Mõistusevastased manöövrid liikluses

(16-06-2018, 15:54 PM)motamees Kirjutas:  
(16-06-2018, 15:17 PM)Laurts Kirjutas:  Miks ollakse selles ziguli aegses 90 kiirusepiirangus nii kinni, sõida 95..96km/h kiiruskaamera valuläve alla nagu enamus autojuhte. Kohe kaovad mured et keegi sõidab mööda. 70 lõpeb siis paluks pedaal vastu vaipa. Mis tekitab liikluses rohkem ohuoluordi kas see kui ühest ülikorralikult endaarvates 90ga sõitvast juhist peavad kõik möödasõidu sooritama või see kui see ülikorralik juht läheks lihtsalt vooluga kaasa?

See ei ole ziguli aegne kiirusepiirang, vaid täiesti tänapäevane. Ja nagu juba mainitud, siis on veel karmimaid piiranguid siinsamas naabruses ja keegi ei kobise. Lähevad sinna ja jäävad.
Miks sa arvad, et ainult üks ülikorralik juht on olemas, neid on palju. Üritan, aga kahjuks ei kuulu mina nende hulka.
Ja sa läksid väga kavalalt mu postituse teisest poolest mööda. Aga juhtub ja tihti juhtub, liiga tihti. Süüdistatakse Tallinnast kaugemal olevaid juhme juhte. Millegipärast on ikkagi Tallinna ümbruses kõikse kõrgemad kindlustustaksid.
Ja statistika. Uurige välja, milline vanuseklass on kõikse suurema avariiriskiga.
Motamees, siin paned planku. See on Ziguli aegne piirang. Lugesid õigesti, vähemalt algselt ei olnud see valges maailmas mitte piirang liigse kiiruse pärast. Tegu on endise cccp aladel 1974. aastal kehtima hakanud ja muult maailmalt mahaviksitud (nagu enamik selle riigi asju) piiranguga, mida ilmselt suupärasuse huvides kutsutakse kiirusepiiranguks. Tegelikult oli 70. algus maailmale keeruline naftakriisi tõttu. Targad onud mõtlesid ja ütlesid, et 90 km/h on see kiirus, millega veel kuhugi jõuad aga autu võtab selle maa läbimiseks vahem kütust. Ja siis määratigi piiranguks 90 km/h, et hoida kokku vähest kütust. Nagu paljude asjadega, hiljem nii jäigi.
Mis naabreid puudutab, siis kui lähilõunanaabril (see ju ikkagi ka naaber) on 1+1 teelõigud, kus on 100 km/h piirang. Mida Eesti teedel pole nähtud ajast kui maanteeammmmetit juhtis veel see turist, kes kinga sai. Tundub, et selle piirangu kasutamise lõpetamine olevat kerge kättemaks turisti vallandamise eest aga see on spekulatsioon.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Ega pirang 90 või 50 ei ole mingi koht kus inimesed õnnelikuks saaksid või elusid säästetakse hordide kaupa. Tegeleikult võiks piirang olla ka maanteel näiteks 30, kuid vastava ajupesuga oleks oigajaid ja hädaldajaid sama palju nagu 90 suhtes. Samas võiks aastaringselt olla kiiruspiirang olematu, reegliga hullu panevad juhid saavad trahvi, liiklus regueeriks end samamoodi, paar laipa siia sinna, poogen, kuid mõte on selles, et oigajaid jaguks igasse ajajärku ühtlaselt. Liikluses liiguvad autod ja nende juhid, oigajad ja hädaldajad on nagu pind perses igal pool ja just need keeravadki üldise fooni nässu. Oleks võimalik, viskaks igasugu hädapätakad bussi peale ja elu oleks lill. Lihtne, on ju Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(16-06-2018, 11:47 AM)zazik Kirjutas:  
(16-06-2018, 11:24 AM)veix__ Kirjutas:  
(16-06-2018, 00:40 AM)zazik Kirjutas:  Mitte möödalaskmine ongi see kui laiutad telgjoone lähedal, selle asemel,et hoida paremale, äärejoone lähedale. Mismoodi saab ühel vähegi kogenud autojuhil üldse selline küsimus tekkida?

