Keevitus

(22-10-2018, 07:17 AM)hundu615 Kirjutas:  ... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

(22-10-2018, 19:06 PM)korvimees Kirjutas:  
(22-10-2018, 07:17 AM)hundu615 Kirjutas:  ... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile

see oli ka kunagi olemas,ära kadund rsk Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kas kellelgi on olnud kokkupuudet Leedus 90ndate alguses valmistatud elektroodkeevitusega Volta-1251?

Äkki on kellelgi sellest alles jäänud keevitusjuhtmeid?

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html
Vasta

Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.
Vasta

(06-12-2018, 20:58 PM)Kult Kirjutas:  Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.

https://youtu.be/XeQ2P-F35Is?t=190 ?
Vasta

Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
Vasta

olen aru saanud sellest et odavatel on 2 rulliga traadi etteanne aj see jukerdabki kui kõri hakkab ära väsima. Kuna sellel max 0,8 traat siis pane 1mm kõri juukseb vabamalt. Traadirulle kontrolli ka vajadusel vaheta välja. Endal plaanis soetada 4 rulliga pill, kaovad igasugused etteande probleemid ära.

4 vedu on ikka 4 veduSmile
Vasta

(07-01-2019, 20:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Nendel telwinnidel on pealeveo mootor lahja. Sinna järele pikema kõri panek ei paranda ilmselt midagi. Gaasiklappi on tõenäoliselt vaja, kuna minu mälu järgi nendel odava otsa asjadel on klapp käpas sees, mille avad mehhaaniliselt, päästikut vajutades. Tee masinal korra luuk lahti ja vaata, kas CO2 voolik jookseb regulaatorist käppa otse või läbi mõne elektromagnetklapi. Sisend-väljund voolikuühendus ning 2 sisenevat juhet on tavaliselt asjad, mille järgi vastava klapi ära tunneb.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(07-01-2019, 20:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Vaja on masina külge euro connectorit.
LINK   pilt
Käppa näiteks SEE 
Ei ole joonist käepärast ja ei oska gaasiklapi olemasolu kinnitada (reeglina masina küljes kohe gaasi vooliku sisendi teisel poole) aga kui seda pole siis vaja LINK ja Pilt

Kelligil olnud sama probleem LINK[url=LINK][/url]
Vasta

(06-12-2018, 19:51 PM)canyondrift Kirjutas:  Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html



ideealseks tulemuseks vajad 3 asja

1   2  3
Vasta

Telwinitel on plastist kõri, traat sööb ruttu sinna vaod sisse. Enda omale sobitasin Migatronicu kõri (tundus olevat metallist?) ja probleem kadus.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(07-01-2019, 20:39 PM)jupiter22 Kirjutas:  Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
Panin keevitusele külge odava rauast traadikõriga põleti, taolise nagu originaal. Traadi etteande probleem lahendatud. Traat ei jooksnud ka uuel keevitusel nii hästi peale, kui nüüd. Tundub, et see valgest plastikust traadikõri on Telwinil juba uuena probleeme põhjustav.
Vasta

Tere, mure nagu ikka vene keevituse ACP 0.8-105 traadietteandega. Nimelt põleb sel lolli järjekindlusega läbi üks transistor, кт818бм. Kui see juhtub siis jookseb traat ette ainult maksimum kiirusega ja maha reguleerida ei saa. Üks aasta ostsin Kurtna laadalt taskutäie transistoreid ja olen neid vahetanud aegajalt, kuid nüüd on varud otsas jälle.  Kaasfoorumlane h2rra jagas kunagi mulle selle keevituse skeemi ka, VT3 on see mis pidevalt rikneb. Siin skeemil on mustaga VT3 juurde joonistatud dioodid mis pidid selle läbipõlemise mure lahendama, kas keegi oskab seda kommenteerida? Ja kui nii siis mis näitajatega need lisatavad dioodid olema peaks.  http://static3.nagi.ee/i/p/996/87/24921775fe5587_o.jpg
[Pilt: 011194506747bc5.jpg]
Vasta

Kas lähedasega asendada ei saa? Sahtlis umbes kaks kilo uusi: KT 805 A,B 17 tk, KT 902 A 8 tk, 2T809 A 29 tk, KT 808 A 26 tk, KT 803 A 8tk, jne teisi paarikaupa. Aga päris 818 pole. Või võta ESAB, Lincoln poodist transistorite kuluva raha eest...
Vasta

Tuli üks mõte sellest keevitusest. KT818 kannab 15 amprit sellise radiaatoriga. On pisike võimalus, et mootor on tuksis, tarbib rohkem. Ja veidi suurem võimalus, et mootori lülitusrelee või tema juhtmetega on mingi probleem. Kui päästikut ei vajutata, lühistab relee mootori klemmid omavahel, et toimuks kiire traadi pidurdus. Kui nüüd päästikut vajutada, peab lühis enne ära kaduma, kui juhtvool peale antakse. Kui lühise katkestamine jääb hiljaks, on transistor koheselt läbi, sest juhtelektroonikas pole ülekoormuse kaitset, puudub isegi labane eeltakisti.

Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(06-02-2019, 00:59 AM)Wiki432 Kirjutas:  Tuli üks mõte sellest keevitusest. KT818 kannab 15 amprit sellise radiaatoriga. On pisike võimalus, et mootor on tuksis, tarbib rohkem. Ja veidi suurem võimalus, et mootori lülitusrelee või tema juhtmetega on mingi probleem. Kui päästikut ei vajutata, lühistab relee mootori klemmid omavahel, et toimuks kiire traadi pidurdus. Kui nüüd päästikut vajutada, peab lühis enne ära kaduma, kui juhtvool peale antakse. Kui lühise katkestamine jääb hiljaks, on transistor koheselt läbi, sest juhtelektroonikas pole ülekoormuse kaitset, puudub isegi labane eeltakisti.

Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.

Ma olen kasutanud ka Kt818гм, see peaks olema 20a? Pastat vahel muidugi ei ole...  

Aga probleem on sellisele keevitusele omane, ka siin foorumis on seda varasemalt mainitud.  Relee vaatan üle.
Vasta

Tere. Põllumehe Kaubamajas selline riistapuu "Inverterkeevitus TWINMIG 200A MIG/MAG MMA". https://www.pmkaubamaja.ee/et/tooriistad...g-mma.html

Omab keegi sellist? Kannatab sellega midagi teha ka, või ainult pläriseb ja tatistab? Põhiliselt siis auto plekk ja summutid, vajadusel võiks ka 4-5 mm jämedat kokku liita.

[Pilt: weld.jpg]
Vasta

(07-02-2019, 19:52 PM)Kuusiku_ Ets Kirjutas:  Tere. Põllumehe Kaubamajas selline riistapuu "Inverterkeevitus TWINMIG 200A MIG/MAG MMA". https://www.pmkaubamaja.ee/et/tooriistad...g-mma.html

Omab keegi sellist? Kannatab sellega midagi teha ka, või ainult pläriseb ja tatistab? Põhiliselt siis auto plekk ja summutid, vajadusel võiks ka 4-5 mm jämedat kokku liita.

[Pilt: weld.jpg]

ise oman telvin vist kah inverter 200A tuuri poolautomaat ja keera materjali paksus mm paika ja tuld.töötab ja rahul,see muidugi puhastraat keevitus.
Vasta

Järgmine kandidaat oleks vähe kõrgemast hinnaklassist, samas peaks olema ka törts tõsisem tükk. On kellelgi kogemusi/asjalikke kommentaare?

Deca D-MIG 525T

https://www.decaweld.com/en/welding-equi...p.20322.uw

[Pilt: 23693_1.PNG]

P.S. Jah, olen kursis, et eelnevalt uuritud Hiinakas Twinmig on valgusvoolul ja antud pill kolme faasi pealt ning erinevad kui siga ja kägu. Lihtsalt sain tutvuste kaudu hea pakkumise.
Siin tuleb juba paraku ka see mõttemoment - Kas oleks mõistlikum võtta mingi vana kasutatud Kemppi Kempomat(nt 163S vms.), mida paraku vajalikul hetkel niisama lihtsalt ei leia. või siis ülaltoodu tutikas Deca. Hinna poolest siis suht samas kuni 800 eur hinnaskaalas. Või on mingi kolmas variant selles rublavääringus?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne