Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Oskab keegi öelda kas murutraktori Mcculloch m115-77t transmissioon määritav. Tegu on manuaalse käigulastiga.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Määrde/õli lisamine võimalik ainult silla korpust kaheks osaks lahutades. Võimalik, et kusagil pannakse tahedam möks sisse, minu omal oli keskel, hammasrataste ümbruses vedelik, äärtes, pooltelje pukside juures paks ollus. Võtsin pooleks, sest õli ei tahtnud enam sees püsida. Silla pooled on koos ilma tihendita, ei ole töödeldud pinnad ( kui muidugi alumiiniumi valu töödeldud pinnaks ei nimetata), poldid tollides ja avade ümbrus üsna õhuke ja keeret lihtne hävitada. Koostamisel panin keskele transmissiooni õli ja äärtresse mingi paksu tumeda olluse, pooltelgede juurde sai niplid ka lisatud. Tihendi asemel kerge riba tuubist tihendimaterjali ka vahele. Peab juba mitu aastat, vahel löön enda rahustuseks pritsiga mõne matsu paksu juurde.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 19
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
Mõistus on täitsa otsa saanud.
Olemas 2 Briggsi kone. 12.5HP ja 14.5 HP.
Mõlemal sama probleem – starter ei keera survetaktist üle. Mõlemal olen klappe reguleerinud. Ei aita.
14.5HP peal sai proovitud ka täiesti tutikat starterit korraliku laetud autoaku otsas, krokodillidega otse starteri peale. Sama jama. Natuke keerab ja tõmbab hinge kinni. Ehk siis starteri ja aku probleemid välistaks. Kui küünal välja võtta, ketrab kah ilusti. Dekompressiooni süsteemi töötamise eeldused on ka olemas, teeb klapile kerge jõnksu vajalikus kohas.
12.5HP mootori võtsin lahti. Karteri kaane eemaldades kõik ilus ja omal kohal, dekompressiooni sisteema ka toimib nuka küljes. Plokikaane alt ka midagi koledat ei leidnud. Silindri seinad ilusad. Klappide kolvipoolsed pinnad ilusad. Klappide „seljad“ mõnevõrra kõrbenud õlise ollusega, kuid mitte midagi ulme koledat. Klapid ja tõukurvardad tunduvad täitsa sirged.
Ajaloost niipalju, et 12.5HP mootor oli mul murunaatori peal, mille kasutatult ostsin. Juba ostes ja koju tuues väljendus mõnikord harva viga, et ei jõudnud nagu samamoodi üle keerata. Aga samal ajal õrnalt käega hoorattast kaasa aidates õnnestus iga kord. Ja seda sinnamaani, kui sõitis hooaja lõpus kuuri. 14.5HP mootor on ostetud „siga kotis“ mõni aeg tagasi. Väidetavalt pidi eelnevalt normaalselt toimima.
On kellelgi mingeid ideid, kus see jama ennast peidab?
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Tere.Mul pidi kodus kah Yard manil sama jama olema.
Kevadel korra tundsin ise kah sellist hälvet.
Ostsin uue aku,,,kuid nüüd lugedes tuleb tuttav teema ette...
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Ma olen murutraktori puhul tähele pannud, et starteri jaoks on vahe kas käivitada kinnise tooreklapiga või mitte. Kinnise tooreklapiga käib kergemini ringi.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
On nähtud ka selliseid krokodille mis rolleritki käima ei pane. Vaevu 2mm traat ilgelt jämeda isolatsiooni sees.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Dekompressiooni seade on hea pakkumine, aga probleemi kirjeldaja kirjutas, et tal see töötab...
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
dekopressioonivärki saad kontrollida.Klapikambrikaan maha ja nookurile näpp peale.
Enne ÜSS peab sisselaskeklapp hetkeks avanema(Kohleril väljalase)ehk siis tegema tuntava klõpsu.
Kui klapivahed õiged, on ka silmaga näha.Kui ei siis mootor tabureti peale põhi alt ära ja siis
näed juba ise mis värk on.(Kohlerit pole tabureti peale vaja panna,saab läheneda ülevalt).
Kui deko ei tööta võid kõik uued akud ja starterid ja juhtmed panna,midagi ei muutu.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Oma briggsi 12,5hp mootoril olid nukvõll kulunud ja ka ei käivitunud enam. Ei jõudnud vedada.
Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: May 2009
Maine:
2
27-05-2019, 20:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2019, 20:18 PM ja muutjaks oli
hydrofoil.)
Ma olen mõelnud, kas silindripeasse sae dekompressioonimehhanismi (see pulk) paigaldamine aitaks. Seda tuleb siis muidugi enne külmkäivitust vajutamas käia.
Originaali asemel magnum starter + AGM aku suure käivitusvooluga aitab vähemalt soojast peast, kui kompressioon on väiksem, käima vedada. Tõesti ei tahaks 100 töötundi teinud mootorit laiali rebida. Lisaks ei ole dekompressioonimehhanismi eraldi osta, tuleb võtta uus nukkvõll.