Mul kogenud juhina ei teki sellist mõtetki, et oma sõidureas telgjoone lähedal sõitjast mööda sõitmisega probleem võiks tekkida, alati saadud neist mööda sõita. Cool

Küsimus ei olegi probleemi tekkimises. Mööda saab ikka, lihtsalt vastastikku viisakas olles on see ohutum ja mugavam.

Aga no tundub, et viisakuse mõistet sinu jaoks ei eksisteeri.


Tunned end jälle ( http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49357&pid=453455#pid453455 ) selgeltnägijana? Selle peale mõtled, et mis see MINU viisakus siin loeb kui rääkisin sellest, et sõidan probleemideta telgjoone lähedal sõitvast juhist mööda? Selliseid juhte leidub alati ja nendega tuleb hakkama saada, kes sõidavadki alati pigem telgjoone lähedal kui keskel või parema ääre lähedal.
Vasta

Tervist .

  See Laurts i üleskutse kiirus 95 - 96 km/h hoida pole korralikule Eestlasele vastuvõetav , lihtsalt Inimesed on korralikud ja täidavad eeskirju tüpselt.

  Nüüd need , kes propageerivad sellist "tühist" kiiruseületamist ja nimetavad lubatud maksimaalsest kiirusest kinnipidajaid piduriteks , need alates esmaspäevast igast teenitud 100 eurost 7 euri Anneli 20 fondi, sobib , eks ju .
Vasta

Sõidan ka pereautoga 70-80km/h ja siis? Need kes tahavad mööda ka reaalselt minna tulevad ligi näitan suunda ja võtan võimalikult äärde ja kõik rahul, aga vingujad tiksuvad mingi 50-100m minust taga pool ja kui liiklus tihedam polegi võimalik sellist mööda lasta. Väikse autoga sõidan 90-95 nii kuidas varvas parasjagu vajutab. Mina oma tagasihoidliku 5000-8000km kuus läbisõidu juures ei ole väga selliste tahtlike pidurite peale sattunud ja kui ise tiksun ja viisakalt mööda lasen, siis 10'st autojuhist 7'se tänavad. Kõik tahavad kuhugi jõuda, ärge olge isehakanud politseinikud roolitaga kuna igasugustel lollimängimistel liikluses võivad olla fataalsed tagajärjed.
Vasta

Kiirust ületatakse, sest karistused ei tekita piisavalt hirmu. Esiteks praegusel ajal maanteel alla 20 km/h kiirust ületades politsei reeglina kinni ei pea. Kuni 40 km/h ületades esimest korda saab u. 150 eur trahvi ja juhtimisõigust ära ei võeta (võidakse võtta kui on teine rikkumine aasta jooksul). Alates 40 km/h juba trahv veidi soolasem ja võidakse kohe juhtimisõiguse kallale minna.
Mäletan, et kunagi reaalselt peeti kinni kui ületasid juba 10 km/h ja tehti ka trahv. Meenub 90 alas mõõdetud 101 km/h, millest lahutati ka midagi maha ja fikseeritud kiiruse ületamiseks jäi alla 10 km/h.
Vasta

Raske eluke ikka. 7.5 tonnisel on saksas mnt-l 80kmh ja üle selle 60kmh lubatud. Sõiduautod võivad 100kmh. Suurematel teedel on servas küll selline valge joone tagune riba kus mahub 3/4 autost peale ja kõik saaks mööda ja mõned isegi sõidavad seal aga ei ole meie ülemuse järgi lubatud(lai pidev joon vist eestis kah ülesõitu ei lubanud) Möödasõiduks peab olema (lubatud)kiiruste vahe väidetavalt vähemalt 20kmh ja kiirusmaamerad ka kaaluvad autosid ehk rekkale tuleb 70 alas 70 läbi sõites plaks ära Big Grin.
aga nendele kes istuvad 5m pikivahega teisel pimedal ajal tuledega peeglis siis vaadake sinna keskele olevasse peeglise seal on põhjus miks eesolev auto mööda telgjoont sõidab.
Vasta

Avastasin ühest sõbralikust foorumist tsitaadi, mis sobiks mõtteaineks nii kihutajaile kui ka oma õigust hüsteeriliselt taga ajavatele kodanikele.
Tsitaat Sergei Dovlatovilt

"Тигры, например, уважают львов, слонов и гиппопотамов. Мандавошки - никого"

Natuke austust ja hoolivust kaasliiklejate vastu ei võta ju tükki küljest?
Ning üks mõttetera liikluse kohta, mida oma lastele ikka meelde tuletan: "Sul võib olla 200% õigus, aga mida sa sellega haiglas või surnukuuris peale hakkad?"

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(16-06-2018, 20:24 PM)veix__ Kirjutas:  
(16-06-2018, 11:47 AM)zazik Kirjutas:  
(16-06-2018, 11:24 AM)veix__ Kirjutas:  
(16-06-2018, 00:40 AM)zazik Kirjutas:  Mitte möödalaskmine ongi see kui laiutad telgjoone lähedal, selle asemel,et hoida paremale, äärejoone lähedale. Mismoodi saab ühel vähegi kogenud autojuhil üldse selline küsimus tekkida?

Mul kogenud juhina ei teki sellist mõtetki, et oma sõidureas telgjoone lähedal sõitjast mööda sõitmisega probleem võiks tekkida, alati saadud neist mööda sõita. Cool

Küsimus ei olegi probleemi tekkimises. Mööda saab ikka, lihtsalt vastastikku viisakas olles on see ohutum ja mugavam.

Aga no tundub, et viisakuse mõistet sinu jaoks ei eksisteeri.


Tunned end jälle ( http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49357&pid=453455#pid453455 ) selgeltnägijana? Selle peale mõtled, et mis see MINU viisakus siin loeb kui rääkisin sellest, et sõidan probleemideta telgjoone lähedal sõitvast juhist mööda? Selliseid juhte leidub alati ja nendega tuleb hakkama saada, kes sõidavadki alati pigem telgjoone lähedal kui keskel või parema ääre lähedal.

Kas te peate siin tingimata omavahel mõõtu võtma? Ehk saate kusagil mujal kokku ja teete asjad selgeks?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kiirus kiuruseks, mind ajavad viimasel ajal närvi juhid kes sõidavad ees oleva auto perses aga mööda ei lähe. Üpris tihti satun rekate peale kes üksteise sumpsi imetlevad no issand jumal, ega mööda niikui nii ei saa ju. Kui näen et kellelgi on kiirem kui minul tõmban oma raja paremasse serva, et möödasõitja saaks mugavalt ja ohutult minust mölda sõita, ning oleks võimalik näha minust ette poole. Kui jõuan mõnele aeglasemale masinale järgi aga mööda minna ei kavatse jätan kohe pikema vahe, et möödujad ei peaks sinna imekitsasse vahesse ennast pidurdama...
Inimesed võiksid teiste suhtes hoolivust üles näidata. Kunagi on meil kõigil kusagile kiire.
Üks asi veel, et kui pole aeglustusrada ja vastu ei tule kedagi kuid minu taga on auto siis otseloomulikult alustades vasakpööret aeglustan vastassuuna vööndis, et minu taga olev auto saaks ilma pidurdamatta minust mööda ja oma teekonda jätkata mitte ei hoia paremasse serva, mõni selline ajab närvi küll. Enamasti piisab kui telgjoonele end koomale tõmmata kuid kitsamatel teedel sest ei piisa
Vasta

