Pooltelje laagri tööpinna taastamine ?
#61
Photo 

Tänud, Meelis jõudis ette.
Kas venelastele toodetakse nii peeneid asju, ma tõesti ei tea. 
Kuna omal on vajadus olnud laagri järele, mille välismõõt on täis millimeetrites, sisemine saale puudub ja sinna sobiks võll, mille mõõt on x,5 või x, 75 millimeetrit, siis tean, et sellised asjad on olemas. 
Tuleb natuke ise vaeva näha, pole vaja tervet paberkataloogi läbi lehitseda, sest nii tootjatel kui müüjatel on elektroonilised kataloogid ja neisse või sisestada otsitava mõõdud. Lisaks on oi kui palju erinevas mõõdus rulle, nii täis, pool, toll ja muudes mõõtudes.
Ka kahe saalega laagreid on kombineeritud mõõtudes.
Üks näide:
   
Loomulikult ei ole ameeriklaste remontmõõdus laagrid nii jubedale poolteljele,nagi siin teemas näidati.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#62

Mida kakleme? Telg siledaks lihvida, rullide vajalik läbimõõt selgeks teha ja interneedust ekspluateerima! Vajadusel teljelt paar sajandikku maha kui ei sobi. Nii palju jauramist mittemillestki. Jäävad ka termika ja vastutuse mured ära.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#63

Forging
  • Heat to 850°C - 1250°C (1562°F - 2282°F)

  • Hold until the temperature is uniform

  • Cool in furnace
Annealing
  • Heat to 800°C - 850°C (1472°F - 1562°F)

  • Hold until the temperature is uniform

  • Cool in furnace.
Normalizing
  • Heat to 870°C - 920°C (1598°F-1688°F)

  • Hold until the temperature is uniform

  • Soak for 10 - 15 minutes

  • Cool in still air
Stress Relieving
  • Heat to 550°C - 660°C (1022°F - 1220°F)

  • Hold until the temperature is uniform

  • Soak for 1 hour per 25mm of section

  • Cool in still air
Hardening
  • Heat to 820°C - 850°C (1508°F - 1562°F)

  • Hold until the temperature is uniform

  • Soak for 10 - 15 minutes per 25mm of section

  • Quench in water or brine
Tempering
  • Re-heat to 400°C - 650°C (752°F - 1202°F ) as required

  • Hold until the temperature is uniform

  • Soak for 1 hour per 25mm of section

  • Cool in still air
Vasta
#64

Pooltelje keemiline koostis Fe CSMnP (Brinell165). TSU550MPa, TSY310 keevitamiseks Smaw E7018 DCRP kui mig siis lühike mass ja E312.

Peale keevitamist viska liiva sisse aeglaselt jahtuma.
Vasta
#65

Ma nii loll,et omale oleks juba valmis teinud selle pika jauramise peale siin.Siiani ei julgenud oma versiooni pakkuda,sest tarku kui palju,mängus ju juba metalli keemiline koostis ja puha. Endale oleks nii teinud,pitsiga korralikult ette kuumutanud,peale keevitanud ja siis kuuma liiva sisse jahtuma,maha treinud ja juba länkariga metsas kännu otsas roninud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#66

metsakohin, Sinu viidatud laagritüübid  on tavalised lühikese või pika sisevõruga, ekstsentrik või kruvikinnitusega sfäärilise
välisvõruga laagrid 7/8 tolli võlli jaoks ehk siseavaga 22,225.
Mis omakorda ei anna "remontmõõdus laagri" mõõtu välja, lihtsalt ebaõnnestunud näide.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#67

See on ju sinu probleem, kui lugeda ei oska. Ma pole väitnudki, et on remontmõõdus laagrid, loe hoolikamalt. ei tasu olla kinni omas mullis.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#68

(12-11-2018, 20:20 PM)metsakohin Kirjutas:  ...
Teemast ka natuke: ehk aitab tõesti lihvimine, sest on olemas niinimetaud remontmõõdus laagrid, ...


EDIT: Teadmatusest levitatud valeinfo kustutatud. Vabandan.

Mind huvitab väga, kas teemaalgatajal oli viitsimist tegelda kataloogikaubandusega ja leida oma rakenduse jaoks vajaliku istuga koost või läks ikkagi asendustelg alla.
Vasta
#69

Ma ei taha kuidagi kellegi teotahet ega ökonoomitamist halvustada aga selle jauramise peale keevitamise ja remontmõõdus laagritega oleks kasutatud korralik pooltelg juba ammu olemas ja auto küljes.Ega need Länkarid maapealt kadunud pole.
Kui pole Eestist võimalik saada siis natuke kaugemale vaadata.Muidugi omaette teema on kui vaja tõestada,et teen ära.
Vasta
#70

4 lk jauramist aga mis mis selle auto andmed on? Millistel aastakäikudel ja mootoritel seda silda kasutati?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#71

mina, täiesti harimata inimesena, ei suuda ära imestada kui pädevad on jaapani insenerid.
originaalmõõdus detail kestab kõike, mida autoga tehakse ja omab ilmselt ka piisavat tugevusvaru ja peale kümnendiku või paari maha lihvimist läeb kohemaid prõks pooleks ja tapab autosolijad ja kehvemal juhul ka bussitäie kaasliiklejaid.
rääkimata pealekeevitamise teel originaalmõõdu taastamisest, mis kõikvõimalike muude masinate ja seadmete juures on täiesti tavaline ja igapäevane asi, aga jaapani auto puhul täiesti välistatud, sest päädib koheselt eelpool mainitet tulemusega.
Vasta
#72

(14-11-2018, 20:30 PM)diesel Kirjutas:  mina, täiesti harimata inimesena, ei suuda ära imestada kui pädevad on jaapani insenerid.
originaalmõõdus detail kestab kõike, mida autoga tehakse ja omab ilmselt ka piisavat tugevusvaru ja peale kümnendiku või paari maha lihvimist läeb kohemaid prõks pooleks ja tapab autosolijad ja kehvemal juhul ka bussitäie kaasliiklejaid.
rääkimata pealekeevitamise teel originaalmõõdu taastamisest, mis kõikvõimalike muude masinate ja seadmete juures on täiesti tavaline ja igapäevane asi, aga jaapani auto puhul täiesti välistatud, sest päädib koheselt eelpool mainitet tulemusega.

Nii ongi,ega minusugune harimata mats ei julgeks siit mingit tehnoalast nõu küsidagi,pannakse kohe 4 lk. vasta tatti,tarku on liiga palju siginenud meie ühiskonda,isegi paljunäinud ja teinud Talupoeg saab siin lõuga Smile seepärast olengi läinud seda teed,et teen ise midagi ära kui välja ei tule teen uuesti,vahel kui julgen siis HELISTAN mõnele targemale.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#73

(14-11-2018, 20:36 PM)hundu615 Kirjutas:  Nii ongi,ega minusugune harimata mats ei julgeks siit mingit tehnoalast nõu küsidagi,pannakse kohe 4 lk. vasta tatti,tarku on liiga palju siginenud meie ühiskonda,isegi paljunäinud ja teinud Talupoeg saab siin lõuga Smile seepärast olengi läinud seda teed,et teen ise midagi ära kui välja ei tule teen uuesti,vahel kui julgen siis HELISTAN mõnele targemale.

Ma sain siin lõuga juba esimese kirjatükiga. No kustkohast mina loll pidin teadma,et "tarku" ei tohi õpetada.. Big Grin 

Meenutuseks:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912

Saate võrrelda,kas midagi ajaga muutunud on. Big Grin

Mul oleks isegi ettepanek,et kui uus foorumikasutaja mingi teema teeb siis oleks esimese 365 päeva jooksul keelatud tema tümitamine,igasugune kriitika  jne. See oleks nagu väikene edumaa ,et inimene saaks hakata oma mõtteid ja tegusid teostama ilma,et keegi teda segaks. Big Grin
Vasta
#74

Teeks üldse nii, et mitte ühelegi teemale ei tohi vastata. Saaksid kõik oma joru üksinda ajada Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#75

(14-11-2018, 17:19 PM)v6sa Kirjutas:  
(12-11-2018, 20:20 PM)metsakohin Kirjutas:  ...
Teemast ka natuke: ehk aitab tõesti lihvimine, sest on olemas niinimetaud remontmõõdus laagrid, ...


Internet mäletab kõike. Big Grin
Me siin püüame viljeleda tehnikafoorumit. Sinu viidatud asi ei ole kuskilt otsast remontmõõdus laager (sellist ei saagi olemas olla), vaid asenduslaager mõnest lähedasest mõõdugrupist.
Mind huvitab väga, kas teemaalgatajal oli viitsimist tegelda kataloogikaubandusega ja leida oma rakenduse jaoks vajaliku istuga koost või läks ikkagi asendustelg alla.
Tõsi, loe õiget postitust Cool ära koosta asju mitmest postist. Viimane näide oli laagrist, mille üks mõõt mm-des, teine tollides.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#76

Siingi sõna võtnud päris mitu foorumlast kes seda suudaks teha,aga uus vist odavam https://xdiffautoparts.com/AXTFF-FJ80  https://www.ebay.com/itm/Nitro-Rear-Axle...2429274417 
Peaks olema veel võimalus,et tellite  usast ainult võlli ca 150 taala ei lähe sellel toikaril midagi puruks kui võru peale panete . Keevitada ei julgeks autol millega trassil sõidan. Võisin ka lingiga mööda panna mõnel nagu oleks normaalne laager seal sees.
Vasta
#77

(14-11-2018, 22:18 PM)traatjalg Kirjutas:  Siingi sõna võtnud päris mitu foorumlast kes seda suudaks teha,aga uus vist odavam https://xdiffautoparts.com/AXTFF-FJ80  https://www.ebay.com/itm/Nitro-Rear-Axle...2429274417 
Peaks olema veel võimalus,et tellite  usast ainult võlli ca 150 taala ei lähe sellel toikaril midagi puruks kui võru peale panete . Keevitada ei julgeks autol millega trassil sõidan. Võisin ka lingiga mööda panna mõnel nagu oleks normaalne laager seal sees.




NA teljed tulevad reeglina paaride kaupa.Teljele lisandub käive, toll, pluss deklareerimine ja postikulu käib kaalu järgi.150eur eest ei saa midagi.Vasak ja parem peaksid olema ka erinevad ja ei sobi omavahel.Võin eksida.


Full float telg ei sobi semi float sillale ja teema algatajal on semi float ja neid juba keerulisem leida.Kui leiaks kasutatud korraliku oleks mure lahendatud.
Vasta
#78

Definitsioon "remontmõõt", peaks olema selge milleks sellist laagrit vaja läheb, millel on originaaliga võrreldes 1 konkreetne mõõt erinev.

Võta kataloogiod lahti ja vaata nii upgrade kui ka repair alt.

Probleem on see, et sa ei saa lihtsalt aru laagri mõõtudest 42x16x20 ei ole 42,000mm x 16.000mm x 20.000mmm peale koma numbrid muutuvad.
Vasta
#79

(14-11-2018, 20:30 PM)diesel Kirjutas:  ...
originaalmõõdus detail kestab kõike, mida autoga tehakse ja omab ilmselt ka piisavat tugevusvaru
...

Ei kesta. Keenias oli neid altmurdnud rattaga autosid kümne päeva jooksul au näha kaugelt enam, kui kümme.

Keegi pole keelanud keevitada. Saab teha, on tehtud ja tehakse ka edaspidi. Aafrikas tõenaoliselt keegi isegi ei mõtle mingite pinnete või lõõmutamiste peale: tõmmatakse elketroodika paksuks, lastakse relaga sedakaua maha, kuni laager peale läheb ja käib, kaua käib.

Teemaalgataja tahab vist natuke kindlamat kahendust?
Vasta
#80

Lihtsam on 30min pooltelje treimise peale kulutada vist

Remontmõõdus laagreid natuke.

Choose the Right Synonym for repair
Verb (1)
MENDREPAIRPATCHREBUILD mean to put into good order something that is injured, damaged, or defective. MEND implies making whole or sound something broken, torn, or injured.  mended the torn dress  REPAIR applies to the fixing of more extensive damage or dilapidation.  repaired the back steps  PATCH implies an often temporary fixing of a hole or break with new material.  patch worn jeans REBUILD suggests making like new without completely replacing.  a rebuiltautomobile engine 

[Pilt: kais.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne