Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 6

See koll pesitses mul kodu lähedal hoovi nurgas, ükspäev oli keegi kiilu masina ja emakese maa vahele ajanud, ning mõned meetrid tänavale lähemale liigutanud. Nüüd aga on isend paar km eemale ühe töökoja/ÜV punkti lähedale kolinud. Mille paganaga üldse tegu, ühtegi nime ma ei tuvastanud, näidikute juures oli õlinäidikul igatahes "OEL" kirjutatud, mis viitaks saksa suuna poole.
https://imgur.com/yKErFy4
https://imgur.com/5sS3fXq
Vasta

Buhankal põhinev 53 ninaga uazoid?
Vasta

Huvitav oleks teada, kes ja miks sellise NIA küll kokku pani.
Vasta

Gaz-63 SUV.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

See ju isand Kruuvi puuk.
Vasta

See nimevihje aitas kohe edasi, tõesti isand Kruuvi nimelise FIE registriaadress ühtib majaga, mille hoovis see puuk maaga üheks saamas oli. Pildistamise asukohast on puuk juba eile ära liikunud teadmata suunas.
Vasta

Omalmoel näeb väga stiilne välja, eriti nüüd, pärast väärikat vananemist. Tsiviil- ja mitmeotstarbeline sõjaväemaastur või midagi taolist. 

Mis see lugu seal Kruuvipuugi taga on siis - kes, miks, millal? Ja miks puuk - puugi kohta kahtlaselt suur ju Smile 

Numbri järgi otsustades kuulus asutusele, mitte eraisikule. Mis on ka loogiline, sest eraisikule oli ettenähtud barankad, mitte buhankad. Buhhankad Gaz-63 ja Gaz53-ga ristatuna ammugi mitte. 

Veelgi veidram on see, et üldse numbri on saanud. Tänapäeval oleks ametkond mitte lihtsalt keeldunud aretisega seonduvat menetlemast, vaid oleks arestinud koos omanikuga, et iseehitamise taudi peatada.
Vasta

Üks ajaloolisemaid isendeid, mis N linnas, väga nähtaval kohal oma tagumist otsa demonstreeris? Minu mäletamist mööda seisis seal universumi loomisest saati.


Vasta

Lõunasektoris... Tõenäoliselt erakätesse sattunud endine piirivalve masin/Saksamaa hädaabi.

Kui keegi teab mõnd laipa, millelt juppe vajadusel saaks, palun teada anda. Samuti olen huvitatud kirjandusest selle mudeli kohta.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(07-06-2019, 08:38 AM)TeeTL Kirjutas:  Omalmoel näeb väga stiilne välja, eriti nüüd, pärast väärikat vananemist. Tsiviil- ja mitmeotstarbeline sõjaväemaastur või midagi taolist. 

Mis see lugu seal Kruuvipuugi taga on siis - kes, miks, millal? Ja miks puuk - puugi kohta kahtlaselt suur ju Smile 

Numbri järgi otsustades kuulus asutusele, mitte eraisikule. Mis on ka loogiline, sest eraisikule oli ettenähtud barankad, mitte buhankad. Buhhankad Gaz-63 ja Gaz53-ga ristatuna ammugi mitte. 

Veelgi veidram on see, et üldse numbri on saanud. Tänapäeval oleks ametkond mitte lihtsalt keeldunud aretisega seonduvat menetlemast, vaid oleks arestinud koos omanikuga, et iseehitamise taudi peatada.

No lugusid on sellega kindlasti vägagi huvitavaid ja uskumatuid. Sellega on isegi saksamaal käidud ja teepeal saalesid vahetatud ja püksirihmaga väntvõlli kaelasid lihvitud. Kõige õigem ja huvitavam on muidugi kui Hando ise sellest pajatab.
Vasta

Eks Kruuvil oli vaja võimekat masinat Tempo vedamiseks. Siin ka üks ekstreempilt:
[Pilt: 0011990.jpg]
Vasta

(07-06-2019, 10:36 AM)vanapagan Kirjutas:  kui Hando ise sellest pajatab.

