Audi 80 B4 2,0l 85kW
#1

[Pilt: IMG_20170524_202356_zpsynbds68f.jpg]

Teeks ka teema oma sõiduriistast!

Lugu oli väga lihtne kuidas ma selle B4 ostsin! Nimelt käis siit AMf-ist läbi teema heitgaasid mu enda algatatud. Põhjustajaks oli hoopis Ford Focus 2007a. Kuna oli teada peale üv-d et mootor on lõpusirgel ja mul polnud raha, et osta Focusele teist motot. Läks see müüki ja üllataval kombel võeti kohe ära ja nii siis sirvides kõikvõimalikke odavautode müügikuulutusi ilmus see saatusetahtel vist ja just mu nõuetele. Bensiinirüüpaja, kepikastiga ja peamine pika ülevaatusega.

Palju on sõidetud selle 1,5a jooksul ja palju on ka remondiks raha kulutatud. Ütleme maksin 500.- eurorubla ostes kuid kokku jooksvad kulud on läinud tunduvalt rohkem. Mis liigub see kulub.

Mõtteid edaspidiseks mu poolt kuna täitus just 25a ja üv sai ka tehtud siis säilitan teda kuigi poritiivad on olematud ja katuseluuk vajab ka väljavahetamist. Ei näe erilist põhjust teda "põllukaks" teha järgnevatel aastatel. Säilitan nii kuidas ta on olnud ja mingeid tuunimisvärke külge ei tule.   Ja mida veel... küsige ise

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

Lõpuks sai ka selle autoga puksiiris oldud seda puhku veeti Audit, sest ootamatult purunes veovõlli otsa sisu. See sai kähku uus ostetud ja sõit võib jätkuda. Kuigi ise olen vedanud autosid küllaga....Muredest nii palju et pikk käivitus on jätkuvalt probleemiks ja jahutusvedeliku kadu. Lekkeid pole nagu märganud kui ehk tilgub tasapisi alumiste lõdvikute vahelt välja. aga selle autoga olen rahul. Kui 1 suurem projekt valmib saan oma autut teha soojas garaazis. Projekt mis käsil on sellest räägin hiljem :Big Grin Teises teemas nimega Nissan King Cab

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

Radika paagi kinnituskõrvad ei ole ära mädanenud?

Vahva, et keegi sääraseid asju veel püüab elus hoida.
Vasta
#4

püüan hoida jah!!! ei ole mädanenud  kapoti all on roostet üsna vähe. Ksf Kopraonu käest sai hangitud viisakamad esituled ja stange, stanget omal polnud vaja see läheb teisele Audile (töökaaslasele)

Veel pole maha löödud
Vasta
#5

vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha.
bensukatest ma ei tea, aga naftakonedel on kehv käivitumine enamasti väsinud starteri teema.
Vasta
#6

(11-12-2018, 20:43 PM)diesel Kirjutas:  vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha.
bensukatest ma ei tea, aga naftakonedel on kehv käivitumine enamasti väsinud starteri teema.

ketran ca 7 sekundit, enne kui läheb
Küttehais on meeletu üleval

Veel pole maha löödud
Vasta
#7

(11-12-2018, 20:43 PM)diesel Kirjutas:  vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha.
bensukatest ma ei tea, aga naftakonedel on kehv käivitumine enamasti väsinud starteri teema.

 Bensukal tuleb nõrk starter välja pigem kuuma mootoriga ning siis kas jõuab või ei jõua töötakti üle lüüa  Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

Ole hea vaheta pihustid ära. Probleem lahendatud, omal oli sama häda.
Vasta
#9

(11-12-2018, 21:23 PM)mehis66 Kirjutas:  Ole hea vaheta pihustid ära. Probleem lahendatud, omal oli sama häda.

Pihustid? Mul bensukas

Veel pole maha löödud
Vasta
#10

(11-12-2018, 22:11 PM)JaakH Kirjutas:  
(11-12-2018, 21:23 PM)mehis66 Kirjutas:  Ole hea vaheta pihustid ära. Probleem lahendatud, omal oli sama häda.

Pihustid? Mul bensukas

Sealgi on pihustid olemas. MPI ju.

Aga enne pihsutite vahetust mõõda kütuserõhk ja uuri, kas mootori mõlemad temperatuuriandurid näitavad sama.
Vasta
#11

Jahutusvedeliku kao kohapealt teen panuse plokikaanele. Sel mudelil oli plokikaan omal ajal päris defka. Kuuma saab on puruks kohe. Jamasin sellega paar aastat, lasin kaane ära keevitada ja ikka jäi lekkima, tervet kaant ei suutnud leida tol korral. Tagant järele mõeldes oleks tark olnud kohe raisk edasi müüa.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#12

Mis ajast on ridanelja kaheklapikaas kuumaõrn? Mitte, et seda muidugi kõveraks saada poleks võimalik, aga selleks tuleb vaeva näha... Näiteks lekkepeatajagaWink
Vasta
#13

Mersu jahutusvedelikulekkest - minu oma (M112 mootor) lekib veepumba võlli vahelt, aga ainult töösooja mootori seiskamise järel. Natuke aega tilgub, siis jätab järgi. Töötava mootoriga mitte tilkagi.

M112 on küll hoopis teist tüüpi kone, aga lihtsalt infoks, et ka nii võib olla...
Vasta
#14

(11-12-2018, 20:43 PM)diesel Kirjutas:  vedela leke võib lõppeda kui lased paisupaagi korgi pisut lõdvaks, ehk surve sisteemist maha...

Survet maha ei või lasta, siis hakkab keemamineku jama.
Vasta
#15

Tervist .

 Jahutusvedeliku kadu - minu Audi 80 B4 2 liitrine bensukonega - jahutusvedelik lahkus väga vähehaaval läbi lekkiva soojendusradika . Need lekkivad soojendusradikad pole üldse harva esinevad .
 Pikk käivitumine , ei oska midagi arvata .
Vasta
#16

(12-12-2018, 18:04 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .

 Jahutusvedeliku kadu - minu Audi 80 B4 2 liitrine bensukonega - jahutusvedelik lahkus väga vähehaaval läbi lekkiva soojendusradika . Need lekkivad soojendusradikad pole üldse harva esinevad .

Esimene tunnus on udused aknad mis vaevaliselt puhtaks lähevad. Radikast tilgub mattidele ja sealt aurustub akentele. Külmadega eriti hästi tuvastatav.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#17

Plastist flantsid plokikaane küljes on VAG-de problemaatiline lekkekoht.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#18

Panustaks samuti jahutusvedeliku kao soojendusradikasse mineva plastist lõdviku ühenduse blokikaane vahelisele lekkele.
See on neil tüüpviga - plastflants kinnitub kahe M6 poldiga kaane külge ning tõmbab ennast looka ning hakkab lekkima. Detail maksab poes ca.2-3.-, kuid vahetamine on igavene nikerdus kuna asub kaane otsas vastu tulemüüri. Enda eelmisel audil ja ämma autol tegin need alumiiniumist ning mure on unustatud - varem pidi pea iga aasta seda jullat vahetama.

Ats
Vasta
#19

Üks põnev lekkekoht on veel soojusvaheti, mille külge kinnitub õlifilter. ABK mootoril peaks see olema
Vasta
#20

(12-12-2018, 23:59 PM)Walter Kirjutas:  Plastist flantsid plokikaane küljes on VAG-de problemaatiline lekkekoht.

Ja suudavad vaid kerge niiskeksminemisega ära hukata pool liitrit nädalas. Nähtud nii B4 Passati kui samaealise 80 peal. Labase O-rõnga vahetus kaotas lekke.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne