Postitused: 173
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Tere!
Millised kogemused teil erinevate tänapäevaste ja veneaegsete kruustangidega on?
Millised peavad kõige rohkem vastu, mis kohe katki lähevad?
Kas tugevamat kinnikeeramist kannatavad puurpingikruustangid või tavalised lauakruustangid?
Millise valumärgiga veneaegseid kruustange eelistada?
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Venekeelne väljend... "is durõ mozno hui slomat"...
Kui ei jaga seda keelt, siis las keegi tõlgib privasse
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Veel juurde... kui ei ole aega lugeda nupukese alt "tänased postitused"
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50509&pid=364626#pid364626
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
08-03-2015, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2015, 23:02 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Konkreetsust oleks tarvis...nii elus, kui ka küsimustes
Kruustangid ... milleks vaja? ... Küsimuses ei selgu.
http://www.osta.ee/lukksepa-eri-kasikruu...06687.html
Kui tahad taguda ja nisanäpp ei ole, siis need Armeenia NSV`s valmistatud kruustangid asendavad pressi ja sepaalasit.
(või äkitselt on tegemist peenmehhaanikaga)?
http://pilt.delfi.ee/picture/2719843/
Kuid ka selle rauaga on tarvis mõistust, et kinni-lahti keerata... Pikem harjutamine teeb (...............st) spetsialisti
Ps. Sulgudes olev väljend ei ole seotud alg postitajaga.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,270
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Oskab keegi öelda, kas nõukaaegseid kruustange on ka valuterasest toodetud?
Mõtlen siis klassikalisi, mitte sepa omasid.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kui kiirkruustangide tööpõhimõte kätte jääb ja on korralik reguleerimine tagant mutrist, siis paremaid ei taha enam. Tugeva pressiga ja kui vaja kannatab ka väga tugevat lööki. Purunenud selliseid ei ole veel kohanud.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Arvan,et ühe inimese kätest tuleb puudu ,sel meetodil kiilusoone tegemisel ja konstruktsioon on liiga vedel treesi imiteerimiseks.
Postitused: 6,883
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
02-03-2019, 21:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2019, 21:28 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Esimesed on kruustangide Rolls-Royce. Teistega kogemus puudub, aga pilt näitab, et mõlemad kelgud on pingutusvõimalusega, seega peaks saama kasutada küll.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vabandust. pean ennast jälle lolliks tunnistama. läbi elu kogu aeg kruustange kasutanud, aga termin kiirkruustangid jäi täna esimest korda ette.
mis asi see on ja kuidas seda süüakse?
suurel ketaslõikuril on detaili kinnituseks pikk polt ja lukuks nö. segment mutrist, mille saab üles tõsta ja siis poldi kohe õigesse kohta lükata ja seejärel poole pöörde pingutus.
aga kruustangidel seuke asi justkui põle võimalik.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tavalistel kruustangidel saab spindlit liigutada keerates teda kas vasakule, kruustangid avanevad, või paremale, kruustangid sulguvad. "Kiir kruustangidel" on aga üks liikumissuund juures. Nimelt saab kruustangide lahtikeeratud asendis tõsta spindli võlli üles suunas ja siis eraldub spindli võllil olev ülemine hammaslatt oma hammastega alumisest hammaslatist ja saab kruustange tõmmata lahti või lükata kinni . Näide kruustangid on avatud ja panen detaili mokkade vahele, lükkan kruustangid detailile kinni ja teen ainult poolteist või ühe pöördekõvasti kinni fikseerimiseks. Lahti võtmiseks keeran vastupäeva poolteist või ühe ringi (oleneb reguleeringust tagant mutrist) ja tõstan spindli üles ja tõmban kruustangide liikuva osa lahti ja detail ongi vaba.
Laisa mehe kruustangid, kuid tugevad ja mugavad, kui ära harjud.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
aitüma. siis sama sisteem, aga "mutter" paigal ja "polt" kergitatav.
millegipärast olin kinni kergitatava mutri juures ja teistpisi ei osanud mõelda.