Postitused: 764
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Kokkukleepunud siduri saab lahti eelkirjeldatud viisil, kui on võimalus vedada. Kui vedamise võimalust ei ole, aga sissepandud käiguga käivitades saab sõita ning traktoril on pidurid olemas ning ruumi on piisavalt, siis võib ka püüda omal jõul lahti murda.
Niimoodi saab mõnikord lahti küll. Ise tegin seda lolli peaga ehk mõtlemata suunaga sauna poole. Rsk läks käima ja sidur lahutas paarkümmend sentimeetrit enne seina kuigi üritasin piduripedaali pooleks vajutada....
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Millised simmerid? Õlist kinnijäänud ketast pole ma veel näinud ja kui seda liiga palju lekib siis hakkab lõpuks vedamise peale ka..
Jah, pikalt seisev asi võib kinni jääda küll aga samas on üks T-25 millel jääb keset kuiva suve ka kahe nädalaga ketas kinni. Ehk, et juhtub ja kui ei taha, et juhtuks oleks mõistlik ketas nahhujeerida süsteemist ja teine panna.
Postitused: 2,138
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Mul ka nelikümend suht vähe kasutuses, aga pole veel juhtunud, et kinni jääks midagi....
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 29
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Tere tarkade klubi, vaja nöu saada(mitte ,potti ega panni) ehk siis arvamust. Loomulikult köigepealt suur suur vabandus Härra Paksmaole et tema teemas A kuna teemaks probleemiks on täpselt üks ühele samasugune traktor nagu teema omanikul täpsemalt 89a väljalase ehk siis vöib. Nimelt ostis tuttav suht vähe töötanud traktori jutujärgi ja samas töötunnilugejat vaadates vöib see ka nii ehk ka olla. Traktori mootor töötas korralikult ,Ainult siis juhtus selline väike äpardus nimelt puulöhkujaga tööd tehes viskas jahutusventilaatori rihmad maha ja mootor sai väheke kuuma kuna öigel ajal ei märganud seda ja tempandur ka polnud korras. Traktor töötas nii ehk pool päeva, vöib-olla rohkem vöib-olla vähem , Midagi hullu iseeneses ei juhtunud ainult väljalaske kollektori ja summuti viskas öli täis ,Enne sellist asja polnud Samas hiljem nagu ei tulnud enam sealt midagi ja ka korstnast tuli ainult väheke sinistsuitsu ning ka mootor käis ühtlaselt. Karteris oli küll öli tase oli allanormi a ei midagi hullu . Ainult et tuttav ei jäänud rahule arvas et äkki läks möni öliröngas katki ja tahtis karuköhu löhki tömmata Ok tömbasin karuköhulöhki a seal oli köik korras öliröngad terved ,klappidejuhtpuksid tundusid ka head olema, Kovid siis ise kolme kompresiooni ja kahe öliröngaga, Jah ühel kolvil olid öliröngalukud kohakuti a ei midagi hullu Siit siis küsimus mis vöis selle ölijooksu väljalaske kollektorisse pöhjustada ja kuna köik pudinad tunduvad korras olema kas siis on mötet köiki röngaid nii kompresiooni kui öliröngaid zaalesid , kolbe hülsse ,vahetada kui köik käis korralikult enne karuköhu avamist . Ja laoks köik vanaviisi kokku tagasi
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Probleemide ennetamiseks ma paneks nii kokku tagasi kui enne oli.
Õli võiks paar korda vahetada kui on kolbide alla ja klapikambrikaante all õli põlemise jälgi.
Kui ülemised õlirõngad on palju kuuma saanud ja enam ei suruta piisavalt laiali siis vahetaks.
Üldiselt aga selle aparaadi ülekuumenemisel põleb värv silindrite pealt ära ja klapikambrikaante tihendid sulavad ära.
Selle peale paisuvad silindrikaaned niipalju, et klapipesad kukuvad välja aga muud ei juhtu.
Kunagi juhtus meil selline asi, et kultiveerimisel murdus ventilaatori võll ära ja seisma jäeti alles siis kui klapikambrikaane tihendid olid ära põlenud, õli silindrite peale jooksis ja sellise suitsu üles lõi et traktorit näha polnud.
Sai uued tihendid ja ventilaator pandud ning käis edasi.
Postitused: 5,292
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Milleks üldse töötavat asja remontima hakata. Tänapäevaste varuosade kvaliteeti teades prooviksin niipalju kasutuskõlbulikke detaile tagasi panna vanast mootorist kui vähegi võimalik. Endal käsil ka vaikseltviisi ühe T40 surnust elluäratamine ning niisama mainin ära et erinevate poodide riiulitelt lappasin enne pea paarkümmend kolbi ja hülssi läbi kui lõpuks ühe omaarust korraliku komplekti leidsin, kummidetailidest ei hakka parem üldse rääkima.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
40 ja 25 on sellised mootorid saanud, et neile selline väike kuum ei tee midagi. Kui kinni ka ei jooksnud siis pole mõtet sisse vaadata. oma põka jooksis kohe kinni kääksuga. Hommikul murti kangiga starteri august mootor lahti ja töötas kui mühin tänase päevani.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 29
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Seda ma isegi mötlema et kuna korras ja töötas siis samade juppidega tagasi remontida vöib ju ka kasvöi kümmne aasta pärast. Ja ega poes neid öigeid juppe ja varuosasi otsida ja tagaajada ka ei tahaks . Natuke pöhjustas mootori lammutamise ka see et töukurvarrastele koduksolevate ölitorude kummipuksid olevat lekkinud samas lammutades nad otseselt ölised polnudki ja vast käinuks needgi veel , Muidugi olid nad vast kunagi lekkinud sest tatised nad igatahes olid vöi vöta sa kinni kust kohast see öli tuli ,vöibolla klapikambrikaante alt vöi radiaatori vöi pihustist lekkinud hoopis küte , Ventilaatori tuulekojas puhub ju köik alati lajali . Natuke närib ainult hinge et ei tea palju oli ennem karteris öli a ju vast ikka normis .Pärast öli ei lisanud ja varras otsaga ikka näitase Samas ei tahtnud öli juurde lisada ka enne lammutamist .Pealegi traktori omanik suht vähe traktoriga tööd teinud vast möne nädala puid kopaga vedanud ja samakaua siis vast neid löhkunud ,A öli jutujärgi ikka lisas kuigi traktor ju praktiliselttööd ei teinud kuigi alguses oli öli vast normis . Ehk sööb siiski öli egas öli röngaste kulumist ju silmaga niiväga ei seleta . Öliröhk samas selle väikese kogusega öli juures ka vast kohe külmalt juba 4,5 -5 kgf/cm2.Muidugi erinevate manomeetritega ei proovinudl. Kui palju üldse oleks norm mitte eriti suitseva ja ütleme kuu aega korralikult mehemoodi tööd tegeva venetraktori ölikulu omal pole önnestunud niimoodi jutti tööd teha ise arvaks et 100g . Enesel samasugune traktor nagu teemaski ainult poole vanem vast seitsmekümmnendatest ja öli praktiliselt ei vöta (öli lisan öli vahetades kord aastas ) kuigi kasutusel vast nädalas korra Ainult suitseb rohkem kui hetkeline probleemnetraktor seda teeb . Samas omal peab ikka natuke kohapeal soojendama talvel ütleme nii -15 juures enne liikumahakkamist kuna öliröhk vast 0,5 kgf/cm2 a soojalt 3,5 kgf/cm2, Siit küsimus kui ohtlik on masinale kui öliröhk on nii ütleme rohelisest üle punases ehk siis 4,5 . 5 . 5,5kgf/cm2. Omal mtz-52el ja dt-75-el nii altail kui cmd köigil öliröhk vast 4,5 ja üle selle ainult gaasi maha vöttes läheb seier rohelisse alasse.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Nende tõukurvarda torude kummidega on nüüd selline asi, et kui ikka pehmed veel on siis mina uusi ei paneks sest need mõranevad paari kuuga ära ja lekivad hullemini.
Kui väga vaja on siis pigem aretada midagi paksudest O-rõngastest, kummivoolikust, suvalistest kummipuksidest.
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kui õli korstnasse tulema hakkas siis on probleem ikkagi kolvirõngstes. Kindel, et need pehmeks ei läinud kuuma käes? Siis kühveldas karteri sisu üles välja. Normaalne mootor ei väljuta mahlasid korstna kaudu.
Uued rõngad on igaljuhul mõistlik peale tõmmata.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Väga palju juhuseid on olnud,et mootor leemendab vaikselt ja viga ei leiagi. Kui olete peale mootori remonti vahetanud tõukurvarda torude kummipuksid,paigaldanud omatahtsi klapisääretihendid,klapikambrikaane alla ka uued tihendid ja ikkagi tatistab kogu mootori täis,on viga hoopis plokikaane ja hülsi vahelises mittepidamises. Naljakas küll,plokikaan on kenasti kinni tõmmatud,uued kolvirõngad pandud ja kõik peaks olema kõige paremas korras aga võta näpust! Vaikselt tatistabki hülsi ja kaane vahelt. Ventikas viskab aga selle kenasti üle kõige.
Treisin ühe plokikaane silindripoolse külje üle ja kõik jamad lakkasid. Praegu on juba müügil sinna sobivad vaskrõngad. Põle jõudnud veel katsetada aga seda võiks ka proovida. Enne paigaldamist pehmeks karastada ja siis omale kohale. Kui ikka on näha silmaga juba,et mingid randid jne..... siis tuleks pind üle treida. Hülsi ots ka ära lihvida pisut käiakivi peal ja veenduda,et asi on korralik.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(29-12-2018, 18:19 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Treisin ühe plokikaane silindripoolse külje üle ja kõik jamad lakkasid. Praegu on juba müügil sinna sobivad vaskrõngad. Põle jõudnud veel katsetada aga seda võiks ka proovida. Enne paigaldamist pehmeks karastada ja siis omale kohale.
Ma usun, et kui kääridega suvalisest alumiiniumplekist seib sinna välja lõigata, jääb ka kenasti pidama.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,996
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
98
(29-12-2018, 18:50 PM)viplala Kirjutas: (29-12-2018, 18:19 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: suvalisest alumiiniumplekist
Välja arvatud õllepurgi külg. Purk on litrist venitatud ja külje paksus erineb kohati kordades.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
siin nuputan praegu kuidas see kandiline pea sinna treipinki kinnitatakse täpselt keskele ja barlanksi?
põkal kah teine silinder pealt pihusti juurest pressib kusagilt diislit välja,aga vot kust aru raske saada.pihustit sai korralikult kahekesi kinni väänatud,aga pihustiümbrus endiselt märg.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Need masinad mis pihkavad hülsi ja silindripea vahelt teevad tavaliselt käivitamise ajal plaksu. Käib selline hele pliks nagu vanasti tongipüstol tegi.
Sain kunagi uue 40 ja sellel hakkasid peale aastat kõik pead üksteise järel läbi laskma. Siis muidugi võeti laost uus pea. Aga mingi pingutamine eri valemite järgi tulemusi ei andnud.
Aquila captas non muscas.