(16-06-2018, 21:21 PM)nootsii Kirjutas:  Raske eluke ikka. 7.5 tonnisel on saksas mnt-l 80kmh ja üle selle 60kmh lubatud. Sõiduautod võivad 100kmh. Suurematel teedel on servas küll selline valge joone tagune riba kus mahub 3/4 autost peale ja kõik saaks mööda ja mõned isegi sõidavad seal aga ei ole meie ülemuse järgi lubatud(lai pidev joon vist eestis kah ülesõitu ei lubanud) Möödasõiduks peab olema (lubatud)kiiruste vahe väidetavalt vähemalt 20kmh ja kiirusmaamerad ka kaaluvad autosid ehk rekkale tuleb 70 alas 70 läbi sõites plaks ära Big Grin.
aga nendele kes istuvad 5m pikivahega teisel pimedal ajal tuledega peeglis siis vaadake sinna keskele olevasse peeglise seal on põhjus miks eesolev auto mööda telgjoont sõidab.

Saksas on olemas kiirtee, autotee ja lihtsalt tee aga valge joone taga ei sõida küll keegi, pole lubatud lihtsalt. See on ohutusriba kuhu võib minna ainult siis kui masinal midagi viga. 
Kaamera pildistamise valulävi veoauto jaoks aga algab olenevalt sellest millise teega on tegu. 70 ja 60 pole kindel reegel.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-06-2018, 11:52 AM)zazik Kirjutas:  
(16-06-2018, 10:57 AM)diesel Kirjutas:  tulge vaadake siin karjäärist kildu vedavaid vanne. mingi sisteem neil selle piirajaga igatahes on. palju lasevad kuskil sajakahekümne kanti kiirusega.

Aga selle peale pole mõelnud, et teeks mõnele asutusele väikse vihje? Kiirusepiirikuga manipuleerimine on ränk rikkumine.

Kui juba piirajad maha kakutud, siis meerikuga manipuleeritakse nagunii, seega igati ohtlik värk. Kokkuvõttes võib see väike vihje vaigistada mõneks ajaks ühe turusolkija.

Aga oled sa mõelnud selle peale, et koputajatele võiks kuuli pähe lasta?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(16-06-2018, 20:33 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .

  See Laurts i üleskutse kiirus 95 - 96 km/h hoida pole korralikule Eestlasele vastuvõetav , lihtsalt Inimesed on korralikud ja täidavad eeskirju tüpselt.

  Nüüd need , kes propageerivad sellist "tühist" kiiruseületamist ja nimetavad lubatud maksimaalsest kiirusest kinnipidajaid piduriteks , need alates esmaspäevast igast teenitud 100 eurost 7 euri Anneli 20 fondi, sobib , eks ju .

Väga hea mõte.Hea ,et see teema pole kõigil unustusse jäänud. Aga see passiivsus lausa igalt poolt on ikka ................. Sad
Vasta

(16-06-2018, 22:24 PM)viplala Kirjutas:  
(16-06-2018, 11:52 AM)zazik Kirjutas:  
(16-06-2018, 10:57 AM)diesel Kirjutas:  tulge vaadake siin karjäärist kildu vedavaid vanne. mingi sisteem neil selle piirajaga igatahes on. palju lasevad kuskil sajakahekümne kanti kiirusega.

Aga selle peale pole mõelnud, et teeks mõnele asutusele väikse vihje? Kiirusepiirikuga manipuleerimine on ränk rikkumine.

Kui juba piirajad maha kakutud, siis meerikuga manipuleeritakse nagunii, seega igati ohtlik värk. Kokkuvõttes võib see väike vihje vaigistada mõneks ajaks ühe turusolkija.

Aga oled sa mõelnud selle peale, et koputajatele võiks kuuli pähe lasta?

Üldiselt olen ma igasuguse koputamise ja kitumise vastu, kuid kui tegu on reaalselt 40t pommidega mis 100+ kiirustel kohalikke teid mööda paugutavad, siis on asi justkui põhjendatud. Üks asi see, et need mürsud ohustavad kõiki kaasliiklejaid, kes lähedusse satuvad, teine asi see, et sellised värdjad ongi need, kelle pärast meil veondussektoris korda majas pole. Kõigi kaasliiklejate eludega riskimine selleks, et meie kõigi tagant varastada on koht, mis väärib tähelepanu.


PS. Ma põgusalt tean, millest räägin. Olen ka ise raskeveokiga 125-130km/h kiiruse ära proovinud ohutus kohas.
Vasta

(16-06-2018, 23:10 PM)zazik Kirjutas:  Üldiselt olen ma igasuguse koputamise ja kitumise vastu, kuid kui tegu on reaalselt 40t pommidega mis 100+ kiirustel kohalikke teid mööda paugutavad, siis on asi justkui põhjendatud. Üks asi see, et need mürsud ohustavad kõiki kaasliiklejaid, kes lähedusse satuvad, teine asi see, et sellised värdjad ongi need, kelle pärast meil veondussektoris korda majas pole. Kõigi kaasliiklejate eludega riskimine selleks, et meie kõigi tagant varastada on koht, mis väärib tähelepanu.


PS. Ma põgusalt tean, millest räägin. Olen ka ise raskeveokiga 125-130km/h kiiruse ära proovinud ohutus kohas.

See mille peale ma kuuli soovitasin ongi tegelikult omakasu eesmärk, on's selleks konkurents, viha, enese upitamine, tähtsustamine, elu alalhoid, hirm või mis iganes muud teemad. Me mäetame ülimalt hästi, kes  on nooremad, sellele on räägitud või teame muidu... küüditamise teemat. Arvate et seal oli midagi teisiti? Sama veri, samad geenid, sama õpetus. Koputa, koputa, anna üles, proovi teha nii et sul hea oleks. 

Ma ei õigusta rämedaid rikkumisi aga ma annaks kuuli enamus tänastele koputajatele kes koputavad feimi ja sulli eest. Ma vihkan koputajaid. Koputamine oma lähedaste peale on eestlastel veres. Piir mis jookseb lähedaste ja võõraste, õige ja vale vahel, hakkab aina rohkem ja rohkem hägustuma. Alati leiab põhjuse koputamiseks. Alati leiab põhjenduse oma teguviisi aluseks. Alati on õigus. Õigus ise elada ja lasta teistel surra. On ju? 

Koputamisest on saanud tänapäevane normaalsus. MINA tean ja kes mulle ei meeldi... noh helistame, anname teada ja saan rahulduse. Täpselt nagu siis kui meie vanaisad ja vanaemad läksid naabrite teadaande peale. Te olete TÄPSELT samasugused naabrid, lihtsalt põhjendused on teised. Seadused on andnud teile aluse koputamiseks ja geenid valivad  telefoni klaviatuuril numbreid. Tulge mõistusele, elage ja laske elada. 

Ja oinad kes suudavad lugeda ainult seda mis neile parasjagu meeldib, tehke mulle teene ning ärge kommige.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Oot-oot. Siksiaegne kiirusepiirang 90 km/h on paha aga veoautode 90 km/h kiirusepiiraja puudumine on ok? Ja need karjääri vannid on kindlasti kuni 40 tonnise täismassiga?
Vasta

(16-06-2018, 23:41 PM)viplala Kirjutas:  
(16-06-2018, 23:10 PM)zazik Kirjutas:  Üldiselt olen ma igasuguse koputamise ja kitumise vastu, kuid kui tegu on reaalselt 40t pommidega mis 100+ kiirustel kohalikke teid mööda paugutavad, siis on asi justkui põhjendatud. Üks asi see, et need mürsud ohustavad kõiki kaasliiklejaid, kes lähedusse satuvad, teine asi see, et sellised värdjad ongi need, kelle pärast meil veondussektoris korda majas pole. Kõigi kaasliiklejate eludega riskimine selleks, et meie kõigi tagant varastada on koht, mis väärib tähelepanu.


