09-02-2019, 12:18 PM
mhmh, mersumehaed kindlasti räägivad sama juttu audimeeste kohta.
ja no näiteks bentleymehed jällegi mersumeeste kohta.
ja ...
ja no näiteks bentleymehed jällegi mersumeeste kohta.
ja ...
(09-02-2019, 13:58 PM)raul Kirjutas: On kellegil kogemust uue Jumpy/Expert/Proace mudeliga? Vaatan pika kerega, 2.0 120 hj mudelit aga parem jalg ütleb et 180 hj oleks soovitatav ; Midagi pean leidma, kuna Octavia hakkab peale 18 aastat sõitmist ära lõppema
(10-02-2019, 08:18 AM)Raudpats Kirjutas: Proacega sõidan aeg-ajalt. Kaubaveo variant. Koliseb jubedalt ja kõik rehvidest tulev müra on salongis kuulda. Mootor on tugev ja tirib hästi. Käivitub poolest pöördest. Aga aku läheb millegipärast tühjaks, kui nädal aega ei kasuta, teenindus viga üles ei leia. Auto 5 aastat vana, läbisõit umbes 100K. Juhi.iste on enam-vähem, aga kõrval küll istuda ei kannata, see ei ole reguleeritav, 1+2 kohta on aga keskele mahub ainult laps istuma.
Tsitaat: säde on vooluallika ja juhtme vahel kui kokku paned,aga mina mõõta ei mõista.Enne selle mutri lahtikeeramist ja juhtme eemaldamist pane ampermeeter sinna vahele nii, et hetkekski ei katke ühendus. Siis saad näha tühjenemisvoolu suurust.
(09-02-2019, 10:50 AM)alfredo Kirjutas: Kui tuumafüüsika juurest üldise umbluu ajamise juurde tagasi pöörduda, siis oli eile niimoodi. Käisin enamuses sportlikust huvist läbi päris mitu autokeskust. Kui see trmaburai lühidalt kokku võtta, siis selgus järjekordselt tõsiasi, et praktiliselt midagi osta ei ole, kui just päris preemiummarkidega tegemist ei soovi teha. Odavama ja keskmise otsa aparaatidest polnud mitte ühtegi, mis oleks täitnud elementaarsed kriteeriumid.Tuleks ikka AUDI,BMW esinduses käia,kogu probleem on ikkagi selles et tahaks rahvaauto hinnaga uut premiumi ja mitte baasvarustuses.
-suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k
Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
(10-02-2019, 21:34 PM)ivoalaska Kirjutas: Uutel autodel tuleb oodata süsteemide magama minekut ca pool tundi, olenevalt tootjast isegi rohkem. Samuti on juba rohke elektroonikaga ja lisavarustusega pillidel täitsa aktsepteeritav voolutarve kuni 50 milliamprit.
(11-02-2019, 09:07 AM)maisalup Kirjutas: Kas teie autol on gps jälgimis seade? Kui on, siis see imeb nädalaga auto aku tühjaks, traktoritel peab kuni 2 nädalat vastu ja aku tühi...
(10-02-2019, 22:02 PM)Raudpats Kirjutas:(10-02-2019, 21:34 PM)ivoalaska Kirjutas: Uutel autodel tuleb oodata süsteemide magama minekut ca pool tundi, olenevalt tootjast isegi rohkem. Samuti on juba rohke elektroonikaga ja lisavarustusega pillidel täitsa aktsepteeritav voolutarve kuni 50 milliamprit.
See kõik võib õige olla, aga Toya Verso ja Corolla aku ei lähe tühjaks ka kuu ajaga, Proace on nädalaga nii tühi, et mitte üks tuluke hiilgama ka ei hakka.