Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
eesti must nummer on originaalsuse eest. taastama ei pea üldse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ma kordan. eestis on must nummer originaalsuse eest.
roosteplekid ei olnud kindlasti originaalis küljes.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Mis see autode maagaas (CNG) praegu maksab? Sõitsin ühe sellise autoga, peamiselt maanteel tehtud sõidu keskmiseks kuluks tuli 6,1 kg/100 km.
Postitused: 971
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
Kui on tahtmine värviline number autole külge saada võib ju ja turvapuuri paigaldada või diplomaadiks hakata. Ega see must number mingi rahvusvaheliselt tunnustatud asi ju ei ole, lihtsalt meie originaalsete vanaautodega tegelejate huvigrupp on piisavalt tegutsenud selle nimel et endale eraldi tunnustust märkiv number saada. Kui näiteks kollaste pesoode huvilised suruks läbi et iga kollane pesoo saaks roosa numbri siis oleks ka probleem et miks kollane renoo ei saa või miks roheline pesoo ei saa? Tegeleme oma asjaga nii nagu meile meeldib ja ei tasu igasugustest sildistamistest välja teha.
Kindlasti on meie musta numbri süsteem innustanud nii mõndagi taastajat pisiasjadega lõpuni tegelema ja tulemuseks on maailmatasemel autod. Mis ilma meie musta numbri süsteemita oleks võib-olla kraad lahjemalt taastatud.
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
(03-03-2019, 19:16 PM)veix__ Kirjutas: Mis see autode maagaas (CNG) praegu maksab? Sõitsin ühe sellise autoga, peamiselt maanteel tehtud sõidu keskmiseks kuluks tuli 6,1 kg/100 km.
Mingi 0,87 €/kg.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
03-03-2019, 23:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2019, 23:01 PM ja muutjaks oli
veix__.)
Siis 5,3 eur/100 km, pole ka paha. Tegu 2,0 L mootoriga kaubikuga, reaalne mass sõitmise ajal ilmselt alla 2000 kg ei jäänud. Diiselmootoriga sarnase autoga sõites on olnud kütusekulu umbes samad numbrid liitrites.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
04-03-2019, 20:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2019, 20:10 PM ja muutjaks oli
JaakH.)
Küsimus selline tööautol jamab salongiventilaator (autoks VW LT 35) Nimelt probleem on selles et külmalt käib ilusti kõik astmed 0-4 töötavad aga soojenedes hakkab ventilaatoril jõud kaduma. Vendika mootor on korras, proovitud lisajuhtmetega järele. Kus viga otsida? lüliti töötab ja peaks nagu mingi relee vahel olema aga kus see asub? Ehk keegi teab
Veel pole maha löödud
Postitused: 538
Teemad: 13
Liitus: Nov 2011
Maine:
4
Kas mosse pirukale sobib mõne muu auto bensukork? Just selline, mis käib võtmega lukus
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(08-03-2019, 12:57 PM)HendrikR Kirjutas: Pigem just kütusevarguse vältimiseks, Lasnamäel on igasugu karvaseid ja sulelisi
Kas need pehmed ja karvased korki lahti ei murra? Üks väga hea, kuigi hulga tööd nõudev lahendus pärineb veel nõuka ajast ja teiselt masinalt, aga toimis. Objektil seisva traktori käivitusmootori paak tehti igal öösel pärdikute poolt tühjaks. Traktoristil sai lõpuks süda täis ja tegi salapaagi. Originaalpaaki segas mõnusa siirupi. Mõned korrad tehti siirupipaak tühjaks, siis miskipärast enam ei tahetud... Kas pirukal ei anna tankimisava mujale viia ja originaaltorule kankut vale ollusega külge pookida? Mul pirukat nii hästi silma ees pole.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.