PS. Ma põgusalt tean, millest räägin. Olen ka ise raskeveokiga 125-130km/h kiiruse ära proovinud ohutus kohas.

See mille peale ma kuuli soovitasin ongi tegelikult omakasu eesmärk, on's selleks konkurents, viha, enese upitamine, tähtsustamine, elu alalhoid, hirm või mis iganes muud teemad. Me mäetame ülimalt hästi, kes  on nooremad, sellele on räägitud või teame muidu... küüditamise teemat. Arvate et seal oli midagi teisiti? Sama veri, samad geenid, sama õpetus. Koputa, koputa, anna üles, proovi teha nii et sul hea oleks. 

Kurat, ma olen sind seni suhteliselt mõistlikuks pidanud, aga see on ikka täiesti idioodi jutt. 

Sinu meelest on normaalne äritegevus see, et kallurid laetakse 60+ tonni alla (jah, need väiksed vannid kannavad 45t koormat vabalt), sülitatakse töö- ja puhkeajaseadusele ning kõigile seadusekuulekatele vedajatele kustakse pähe? Rikutakse avalikud teed, põhjustatakse hoomamatut liikusohtu ja kellele ei meeldi, pannakse küüditajatega ühte patta?

Konkurentsi ma austan (kuigi ma pole ise ettevõtja), aga ebaausa konkurentsi kõigi teiste arvelt ma ei salli. 
Võtame näiteks kasvõi MaSu-aegse Pärnu tee-ehituse, kus lätlased oma kalluritega ruulisid, ei kottinud neid ükski reegel ega piirang. Kohalik (aus) vedaja ei saa mitte midagi võrreldava hinnaga teha, sest on vaja ühest, teisest ja kolmandast reeglist kinni pidada, ühte teist ja kolmandat obrokit riigile maksta.
Üksikisiku peale kaebamist ja süstemaatilise majanduskuritegevuse (k.a. korruptsiooni) kohta vihjete tegemist ühte patta panna... selleks peab vist ikka päris paadunud kauboikapitalist olema.
Vasta

Unustage ära mingid 120km/h lendavad vannid, see on mingi külalegend, pigem venivad need ketttaga 4. seeria stiilis masinad kütuse kokkuhoiu huvides isegi esimesel-teisel põhimaanteel  70km/h kõigil jalus Sad

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(17-06-2018, 01:19 AM)Laurts Kirjutas:  Unustage ära mingid 120km/h lendavad vannid, see on mingi külalegend, pigem venivad need ketttaga 4. seeria stiilis masinad kütuse kokkuhoiu huvides isegi esimesel-teisel põhimaanteel  70km/h kõigil jalus Sad
Vaat ju siis on meil ikka olemas mitu Eestit, 
paar aastat ja paar-kolm aastat tagasi olen tööl käies iga päev nende meeletult kihutavate vannide eest kõrvale hoidnud, probleem polegi niipalju nende kiiruses, kuivõrd mõõtmetes ja asukohas kitsal teel sellise kiiruse juures. 
Suurel teel reaalse 93-94 km/h kiiruse juures on minust alailma mööda kihutamas ca +20 km/h üks Vene piirilt tulev kaugsõidubuss, esialgu arvasin, et ju mingi väljamaalane aga ei, Eesti numbritega.
Vasta

70 alas saad rekkaga 70 kmh lastes foto ikka siis kui sellist tüüpi kaamera on, ehk "kaaluga"
Valge joone taga ukerdavad pidevalt mingid tüübid isegi tavalise sõiduautodega, õnneks traktorid enamuses ronivad sinna.
Ja mina rääkisin ikka MNT-st mitte kiirteest.
Aga keda Eestis olevad 3 mootoraturit närvi ajavad ja tahaks midagi närvekõditavat tunda siis mul paar kohta kus saab vererõhu 300 peale  Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne