Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
16-01-2019, 01:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2019, 01:15 AM ja muutjaks oli
Marko.)
(15-01-2019, 18:54 PM)viplala Kirjutas: Oskab keegi öelda, miks see süvend vanasti poltide peal oli?
Keegi ikka oskab. See on stantsi templi jälg, millega moodustati kuuskant matriitsi sees. Suht algeline tehnoloogia tekitas ka mitte niiväga korraliku kuuskandi, mida oli lehtvõtmega tõesti väga lihtne rikkuda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Süvendiga peaga liiduaegseid polte olen näinud müügil Põltsamaal Togata poes, samas olid ka suur valik gpz laagreid. Teine koht kus oli ka mingi poldivalik on Hiiul A.K.K traktoripood.
M10 polt 14mm võtmemõõduga on ka mingi nõukaaaja ratsionaliseerimise tulemus?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,892
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Gaz 11-40 projekti tabas arvestatav tagasilöök. Nimelt läks parematele jahimaadele Leedu suur retro autode entusiast Saulius Karosas. Mees oli alles 60 aastane. Aga vähk võttis oma. Teisipäeval kutsuti Vilniusse tema pärandit üle vaatama ja hindama. Kahjuks jäävad tema projektid nüüd pooleli. Tema impeeriumi pärijaks on keskkoolis käiv poeg, kes muidugi on oma ema mõju all ja tahab kogu kollektsiooni maha müüa. Saulius oli sinna investeerinud miljoneid ja tõenäoliselt lähevad need autod kõik Venemaale. Pakuti ka mulle, aga mul pole karvu ka nii palju. Haruldasematest autodest seal ZIS 101, ZIS 101A Faeton, ZIS 110 ja ZIS 110B Faeton. ZIL 111 mõlemad variandid, neist Hr. Kirsi käest saadud restaureerimise algstaadiumis. ZIL 114, ZIL 117 ja ZIL 41047. Kõik kolm varianti 13 Tchaikasid (sedaan, Faeton ja RAF-s tehtud Universaal) Peale selle veel GAZ tehase väiksemad isendid. Kuna Riia Motor muuseum läks lihtsamat teed ja tegi oma GAZ 11-ne haleda koopia, mis ainult välimuselt meenutab seda autot, siis jäimegi Sauliusega kahekesi seda projekti vedama. Selge see, et sealt enam midagi ei hakka tulema. Sain kätte viimased jupid, mis jõuti valmis teha ja nüüd olen üksi.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Kurb kui selline üllas projekt tagasilöögi saab, usun et ikka jätkad.
Veel pole maha löödud
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Kahju tõesti, kas Leedu vabariik ei piira rariteetide välja vedamist. Eks tegelikult tean vastust isegi ,aga kurb tulevik.
Postitused: 2,892
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
JaakH Kurb kui selline üllas projekt tagasilöögi saab, usun et ikka jätkad.
Jätkan ikka, kuigi raskemaks läheb. Pidi ta ju mulle paralleelselt pidurdus süsteemi ehitama. Tal oli selleks kõik joonised hangitud. Gaz 11-ne piduri süsteem on täiesti erinev M1 piduri süsteemist ja kuna neid autosid tehti nii vähe, siis mõned eksemplarid, mis Venes ongi on tavaliselt varustatud Pobeda hüdrauliliste piduritega. Muidugi väidavad nad, et auto on neil 99% originaal ja selliste piduritega lastigi tehasest välja sõjajärgseid isendeid. Apelleerivad kirjandusele, kus ei teata isegi, milliseid mootoreid kasutati.
Всего было выпущено около 1170 автомобилей, причём остаётся неясным то, насколько они соответствовали исходному варианту комплектации модели, в частности, какие именно моторы устанавливались на них с завода — ГАЗ-М, ГАЗ-11 или ГАЗ-20 (в особенности это касается машин послевоенного выпуска).
Kuskil pole ka kirjas palju siis neid masinaid tehti enne ja palju pärast sõda. Pakutakse, et 2/3 enne ja 1/3 pärast. Igatahes pole me ühtegi joonist hüdrauliliste piduritega leidnud. Mis muidugi ei välista, et viimased eksemplarid, mis toodeti paralleelselt Pobidega said ka Pobi pidurid. Minu auto on enne sõja aegne ja seal ei tule hüdraulilised pidurid kõne alla.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Sellest faetonist, siis üsna pikalt teatud, ma sain miskipärast aru, et suhteliselt hiljutine avastus kusagilt GAZ-i arhiividest.
1983. a. filmilõigus on seltsimees mistrimehel punane faetoni vähendatud mastabis koopia tehtud igatahes.
Kusagil 1:39 ajal