01-06-2004, 16:00 PM
keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.
jään vastust ootama
jään vastust ootama
arst666 Kirjutas:keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.kuidas sa tead, et kõik toimib, kui sa pole saanud proovida?
Magic Kirjutas:Nõus.Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140mullegi räägiti miskipärast, et mu uuel hoolealusel (kah M2140) sellist kirjakest omav karbuss olevat \"null-viie-oma\". Ma ei oska sest midagi arvata...
13piisab Kirjutas:kas neil õhufiltri kopsikud on ikka samad?
arst666 Kirjutas:keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.Pole Sinu jutust sugugi aru saanud.Minu viga vist.Enne kui mootor ei käi,siis Sa ei teagi mis toimuma hakkab.Aga ma ei saa aru,mis sellise vahetuse mõte on?Mis karpa seal enne oli-kas K-126 või oli DAAZ(nn Ziguli karbuss)Ja mis Volga karburaatori Sa sinna siis istutasid?Võis ju juhtuda,et said taas ühe 126,seekord vaid veidi teise modifikatsiooni.Oma kogemustest oskan vaid öelda,et üldjuhul(erandid alati olemas ja võimaliku,aga nõuavad üsagi korralike teadmisi,kogemusi ja nn\"head vasaku mina tunnet)) toimivad paremini
jään vastust ootama
Magic Kirjutas:Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140 v6i OSOON on tehtud ikkagi spetsiaalselt mosse mootorile,selle omadusi ja iseärasusi arvestades.
pppp Kirjutas:see oli modifikatsioon sellest karpast(sellest mida kasutati VAZ-il),tegelikult just need viimased numbrid ongi olulisedMagic Kirjutas:Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140 v6i OSOON on tehtud ikkagi spetsiaalselt mosse mootorile,selle omadusi ja iseärasusi arvestades.
01 karpasid (tähistus 2101-***; nende kolme tärni asemel siis veel hulk numbreid, mida peast ei mäleta pandi mingil ajal 2140-tele tehases peale (vanim selline masin, mida mina oma silmaga olen näinud, oli aastast 1980 ja uusim 1983).
pvr Kirjutas:Ma võtan kätte ja ajan teema veel segasemaks küsimusega, et kas keegi on paigaldanud, ja kas on olemas automaatse toore klapiga karpat mossele, ma erilist minekut taga ei aja ja ka kütusekulu mitte, sest mosse on ikkagi teise auto staatuses ja sõidab vaid suvel, nädalavahetuseti... Seega ainult mugavusele mõtlev modifitseerimine. Võimaluse korral odava hinna tõttu soosiks venepäritolu karpat, kuid kõik muu on ka oodatud, mis sobida võiks ??Sõbrad,nüüd ei saa enam üldse aru.Millest selline teema üldse ja eriti see viimane postitus.Kas Sinu auto on siis siiani üldse ilma karpata?Kui nii, siis ei liigu ta nii kui nii.Ja milleks kui tohib küsida,see automaat-toores? Kui sõidad vaid suvel siis peaksid ju teadma(tegelikult sama ka talve kohta),et Mosse saad igal juhul käima,vaid jäsemete kordinatsioon ja koostegevus peab olema üsnagi paigas.Tähtsam on see,et süütesüsteem on piinlikult korras.Ja siis mosse käivitub igal juhul.Kusjuures veel-mismoodi on seotud toores ja edasiminek?!Kaasaegsem on kindlasti DAAZ karpa,mis ju arendatud Weberist,aga põnevust ja katsetusrõõmu pakub ikkagi vana hea K-126.
flanagan Kirjutas:see oli modifikatsioon sellest karpast(sellest mida kasutati VAZ-il),tegelikult just need viimased numbrid ongi olulised