Istme-eri.
Istmete ümbertõstmise käigus paikan ära ka istmesoojenduse. Juhi istmel on ikke niipalju hõõrutud, et soendustraat oli lausa mitmest kohast katki. Kõik muidugi sealtsamast "traadi" (katte kinnitus) alt mineku kohast. Berlingol polegi see traadist, vaid plastikust.
Igastahes, katkusin esimese raja välja.
Sellest oli vähe, tõmbasin ka järgneva lõigu välja. Sai juba piisavalt pikk.
Nüüd võtsin oma õmblemise toru ja viisin sellega juhtmeotsad allapoole istet. Sama tegin ka teise ühendusega.
Põhja all tegin pehme (mitte tinutamisega) ühenduse. All on ülemineku kohal palju rahulikum olla ja seal ehk peab kauem vastu. On aga oht, et vedrud kulutavad isolatsiooni läbi.
Selleks panin vedrude peale põrandakatte materjali tükid. Olen neid ka ennem pannud, vedrude säästmise pärast. Selline vaibaplaat jagab koormuse kõigi vedrude vahel ühtlasemalt ära. Väga lagunenud istmetel (vedrud mitmest kohast puru) olen ka vedrusid omavahel kokku "õmmelnud". Ennem muidugi katkised kohad parandatud. Olen näinud, et osadel istmetel on tehasest juba nii tehtud. Tavaliselt on sellistel istmetel vedrud tervemad.
Pealtpoolt on iste peale ümbertegemist täiesti tavaline. Juhtmeühendused aga ei lähe sealt kahe padja vahelisest "kraavist" läbi.
Uuesti kokku panduna näeb siis 300tuhat sõitnud juhiiste (nüüd kaardilugeja) välja selline. Pesin teda kaks korda, aga päris puhtaks ei saanudki.
"Uus" juhi iste on oluliselt lõbusama värviga. Istme väga heast seisukorrast pimestatuna ei pannud sinna vedrude peale leevendavat vaibakihti, aga oleksin pidanud. Nüüd on hilja sellest rääkida. Eks järgmise korra panen.