Postitused: 10,723
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Radika paagi kinnituskõrvad ei ole ära mädanenud?
Vahva, et keegi sääraseid asju veel püüab elus hoida.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
püüan hoida jah!!! ei ole mädanenud kapoti all on roostet üsna vähe. Ksf Kopraonu käest sai hangitud viisakamad esituled ja stange, stanget omal polnud vaja see läheb teisele Audile (töökaaslasele)
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha.
bensukatest ma ei tea, aga naftakonedel on kehv käivitumine enamasti väsinud starteri teema.
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(11-12-2018, 20:43 PM)diesel Kirjutas: vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha.
bensukatest ma ei tea, aga naftakonedel on kehv käivitumine enamasti väsinud starteri teema.
Bensukal tuleb nõrk starter välja pigem kuuma mootoriga ning siis kas jõuab või ei jõua töötakti üle lüüa
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Ole hea vaheta pihustid ära. Probleem lahendatud, omal oli sama häda.
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
11-12-2018, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2018, 22:28 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Jahutusvedeliku kao kohapealt teen panuse plokikaanele. Sel mudelil oli plokikaan omal ajal päris defka. Kuuma saab on puruks kohe. Jamasin sellega paar aastat, lasin kaane ära keevitada ja ikka jäi lekkima, tervet kaant ei suutnud leida tol korral. Tagant järele mõeldes oleks tark olnud kohe raisk edasi müüa.
Postitused: 3,498
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Mersu jahutusvedelikulekkest - minu oma (M112 mootor) lekib veepumba võlli vahelt, aga ainult töösooja mootori seiskamise järel. Natuke aega tilgub, siis jätab järgi. Töötava mootoriga mitte tilkagi.
M112 on küll hoopis teist tüüpi kone, aga lihtsalt infoks, et ka nii võib olla...
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Jahutusvedeliku kadu - minu Audi 80 B4 2 liitrine bensukonega - jahutusvedelik lahkus väga vähehaaval läbi lekkiva soojendusradika . Need lekkivad soojendusradikad pole üldse harva esinevad .
Pikk käivitumine , ei oska midagi arvata .
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-12-2018, 18:04 PM)edvard Kirjutas: Tervist .
Jahutusvedeliku kadu - minu Audi 80 B4 2 liitrine bensukonega - jahutusvedelik lahkus väga vähehaaval läbi lekkiva soojendusradika . Need lekkivad soojendusradikad pole üldse harva esinevad .
Esimene tunnus on udused aknad mis vaevaliselt puhtaks lähevad. Radikast tilgub mattidele ja sealt aurustub akentele. Külmadega eriti hästi tuvastatav.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Plastist flantsid plokikaane küljes on VAG-de problemaatiline lekkekoht.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Panustaks samuti jahutusvedeliku kao soojendusradikasse mineva plastist lõdviku ühenduse blokikaane vahelisele lekkele.
See on neil tüüpviga - plastflants kinnitub kahe M6 poldiga kaane külge ning tõmbab ennast looka ning hakkab lekkima. Detail maksab poes ca.2-3.-, kuid vahetamine on igavene nikerdus kuna asub kaane otsas vastu tulemüüri. Enda eelmisel audil ja ämma autol tegin need alumiiniumist ning mure on unustatud - varem pidi pea iga aasta seda jullat vahetama.
Ats
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Üks põnev lekkekoht on veel soojusvaheti, mille külge kinnitub õlifilter. ABK mootoril peaks see olema