(20-03-2019, 01:30 AM)Laurts Kirjutas: (17-03-2019, 11:58 AM)muska71 Kirjutas: nagu kõik teame siis väntvõll tasakaalus hoorattaga,hoorattal ühes servas nii 6-7 tasakaalustusauku ja hooratast saab keerata tiftidel 180 kraadi.kuna ei väntvõllil ega hoorattal märke pole siis kuidas panna see hooratas õiget pidi väntvõllile?
Tundub et poldiavad pole väntvõlli otsa puuritud sümmeetriliselt, õiget pidi hoorattaga peaks poldid olema sõrmega sissekeeratavad, 180 kraadi pööratuga ilmselt mitte nii väga
Lisaks on 14mm poltidega vändal on ainult üks 12mm tikk ja hoorattas ainult üks 12mm ava.
Ei tea mis kaalutlustel üldse 14mm hoorattapoltidele üle mindi?
Ära võrdle vanatüübi ja uuetüübi väntvõlle. Need diftiaugud ongi just minusilmis tehtud uuemal teistmoodi, kuna vanakooli mehed ei suutnud oma "ajudega" õiget matsu ära jagada. M14 peale mindi seetõttu üle, kuna uuematel mootoritel on ka 200p/min rohkem pumpa peale keeratud. 1800vs 2000p/min. (katsetusi tehti alates 89aasta ja täielikult mindi üle alles 1994a masinatel kõrgematele pööretele)
Üldine probleem on ju selles, et mehaanikud keda on võtta, neile tuleks esmalt teha AAA(anonüümsete alkohoolikute ) võõrutus. Seejärel järele võtta mehaaniku koolitus ja siis kui näiteks 100st inimesest kasvõi 1 (ÜKS) hakkab kasutama oma kõrvade vahelist pead, annab see ainukesena lootust.
Olen näinud igasuguseid mehaanikuid. Enamjaolt on nad ülbikud ja targutajad. Tegijaid on vähe ja needki ei taha tegeleda sitase vene tehnikaga. Omanikel on jumalast pohhui, peaasi, et liigub ja kui remontida on vaja siis odavalt. "Tuleb teema üles, et kasutan ju ainult 5x aastas ja ülivähe, teeme odavalt liikuvaks jne jne)
Kui igale "targutavale mehaanikule" kirsaga ahtrisse virutada, siis oleks poole tunni jooksul kirsa läbikulunud. Kuid noh õnneks haud parandab ka selle vea.
(22-03-2019, 09:45 AM)2715 Kirjutas: Palju peaks jätma T-25 mootorile silindri ja kolvi vahelise lõtku toatemperatuuril?
Pandi üks mootor kokku uute silindrite ja kolbidega ning tulemuseks et kuskil 5 min. käib ja siis jookseb kinni.
Nii kinni et võtmega rihmaratta poldist keerata proovides murra või polt pooleks.
Seisab minuti ja käib jälle ringi vabalt, käivitub ning käib kuni jälle kinni.
Kuna seda ei jõua nii sisse sõita sai maha võetud ja kaliibriga mõõtes on pilu kolvi ja silindri vahel 0,1 mm.
Mul ammust ajast nii: Kolvi silindri vaheline lõtk 0,18-0,22mm ja maksimum 0,5mm
rõngastel on 0,3-0,6mm. (maksimum 5mm surve ja 2,5mm õlirõngal)
Üldjoontes on sul supilusikatest kolvid tehtud ja nendele võid ka 1mm lõtku panna, ikka poovad kinni. Kasuta korralike varuosi.