Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
2
Käsitöö on kallis küll aga, ja suur AGA, sellise töö ettevõtja peaks siiski miskise kokkuleppehinna suutma teha. Või mis ettevõte hinnapakkumise tegi? See 24 eurot tund kõlab justkui kõik riigimaksud tasutud ja pärast saab veel käibemaksu ka tagasi kui firmanimel töö tellid!
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Kokkuleppehind tähendab reeglina, et keegi saab põske-väikese mahu juures tellija ja suure mahu juures töövõtja
Tee muidugi ise ära, ega halvem kui tiblade tehasest ikka tulla ei saa
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,406
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Firma nimele ei saa seda tööd tellida sest see pole firma tegevusega seotud kulu.
Ise ei tahaks väga seda tööd ette võtta. Kardan et jääb pooleli... Peaks vähemalt mingi kuu või kaks aega leidma selle jaoks. Aga praegu ei näe kust see aeg võetakse. Proovin talvel uuesti pakkumisi kûsida. Äkki siis kellelgi tööd rohkem vaja.
Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
2
Tartus üks noor hakkaja küsiks vast sinna kuue tuhande kanti, vähemalt sellise hinnaga ühe muhu põhjalikult läikima lõi! Auto toodi suht osandatuna kohale, veerev kere. Liivapritsitud vajalikud kohad, keevitus ja ülevärv originaaltooni! Keevituskohad kusjuures nii pedantselt tehtud, et kui mees poleks ise näidanud kus lapike pandud poleks osanud leidagi. Sillaosad said ka sellehinnaga uue kuue! Sama mees ka siin foorumis kajastatud vana honda civicu keretööd teostanud!
Postitused: 139
Teemad: 7
Liitus: May 2014
Maine:
1
2000-ndel aastal sai üks selline taastatud otsast lõpuni.On paber pildid sellest olemas.See aeg liikus neid asju rohkem,lisaks tuli katus koos piitadega vahetada.Kunagi oli ilmselt katusele keeratud ja eelmine tegija oli liiga ära tagunud kõik servad,et olemasolevast poleks head nahka saanud.See 400 tundi kere taastamise eest on kindlasti üle pakutud.Ma arvestust ei pidanud,ca kolm kuud sai ehitatud,mitte kõik päevad sellest kolmest kuust.Alustades lahti võtmisest,keevitusest,eeltööst,värvimisest, kuni uue juhtmestiku tegemiseni jne.
Usun,et Soomes on isegi odavam teha kui meil,väike auto ju.
Postitused: 1,463
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Huvitav kas kõik on seda autot näinud või tulistavad niisama puusalt pakkumisi? 90Deville arvamus suht õige.
Tavaliselt kõige töömahukamad jamad tulevadki välja alles asja lahti lõigates. Eks ta ikka selline kompromisside teema on. Algse nähtava pildi järgi saab kokku panna mingi umbkaudselt arvatava hinna. Aga see võib kõikuda mitmet pidi.
Värvimise puhul saab määravaks nii värvivalik kui ka soovitud lõppviimistluse tase. Kui ikka soovid 3 koda vahelihviga lakki peale,siis see kahjuks maksab,sest aega ja materjale kulub(lakid-kuivatad-lihvid ja nii 3x näiteks). Mossel vist õnneks tavaline pinnakas kui originaali teha.
Kui mingit ajalimiiti pole ja keevitus vähegi käes seisab,tee plekid ise korda ja lase värvida.
Ja 2000a on palju vett kahjuks merre voolanud. Mis omakorda on suht halvasti mõjutanud nii materjalide hindu kui ka töötajatele makstavaid summasid. Näiteks ainult viimase aastaga on osad värvimisel kasutatavad materjalid nii mõne % jagu vaikselt kerkinud kokku juba 10%
3 kuud on 20*8*3 ehk 480h
PS! ei ole autot näinud ja lahmin siin nagu tüüpiline netitroll
Ja ma ei õigusta jõhkraid summasid mida küsitakse. Nagu mullegi kunagi öeldi,et kui juba sellist projekti teed,siis peab ju sul raha olema
Mul ei olnud ja läksin oma teed hoopis.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,463
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
PS! Jah ma lihtsalt paugun ning ma ei tööta Soomes. Vaata mu ilusat Soomest toodud Corolla teemat. Enamus mis sealt tuleb on just nii tehtud. Võiks neid näiteid siia ikka üksjagu ritta panna. Need mis on ilusti tehtud on maksnud selle töö eest ka meie mõistes suht priskelt.
Ja Soome värvimiste/keevitamiste hindadega ning vastavalt hinnale kvaliteediga olen ma ka päris hästi kursis. Soomes näiteks lihtsalt ülevärvi puhul kasutatakse mingit nii öelda nakkeainet vana ja uue värvi alla. Ja seda põhjusel,et karestamine ju puhas käsitöö ja kallis on. Reaalselt hakkab mõnede aastate pärast uus värv pealt lahkuma.
Aga ärme solgi teise teemat.
Moded võiks minu eelneva jutu ja ka selle siit ära kustutada.
PS! Kui sel almal suuri kahjustusi pole,siis võibolla olekski mõtekam kere selliseks jätta ja veermik/pidurid/mootor/kast kenasti korda teha? Piltidel väga auke ja asju ei paista.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,406
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Praegu läheb kõigil hästi ja paljudel on ninad püsti. Eks sellepärast lajatatakse korralikke numbreid sest järjekord on niivõinaa uksetaga. Loodetavasti rahuneb paari aastaga asi maha. Eelmine aasta otsisin abitöölist palgaga 10 eurot tund neto. Ja sain ainult ühe kandidaadi.
Talvel kolivad hobikeretehnikud ka garaazi alla tagasi ja ehk saab mõne sellisega kaubale. Neil pole suurt töökoda ja tööliste armeed vaja üleval pidada...
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(15-07-2018, 22:25 PM)MeelisV Kirjutas: Mõtisklusi
10 EUR tund abitöölist pole saadaval
24 EUR tund spetsialist koos tööriistade ja ruumiga on palju.
4000 EUR eelarve jagatud 400 tunniga annab abitöölise 10 euri
Mees teab, mispidi maailm pöörleb. Respekt!
Kõik taandub tundidele. Neid paraku enne viimase sõlme lahtilõikamist ennustada ei ole võimalik.
Kui plaan tõsine musta numbrisse siis võiks näiteks katsuda saada selline kaup, et avame koos kõige keerulisemad kereosad. Ma ei tea seda autot peast aga ilmselt igasugused poolraamide ja karpide sisemused pakuvad hulga avastamisrõõmu
Siitsealt mõned pizzaviilud välja lõigata ja pilt oluliselt parem. Sellise hinnaklassi tööde juures kannatab ära ka nende jubinate tagasipaneku või suvaliste vinklijuppidega asendamise mõne keevituspunktiga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 146
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Ilus mosse, kõvasti ilusam, kui keskmine mosse. OT: mõtlesin pikalt, kas kirjutan nende keretööde hindade kohta. Kõigil keretööde ja värvimisega tegelevatel ettevõttetel ei lähe hästi, vaid paljud väiksemad firmad tulevad ots-otsaga kokku. Mina otsiks rohkem linnade servas olevaid 1- 2 mehe firmasid, kes teevad auto korda 1/4 sellest 12 600eurost. Teenib ainult kindlustustöödega, kus külge lähevad tutikad jupid ja märg- märjale krundid värvid. See 10 eurot netto teeniv abitööline saab normtundidega rohkem palka kui automaaler, kes saab sama palga ca 200 töötunniga. Sellise vana mossega tuleb plekksepal kindlasti üllatusi ette- küll läheb lahtivõtmisel mõni kinniroostetanud detail katki, küll ei leia kohta, kus maalt uue plekitükiga alustada jne mingitest peidusolevatest konstruktsioonidest rääkimata.......nii..kokkulepitud summa hakkab lõhki minema, plekksepp teeb üle perse asja valmis. Edasi saab auto maaler, kes peale paaritunnist tööd saab aru, millise cita on plekksepp kokku keeranud, teavitab klienti, klient ei taha asja uskuda, maaler määrib hambad ristis roosteaukudele klaaskiudu, ning kõverakskeevitatud plekkidele paksult light pahtlit. Hööveldab, uputab täitekat korduvalt (auto jääb esialgu ilus, tekivad rämedad järelkuivamised, rooste tükib välja peale teist vihma jne)- Nii käivad need odava otsa keretööd, mida on minu silm korduvalt näinud. Hinnaklass ca 500eurot keevitus ja 1500 värvimine. Ma puusalt panen, et värvitööde otsene materjalikulu koos kerevahadega ja mastiksitega on ca 600-800 eurot, kui kasutada keskmise hinnaklassiga tooteid. Muide, kas keegi on arvestanud üldse selle 25 eurose tunnitasu riigimaksusid, kui on ausad poisid ja külapealt kulusid kokku ei sahkerda.
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
15-07-2018, 23:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2018, 00:09 AM ja muutjaks oli
Marko.)
(15-07-2018, 23:34 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Olen aru saanud,et kõige parem on keerulisemaid töid teha ise. Teen niipalju,kui jõuan ja ennem teen vähe aga hästi. Sai ka vanasti uuritud,et keegi võiks minu eest midagi ära teha aga see oli nagu hobuse unenägu. Iga teine teeb ikka nii,et kuidas kergem oleks ja lihtsam. Vanatehnika taastamise puhul ei saa kõrvale põigelda....
Seega soovitan asjad ise valmis teha,teed nii nagu soovid ja tuleb just selline välja milline on Sinu unenägu.
Muidugi on kõik vanatehnikamehed astunud ühe ja sama reha otsa. Siit küsimus teemaalgatajale ja ka Teile kõigile!
Mis "reha" see on?
T.
Reha on ilmselt see, et iial ei kujuta alustades tegelikku mahtu ette?
Isetegemise koha pealt õige, isegi lihtsamate asjadega. Käisid mul jõmpsikad kuuri alla postiauke kaevamas, kogu aeg oli mingi jama. Auke liiga palju, koht vale jne. Teed ise, siis tead, mida teed
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.