Vanematel pöörispeadel polegi seda korki, pluss uuematel on selle korgi seib nii õhuke ja väeti, et ei julgeks seda juba selle pärast lahti nokitseda.
Kuidas saada korras süsteemiga pöörispea pumbal õhk välja:
1. Võtad võtme ja lõdvendad pumba taga olevat ülemise stutseri korki.
2. Pumpad käsipumbaga kuni sealt pahvakutena õhku ei tule, vaid voolab puhas küte.
3. Pumpamist jätkates või vähemasti käsipumpa allasurudes keerad tagumise ülemise stutseri korgi kinni.
4. Keerad käsipumba käepideme kinni.
5. Tõmbad peale käsigaasi ja käivitad (kui väga soovid, võid lõdvendada ühte pihustitoru ja anda starterit kuni sealt kütet pritsima hakkab, siis sulged uuesti).
6. Mootor käivitub.
Ehk, et keeratavad asjad on käsipump, pumba tagant ülemise stutseri kork ja maksimaalselt pedantsel juhtumil üks pihustitoru.
See nagu ma juba kirjutasin eeldab aga seda, et süsteem on korras, peab õhku ja kütet ning käsipump töötab. Kütus võiks ka paagis olla. Kui filtrite kallal on käidud siis vanema tüübi puhul on väga lihtne võimalus, et üks tihend tahab nusseti jääda ja ei pea ikkagi.
Vabandan eilse järsuvõitu vastuse eest. Asi on lihtsalt selles, et mu isa tegeleb põkatsite, 40, jumzi ja neljaste russi pumpade remondiga ja ma näen kõrvalt mis peavalu ta aegajalt peab läbi elama, kui keegi on juba leidlikust üles näidanud või enda meelest remontija kätte viinud aga esialgne lihtne probleem on sellega kõvasti võimendunud. Viimastel aegadel esineb ka seda, et mõnevõrra ärritunud inimene pöördub juba stiilis, et noh mul käis remondis aga ikka ei tööta." Sa saad selle päriselt tööle või. Ma ei usu!" - No siiamaani on need kõik jooksma saanud. Isegi see pump, millel oli nukkvõll nähtavasti kulunud olnud, ja "remontija" kellelt esimesena töö telliti, oli paigaldanud teise nukkvõlli (T-16; T-25 on ju kahe silindrilised ja T-40 neljased), millel oli relakaga nukkvõlli "modifitseeritud" - leidlik oli tõesti aga mõtlemisest jäi natuke puudu, et see asi toimida võiks. "Remontija" juures käidud pumpadega muidugi saab lihtsalt rohkem nalja aga kuna see kõik kulutab nii aega kui nii hädalise (kes tihti on siis juba eelnevalt frustreerunud) kui mu isikliku esivanema närvirakke siis ma ei tahaks seda lihtalt. Ei talle ega kellelegi teisele ka. Palun vabandust! Asju saab lihtsamini ka teha
Kui pöörispea korpusest tuli juba roostest vedelikku välja siis ma loodan, et sa saad selle pumba käima aga üldiselt (99,9) protsenti on selle pumba pea kannatada saanud või pärast seda töötamist nüüd ka kutu. Mõistlikum oleks osta uus pea ja lasta see ära vahetada. Selle käigus kindlasti ka pihustid üle käia, sest kui pumbas oli roostene vedelik sees, siis on seda ka pihustites ja puterdamine võis tulla ka sellest, et mõni pihusti hakkas ära surema.
Korras süsteemi õhutamine on sama lihtne kui õlivahetus, kuigi ajaliselt oluliselt kiirem.