor ennast "taastab" ja metallkeraamiliseks ehitab, aga paraku ainus tulemus oli raisatud raha. Raha võid mulle saata ja endale ette kujutada, et pigistad need tuubid mootorisse, sest tulemus on sama, kas kasutad hadot või ei kasuta
Vasta

(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:  ... Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida...

Selle peale ütlen, et sa võid ka kenasti tagumikku minna. Hado pole mulle sentigi maksnud ja sinu jutt on puhas laim.
Just täna käisin Hado kontoris Tallinnas ja jätsin sinna üle 100 euro. Nii, et maksja pool olen mina.

hp
Vasta

(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:  
(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas:  Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või  korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.

Ära hadot pane, olen seda mitme masina peal proovind tulemusi ei ole, endine töökaaslane, tehnikakooli õpilasena koolis ka proovisid, samuti mingit tulemust. Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida. Hado on sama mis nõid nastja  või eda pauksoni horoskoobid., meeleleahutus, millel reaalset tulemit ei ole- Päris mõnus oli need tuubid mootorisse pigistada ja oodata, kuidas mootor ennast "taastab" ja metallkeraamiliseks ehitab, aga paraku ainus tulemus oli raisatud raha. Raha võid mulle saata ja endale ette kujutada, et pigistad need tuubid mootorisse, sest tulemus on sama, kas kasutad hadot või ei kasuta

Julgen jällegi vaielda. Faktiliselt on tõestatud, et nii mõnigi vana mootor on saanud tänu xadole märkimisväärset eluea pikendust. See mõni euro, mis ta maksab, pole nii suur kahju, et proovida ei võiks. Mina julgen soovitada, sellest on kasu olnud.
Vasta

kas te enne postitamist vaatate ka, kelle jutule reageerite?
iga trolli ja seltsimehe plämale ei pea reageerima.
Vasta

(06-06-2018, 21:46 PM)zazik Kirjutas:  
(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:  
(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas:  Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või  korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.

Ära hadot pane, olen seda mitme masina peal proovind tulemusi ei ole, endine töökaaslane, tehnikakooli õpilasena koolis ka proovisid, samuti mingit tulemust. Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida. Hado on sama mis nõid nastja  või eda pauksoni horoskoobid., meeleleahutus, millel reaalset tulemit ei ole- Päris mõnus oli need tuubid mootorisse pigistada ja oodata, kuidas mootor ennast "taastab" ja metallkeraamiliseks ehitab, aga paraku ainus tulemus oli raisatud raha. Raha võid mulle saata ja endale ette kujutada, et pigistad need tuubid mootorisse, sest tulemus on sama, kas kasutad hadot või ei kasuta

Julgen jällegi vaielda. Faktiliselt on tõestatud, et nii mõnigi vana mootor on saanud tänu xadole märkimisväärset eluea pikendust. See mõni euro, mis ta maksab, pole nii suur kahju, et proovida ei võiks. Mina julgen soovitada, sellest on kasu olnud.

Ehitustehnikumis nad töötlesid mootorit põhjalikult hadoga, siis võtsid juppideks ja mõõtsid üle, midagi ei olnud muutunud, tekib küsimus, kas hado valikuliselt taastab mootoreid, ja mis on selle kriteerium?
Vasta

Tee räägite erinevatest asjadest: 
1) ühel vennal on vaja mootorit remontida ja sellega see mögin hakkama ei saa.
2) Teisel juhul kui on tarvis, et mootor töötaks ka siis kui õli sees ei ole, siis selleks ta sobib suurepäraselt.

Xado loomise mõte ju oligi, et tehnika mis on lahingus karterisse kuuli saanud, (ning õli on jalga lasknud) siis mootor toimiks mingi aja ja masin tuleks omal jalal lahinguväljalt koju tagasi.

Omal ajal sai igale autole see pudi sisse pandud, aga lõpuks tuli mõistus koju. Kui ilma õlita sõita ei kavatse, siis mingit pointi pole. Samas olen kuulnud, et kui sama protseduuri teha täiskuu ööl kaduneljapäeval vastu järgmise nädala kolmapäeva, siis pidi siit foorumist autoostu loa saama. Päriselt.
Vasta

(06-06-2018, 23:37 PM)spitfire Kirjutas:  Tee räägite erinevatest asjadest: 
1) ühel vennal on vaja mootorit remontida ja sellega see mögin hakkama ei saa.

Otseselt mootori remontimisega ta hakkama ei saa, aga täiesti reaalne kogemus on, et vana bensumootor, mis kahe suupoolega õli võttis, pärast Xadoga töötlemist enam ei võtnud õli. Mootori hääl on muidugi selline persetunnetuse küsimus, aga ka see läks paremaks. Õlikulu on reaalselt mõõdetav suurus ja täiesti reaalselt mõõdetuna läks see näitaja paremaks.

Konkreetne auto oleks ilmselt juba aastaid tagasi pressi alla läinud, kuna sellise õlikuluga poleks TÜV gaasitesti enam läbinud, Xado töötluse tulemusena on ca 70kkm otsa joonistatud ja mootori poolest sõidaks veel. Ülevaatusel pole probleeme olnud.
Vasta

(06-06-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas:  
(06-06-2018, 23:37 PM)spitfire Kirjutas:  Tee räägite erinevatest asjadest: 
1) ühel vennal on vaja mootorit remontida ja sellega see mögin hakkama ei saa.

Konkreetne auto oleks ilmselt juba aastaid tagasi pressi alla läinud, kuna sellise õlikuluga poleks TÜV gaasitesti enam läbinud, Xado töötluse tulemusena on ca 70kkm otsa joonistatud ja mootori poolest sõidaks veel. Ülevaatusel pole probleeme olnud.

Ma ei kujuta ette mis õliga peab sõitma, et TÜV test ebaõnnestuks. Mul võttis auto 1 liiter õli 100km peale !!! Ja mul on alles see TÜV test mis tehti tühikäigul ja siis 2500 pöörde peal. Minu mäletamist mööda olid need numbrid lubatu raames. Pigem on teema selles, et tänane hea õli põleb puhtalt, kuna autotootjal on vaja kõik need näitajad alla suruda. 

Ja ta raip ei suitsenud ka, ainult kerge õli vine oli tunda kui auto taga seisid. Kui mootori lahti võtsin, siis sisselaske kollektorist reaalselt voolas õli välja.
Vasta

(06-06-2018, 21:45 PM)motamees Kirjutas:  
(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:  ... Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida...

Selle peale ütlen, et sa võid ka kenasti tagumikku minna. Hado pole mulle sentigi maksnud ja sinu jutt on puhas laim.
Just täna käisin Hado kontoris Tallinnas ja jätsin sinna üle 100 euro. Nii, et maksja pool olen mina.


Võib-olla räägiksid lähemalt, mida ostsid, kuhu paned ja mida loodad saavutada?
Töötan bussifirmas , kus on 85 masinat, millest neljandik parajad rondid (ls miljoni juures), kogukuuläbisõit 350000 km, huvitav, kui hakkksin hadot kasutama, palju saaks kulusid vähendada?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne