See koll pesitses mul kodu lähedal hoovi nurgas, ükspäev oli keegi kiilu masina ja emakese maa vahele ajanud, ning mõned meetrid tänavale lähemale liigutanud. Nüüd aga on isend paar km eemale ühe töökoja/ÜV punkti lähedale kolinud. Mille paganaga üldse tegu, ühtegi nime ma ei tuvastanud, näidikute juures oli õlinäidikul igatahes "OEL" kirjutatud, mis viitaks saksa suuna poole. https://imgur.com/yKErFy4 https://imgur.com/5sS3fXq
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
See nimevihje aitas kohe edasi, tõesti isand Kruuvi nimelise FIE registriaadress ühtib majaga, mille hoovis see puuk maaga üheks saamas oli. Pildistamise asukohast on puuk juba eile ära liikunud teadmata suunas.
Omalmoel näeb väga stiilne välja, eriti nüüd, pärast väärikat vananemist. Tsiviil- ja mitmeotstarbeline sõjaväemaastur või midagi taolist.
Mis see lugu seal Kruuvipuugi taga on siis - kes, miks, millal? Ja miks puuk - puugi kohta kahtlaselt suur ju
Numbri järgi otsustades kuulus asutusele, mitte eraisikule. Mis on ka loogiline, sest eraisikule oli ettenähtud barankad, mitte buhankad. Buhhankad Gaz-63 ja Gaz53-ga ristatuna ammugi mitte.
Veelgi veidram on see, et üldse numbri on saanud. Tänapäeval oleks ametkond mitte lihtsalt keeldunud aretisega seonduvat menetlemast, vaid oleks arestinud koos omanikuga, et iseehitamise taudi peatada.
Üks ajaloolisemaid isendeid, mis N linnas, väga nähtaval kohal oma tagumist otsa demonstreeris? Minu mäletamist mööda seisis seal universumi loomisest saati.
Lõunasektoris... Tõenäoliselt erakätesse sattunud endine piirivalve masin/Saksamaa hädaabi.
Kui keegi teab mõnd laipa, millelt juppe vajadusel saaks, palun teada anda. Samuti olen huvitatud kirjandusest selle mudeli kohta.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(07-06-2019, 08:38 AM)TeeTL Kirjutas: Omalmoel näeb väga stiilne välja, eriti nüüd, pärast väärikat vananemist. Tsiviil- ja mitmeotstarbeline sõjaväemaastur või midagi taolist.
Mis see lugu seal Kruuvipuugi taga on siis - kes, miks, millal? Ja miks puuk - puugi kohta kahtlaselt suur ju
Numbri järgi otsustades kuulus asutusele, mitte eraisikule. Mis on ka loogiline, sest eraisikule oli ettenähtud barankad, mitte buhankad. Buhhankad Gaz-63 ja Gaz53-ga ristatuna ammugi mitte.
Veelgi veidram on see, et üldse numbri on saanud. Tänapäeval oleks ametkond mitte lihtsalt keeldunud aretisega seonduvat menetlemast, vaid oleks arestinud koos omanikuga, et iseehitamise taudi peatada.
No lugusid on sellega kindlasti vägagi huvitavaid ja uskumatuid. Sellega on isegi saksamaal käidud ja teepeal saalesid vahetatud ja püksirihmaga väntvõlli kaelasid lihvitud. Kõige õigem ja huvitavam on muidugi kui Hando ise sellest pajatab.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2019, 12:21 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(07-06-2019, 10:53 AM)Alts Kirjutas: Eks Kruuvil oli vaja võimekat masinat Tempo vedamiseks. Siin ka üks ekstreempilt:
Ja see maastikuvõimeine mahtuniversaal sõitis tõenäoliselt pärast kuivamist ja ca. tunnist tööd (õlivahetused, mõni relee jms.) edasi nagu polekski vahepeal allveelaevaks olemist harrastanud.
Kohe omamoodi kadedaks teeb võrreldes tänapäevase analoogse sõidukiga, millele isegi uppumisvideos taustal rääkiv väike laps oskab üsnagi pädeva spetsialisti hinnangu anda tagajärgedele: "Head aega auto!": https://www.postimees.ee/6484634/video-u...a-labi-jaa
Aga lisaks ka üks teemakohane tuntavasti mitte just palju vähem kireva ajalooga auto on ühest Viljandimaa tagaaiast üles leitud: https://www.auto24.ee/used/3129335
(07-06-2019, 12:15 PM)mossepower Kirjutas: Ja see maastikuvõimeine mahtuniversaal sõitis tõenäoliselt pärast kuivamist ja ca. tunnist tööd (õlivahetused, mõni relee jms.) edasi nagu polekski vahepeal allveelaevaks olemist harrastanud.
Aga lisaks ka üks teemakohane tuntavasti mitte just palju vähem kireva ajalooga auto on ühest Viljandimaa tagaaiast üles leitud: https://www.auto24.ee/used/3129335
Kui see maastikuvõimeline mahtuniversaal on lihtsalt Urood, siis see kollane on HOTuROoD.
Mõlemad vääriksid taastamist oma hiigelaegade vormi.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2019, 00:26 AM ja muutjaks oli Madis123.)
Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on meelsasti nõus ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut ka põnevat tähelepanumängu - leidke piltidelt kaks olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2019, 09:39 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(08-06-2019, 23:56 PM)Madis123 Kirjutas: Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on meelsasti nõus ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut ka põnevat tähelepanumängu - leidke piltidelt kaks olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
Mis selline aparaat dokumentide järgi ka on, selles suhtes et mis massidega ning mis kategooria sõiduk?
Kui siiani veneaegsed dokumendid masinal siis oleks MNT ametisse arvele võtma minemine vist üsna põnev sündmus omaette sõiduki olemuse tõttu.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2019, 17:01 PM ja muutjaks oli Madis123.)
(09-06-2019, 09:37 AM)mossepower Kirjutas:
(08-06-2019, 23:56 PM)Madis123 Kirjutas: Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on meelsasti nõus ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut ka põnevat tähelepanumängu - leidke piltidelt kaks olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
Mis selline aparaat dokumentide järgi ka on, selles suhtes et mis massidega ning mis kategooria sõiduk?
Kui siiani veneaegsed dokumendid masinal siis oleks MNT ametisse arvele võtma minemine vist üsna põnev sündmus omaette sõiduki olemuse tõttu.
Igastahes edu masinaga!
Passis on vaid väljalaskeaasta ja mark. Sõidukile on väljastatud välispass ja muid strateegilisi andmeid ei mootori ega teiste parameetrite kohta pole lisatud, ju siis sõjasaladus vms Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.