Postitused: 310
Teemad: 1
Liitus: May 2019
Maine:
5
28-05-2019, 19:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2019, 20:39 PM ja muutjaks oli
ounou.)
No nii. Kütusevoolik vahetatud, samuti filter. Karburaatori võtsin ka lahti ja uhasin karburaatori puhastusvahendiga üle. Tundus, et sõel oli prahti täis. Kuna mul nendega varasem kokkupuude puudub, siis membraani kohta ei osanud ma midagi arvata, oli üsna pehme. Ladusin kokku tagasi ja proovisin ka õhuklapp kinni, siis suri välja. Reguleerisin L kruvist nii, et läheb pöördesse. Samas tühikäigu kruvi on suht sisse (pöörded peale) keeratud, kas see on normaalne?
Pähkliajude hirm
Postitused: 229
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
L ja H lõpuni sisse ja keerad mõlemat 2.5 tiiru välja.
Paned käima ja tühikäigu keerad nii kõrgeks et kett hakkab vaikselt liikuma, siis keerad tagasi ja sätid L paika.
Keerad sisse välja, kui surema hakkab keerad kinni, kinni keerates käib kiiremini kuni surema hakkab, kahe punkti vahe on ideaalne. H keerad gaas põhjas kuni max pöörded kätte saad, siis keerad veidi lahti kuni pöörded langema hakkavad, proovid saagida ja kruttida...
Üsnagi lihtne protsess
Postitused: 310
Teemad: 1
Liitus: May 2019
Maine:
5
Lasin karburaatori ära reguleerida ja nädalavahetusel sai esimene paagitäis otsast lõpuni ära kulutatud ehk saag töötab. Tänan kõiki abi eest!
Pähkliajude hirm
Postitused: 1,847
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Vabandust aga sellise lahtise soenguga sae juurde küll asja pole - olgu indiviid kena kui tahes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)