31-08-2018, 16:14 PM
Onu miilits keelab tiheda liiklusega lohtadesse minna Ziguli lugu...
https://kanal2.postimees.ee/pluss/video/?id=107822
https://kanal2.postimees.ee/pluss/video/?id=107822
(05-09-2018, 10:56 AM)qwerty009 Kirjutas: Haagistega seoses meenus...Hindasid sinu koorma ebastabiilseks ja siis kaamerasurinal ootavad, millal end kääriks keerad.
Kord või kaks aastas saab vanametalli veetud ning kuna seda käru vedav auto on juba ise Kuusakoski vääriline, siis üle 80 eriti ei sõida. Ja mingil põhjusel koguneb alati mu taha paar autot kes ei suuda minust mööda sõita. Hoian külla paremale jne ning kiirus langeb kohati 70'ni jne. Kui üherealisel teel võib veel aru saada (ehk on pensionärist naisterahvasseal roolis), siis 2 realisele Peterburi teele keerates kus on 110 ala jääb see minu taga sõitmine ikka täiesti müstiliseks. Järgi jõudis aga mööda ei suuda minna.
(05-09-2018, 11:34 AM)Etsike Kirjutas: Hindasid sinu koorma ebastabiilseks ja siis kaamerasurinal ootavad, millal end kääriks keerad.Ehk siis raisakullid ootavad laipa, kael õieli.
(05-09-2018, 10:56 AM)qwerty009 Kirjutas: Haagistega seoses meenus...
Kord või kaks aastas saab vanametalli veetud ning kuna seda käru vedav auto on juba ise Kuusakoski vääriline, siis üle 80 eriti ei sõida. Ja mingil põhjusel koguneb alati mu taha paar autot kes ei suuda minust mööda sõita. Hoian külla paremale jne ning kiirus langeb kohati 70'ni jne. Kui üherealisel teel võib veel aru saada (ehk on pensionärist naisterahvasseal roolis), siis 2 realisele Peterburi teele keerates kus on 110 ala jääb see minu taga sõitmine ikka täiesti müstiliseks. Järgi jõudis aga mööda ei suuda minna.
(06-09-2018, 13:30 PM)tartz1 Kirjutas: Reavahetuse puudulikus on seotud kindlasti ka nutindusega.
Palju lihtsam on kulgeda ühes pikas jorus ja näppida ekraani.
Ei pea mõtlema juhtimise peale, eriti kui autol kõik tänapäeva
vidinad küljes (rea- ja pikivahe hoidjad jne). Mugavus...
(06-09-2018, 17:33 PM)diesel Kirjutas: ma ütleks selle sinu korduvalt teemaks olnud jutu peale, et järelikult enamus juhte on mõistlikud.
neid klassiviha radasid on mujal ka.
ja tõmblukk on tore asi. juhul kui ta toimib seal kus üks rida juba seisma jääb. siis võib mõlemast reast kordamööda ühte sappa võtta.
kui aga üks rida juba seisab ja siis "spetsialistid" tühja rida mööda kõigist mööda tõmbavad ja vahele pressivad, siis seda nimetatakse pehmel juhul ülbuseks. põhjusmõtteliselt on nende tüüpide puhul tegu lihtsalt suurte m...dega.
(06-09-2018, 21:12 PM)veix__ Kirjutas: Ühte ritta mahub ära ikka ühepalju autosid (näit. 100 m peale 20 tk) olenemata sellest kas nad tulevadki ühest reast või tulevad kahest reast kokku?
(06-09-2018, 21:17 PM)zazik Kirjutas:(06-09-2018, 21:12 PM)veix__ Kirjutas: Ühte ritta mahub ära ikka ühepalju autosid (näit. 100 m peale 20 tk) olenemata sellest kas nad tulevadki ühest reast või tulevad kahest reast kokku?
Märksõnaks on liikuma saamine. Kui 2 rida kokku reastuvad, toimub "aukude" täitmine sujuvamalt, seega on kaela läbilase suurem. Mida pikem kolonn, seda pikemaks muutub viivitus viimaste autode liikumasaamisel. Mida pikem on kolonn, seda rohkem võimenduvad kolonni alguses tehtava väikse kiirusemuudatused.
Sama efekti vastupidine väljendus on see, et kui autod sõidavad kolonnis näiteks 70km/h ja esimene vähendab järsult kiirust 5km/h võrra, siis umbes 30. auto selles kolonnis peab nulli pidurdama.
(06-09-2018, 21:26 PM)diesel Kirjutas: ja kõnealust järvevana aluseks võttes on ilmselge demagoogia jutt mingist mahapöörde kohast. igapäevaselt seal sõitjana peaksid ju ometigi ehk aru saama, et seal pole mahasõite. on lihtsalt kahe rea kokku pakkimine ühte ritta.
(06-09-2018, 21:34 PM)veix__ Kirjutas:(06-09-2018, 21:17 PM)zazik Kirjutas:(06-09-2018, 21:12 PM)veix__ Kirjutas: Ühte ritta mahub ära ikka ühepalju autosid (näit. 100 m peale 20 tk) olenemata sellest kas nad tulevadki ühest reast või tulevad kahest reast kokku?
Märksõnaks on liikuma saamine. Kui 2 rida kokku reastuvad, toimub "aukude" täitmine sujuvamalt, seega on kaela läbilase suurem. Mida pikem kolonn, seda pikemaks muutub viivitus viimaste autode liikumasaamisel. Mida pikem on kolonn, seda rohkem võimenduvad kolonni alguses tehtava väikse kiirusemuudatused.
Sama efekti vastupidine väljendus on see, et kui autod sõidavad kolonnis näiteks 70km/h ja esimene vähendab järsult kiirust 5km/h võrra, siis umbes 30. auto selles kolonnis peab nulli pidurdama.
Oleneb olukorrast, mõnikord võib kasu olla, aga kui ees on 1 rida ilma vahedeta pikalt täis, siis pole vahet kas sinna juurde lähevad järjekorda ootama autod ühest, kahest või kolmest reast, ühepalju mahub neid sinna ikka ja 1 rida seab piirangud läbilaskele.