Postitused: 5,266
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kui juba sidurikarter vett täis on ja sidur kinni roostetanud, siis ei pea selgeltnägija olema et aru saada mis seisus ülejäänud masin on...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(13-11-2018, 12:56 PM)v6sa Kirjutas: Milline tükk johni juures miljoni maksab? Siinkohal tasub arvestada ka seda, et OEM tükk reeglina olematu kvaliteedi pärast ümbervahetamist ei vaja, erinevalt täna nõukatehnikale müüdavast väljaheitest. Jälle tunnid...
Miljonit just ei maksa aga kui midagi lendab paned hoobilt 40'ne maksumuse varuosa alla. Esiklaas umbes 800, hüdropump 1000-2000, rv pump vist samasse auku, igasugu trossike ja jupike 100 ja edasi sealt, rehviring kah üsna kallis, olenevalt mudelist võib küündida uue auto hinnani jne. Eelnevad hinnad on hästi vägivaldsed, kuid kui ostad kasutatud traktori ja satud veel mõne laiba otsa, kisub kiunatuse välja küll. Juhul kui aega on ja pappi pole eriti, siis on vene traktor siiski ainuõige lahendus. Kas just täiesti raipeks lastud T-40... seda kindlasti mitte.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,266
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Võrdleme ikka asju mida saab võrrelda, pole mõtet panna kõrvuti uus Deere ja 40 aastat vana T40. Pealegi 40 aastat vana valtra ja valmeti varuosad on küll vene värgiga samas hinnaklassis, ma nüüd ei usu et sama ajastu deere nüüd kallim oleks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2018
Maine:
0
Täna ei jõudnudki trakatsi kallale,aga tellisin uue siduri komplekti,homme hakkan survelaagreid maha katkuma ja üritan hoovastikud käima saada.
Mootor muidu käib enam vähem,öli vahetasin korra ära,plaan trakats kokku saada siis korra veel naftat õlile lisada ja lasta veel korra läbi pesta,siis uuesti uus õli sisse,rool jeblas ka natuke,vasakule ei keeranud,aga kui slepis vedasin siis millegipärast keeras,kohapeal saab vasakule keerata ainult siis kui mängida hüdro kangidega.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-11-2018, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2018, 19:07 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Eks need juppide hinnad on imelikud küll. Oli NewHolland "Kun`ga". Pikapeale(10 aastat) hakkas tõstuki joystik ebakindlalt toimima. Aga vastutus taga, kui ikka laadimisel rekka kasti hukkad... Firmast uut käsikut tellima. Vaksapikkune neljas suunas liikuv pesas kangike ja kaks umbes sõiduauto käsipiduri trossi järel maksis 3000 euri sel suvel. No kuulge, võtame parem uue traktori. Saatsime müügifirmale eest-takka pildid ja oma hinnasoovi. Kuu aega mõeldi ja siis oli uus NHolland 6.180 kohal. Üks treilerilt maha, teine peale. Viimane pai ja läks vast Afrikasse. Panevad automaadi riputuseks konksu ja hakkavad turul käima...
Üks häda- uuel mootor pikem e kuuesilindriline ja ei näe kuidagi kahvlit euroaluse alla lükata. Nagu end kergitad, nii hüdro ei toimi...
Tuleb tagurduskaamera ette hankida, kuidas ainult vasak-parem ekraanil õigeks saada?
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Laagrite mahavõtmine käib paraja ringiga,jutumärkides.Aga pole hullu,saab ka muud puksid liikuma ja tihendid vahetatud.
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui omanikul pole enne kogemust selle traktoriga siis uutest asjadest peaks survelaagreid treipingis testima sest liikus ja võimalik et liigub ka praegu praake survelaagreid, mis mõne minutiga kinni jooksevad.
Põhjus on separaatori suurem paksus kui vahele ära mahub ja tulemuseks on libisemine separaatori peal.
Teiseks peaks siduri reguleerpolte viiliga katsuma ja kui on lehmavaia rauast tehtud siis kas vana korvi poldid või uued teha sitkest materjalist.
Samuti kui siduriketta katted on tuhkhallist materjalist mis küünega tõmmates pudeneb siis seda pole mõtet sisse panna vaid katted ära vahetada.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Üle-eelmine oli Valmet. 15 aastaselt ilmus ühe esiratta reduktori õlisse sädelev metallipuru. Kähku punn ette ja Tartu. Olla Soome edasi müüdud. Kas tõesti toimimas aegrida 15-10 aastat ja praegusele siis 5 a?
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2018
Maine:
0
Praeguseks siis laagrid maas,kuigi vanad laagrid käivad ringi ja lokse eriti ei ole,aga kuna nad suht roostes ja on vett saanud,siis peaks ikkagi uued panema,loodan homme jupid kätte saada ja eks siis peaks testima kuidagi neid uusi laagreid.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2018
Maine:
0
Täna oli siis see päev kus sai trakatsiga esimest korda sõita,sidur küll toimib aga probleemiks on siduri hoob mis on võllipeal kinni roostetanud ja liigub koos võlli ja piduri hoovastikuga,kuigi peaks siduri pedaal liikuma võlli peal mitte võlliga koos,proovisin hakata pedaale võllilt maha katkuma,aga kuidagi veel ei õnnestunud,on kellelgi ideid kuidas saada kinni jäänud pedaalid võllilt kätte,2xpiduri ja siduri pedaal.
Sidurist niipalju,et sidurikorvil vahetasin käpapoldid välja,kuna ühel läks kohe vint maha ja võtsin poldi välja mis oli veel kõveraks ka juba läinud,siis otsustasin teised ka välja vahetada mis olid samamoodi kõverad,2 polti sain vanalt korvilt ja ühe naabrimehe käest,vindid ei olnud küll uued aga loodame,et jäävad pidama,survelaagrid ka ei ole veel laiali lennanud siis loodan,et need ikka kvaliteetsemad,kui eespool postituses mainuitud kehvadest laagritest.
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Ei aidanud ka täiega mahavõtmine ja leotamine,kruustangide vahel ka väga tuuga.Andsin õrna tuld ja liiguvad ,no mis ma tast lahti kakkusin. Ole ettevaatlik,seal liikuvate sees plastpusksid.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2018
Maine:
0
Küsimus targematele, tühikäigul kolksub midagi käigukastis kergelt, koledat häält teeb siis kui panna aeglusti, teised käigud on normaalsed, kas võib mingi hammakas vigane olla?
Sidur toimib muidu normaalselt, ainult kohapealt minemisel tuleb siduri pedaali ülesse aidata.
Postitused: 349
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Tigukäigu võll ja hammasratas toetatud ainult ühelt poolt,ehk seal midagi.Mu omal oli,leiad ta parema jala alt käigukastist.Teokäik on tehnoloogiline,ei sobi veojõu suurendamiseks.