Ainult, et ta ei käi siin foorumis, jah? Big Grin
Vasta

(07-06-2019, 10:53 AM)Alts Kirjutas:  Eks Kruuvil oli vaja võimekat masinat Tempo vedamiseks. Siin ka üks ekstreempilt:
Ja see maastikuvõimeine mahtuniversaal sõitis tõenäoliselt pärast kuivamist ja ca. tunnist tööd (õlivahetused, mõni relee jms.) edasi nagu polekski vahepeal allveelaevaks olemist harrastanud.

Kohe omamoodi kadedaks teeb võrreldes tänapäevase analoogse sõidukiga, millele isegi uppumisvideos taustal rääkiv väike laps oskab üsnagi pädeva spetsialisti hinnangu anda tagajärgedele: "Head aega auto!":
 https://www.postimees.ee/6484634/video-u...a-labi-jaa

Aga lisaks ka üks teemakohane tuntavasti mitte just palju vähem kireva ajalooga auto on ühest Viljandimaa tagaaiast üles leitud:
https://www.auto24.ee/used/3129335
Vasta

(07-06-2019, 12:15 PM)mossepower Kirjutas:  Ja see maastikuvõimeine mahtuniversaal sõitis tõenäoliselt pärast kuivamist ja ca. tunnist tööd (õlivahetused, mõni relee jms.) edasi nagu polekski vahepeal allveelaevaks olemist harrastanud.



Aga lisaks ka üks teemakohane tuntavasti mitte just palju vähem kireva ajalooga auto on ühest Viljandimaa tagaaiast üles leitud:
https://www.auto24.ee/used/3129335

Kui see maastikuvõimeline mahtuniversaal on lihtsalt Urood, siis see kollane on HOTuROoD.
Mõlemad vääriksid taastamist oma hiigelaegade vormi.
Vasta
Photo 

Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks  varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on  meelsasti nõus  ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut  ka põnevat tähelepanumängu -  leidke piltidelt  kaks  olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Peegel on muutnud asukohta ja juhiukse klaas on pooleks läinu Big Grin noo päris pooleks pole aga siis kaheosane
Vasta

Riiklik nr., kolmnurkne aken, ukselink puudu, Tag vasak aken puudu, peegel jalutama läinud, tagarehvis vähe õhku.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(08-06-2019, 23:56 PM)Madis123 Kirjutas:  Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks  varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on  meelsasti nõus  ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut  ka põnevat tähelepanumängu -  leidke piltidelt  kaks  olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
Mis selline aparaat dokumentide järgi ka on, selles suhtes et mis massidega ning mis kategooria sõiduk?
Kui siiani veneaegsed dokumendid masinal siis oleks MNT ametisse arvele võtma minemine vist üsna põnev sündmus omaette sõiduki olemuse tõttu.

Igastahes edu masinaga!
Vasta

(09-06-2019, 09:37 AM)mossepower Kirjutas:  
(08-06-2019, 23:56 PM)Madis123 Kirjutas:  Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks  varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on  meelsasti nõus  ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut  ka põnevat tähelepanumängu -  leidke piltidelt  kaks  olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
Mis selline aparaat dokumentide järgi ka on, selles suhtes et mis massidega ning mis kategooria sõiduk?
Kui siiani veneaegsed dokumendid masinal siis oleks MNT ametisse arvele võtma minemine vist üsna põnev sündmus omaette sõiduki olemuse tõttu.

Igastahes edu masinaga!

Passis on vaid väljalaskeaasta ja mark. Sõidukile on väljastatud välispass ja muid strateegilisi andmeid ei mootori ega teiste parameetrite kohta pole lisatud, ju siis sõjasaladus vmsSmile Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.
Vasta

(09-06-2019, 08:16 AM)aavu Kirjutas:  Riiklik nr., kolmnurkne aken, ukselink puudu, Tag vasak aken puudu, peegel jalutama läinud, tagarehvis vähe õhku.

Varasemalt puudusid külgmised suunatuled, mis asetsevad juhiukse ülanurgas, aga üks erinevus on veel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne