07-07-2019, 01:45 AM
(06-07-2019, 15:46 PM)motamees Kirjutas: miks minnakse siis ulmekärude valdkonda.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
(06-07-2019, 15:46 PM)motamees Kirjutas: miks minnakse siis ulmekärude valdkonda.
(06-07-2019, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:Vabandust, ma vist vähe ebaselgelt väljendusin. Teksti mõte oli, et "suure" kastikaga saan b-katiga vaid kerghaagisega majandada ehk 750 kg sabas. Väikesele saan aga kuni 1,5 t päris O2 sappa võtta (3500 ei lähe lõhki), samas kerghaagis peab olema alakaaluline.(06-07-2019, 22:34 PM)honkomees Kirjutas: ... Lihtsam on kerghaagise ja kastikaga majandada. Samas on autol on suurim lubatud piduritega haagise mass 3000 kg ja autorongi mass 6000 kg.Nüüd ei saa enam millestki aru milleks käruload ja milleks kood 96 ?
Väiksel autol on suurim lubatud piduritega haagise mass 1500 kg ja autorongi mass 3375 kg, nii et saab b-katiga sõita, aga kerghaagist lubatakse alla 700 kilo vedada
Kui B kati autol lubatud piduritega max haagise mass 2800kg kas siis peavad olema käruload või võib kulgeda rahulikult B katiga ?
Lisaks see kood 96 annab mõne lisakilo, kellel seda vaja ?
(06-07-2019, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:mistahes haage, täismassiga üle 750kg nõuab B+ kategooriat, on see siis 96 või E.(06-07-2019, 22:34 PM)honkomees Kirjutas:Nüüd ei saa enam millestki aru milleks käruload ja milleks kood 96 ?(06-07-2019, 22:08 PM)Qunts Kirjutas: Aga igaljuhul plaanin need käru load ära teha. mitte seda kood 96.
... autol on suurim lubatud piduritega haagise mass 2800kg ja autorongi mass 6300kg. ?
Kui B kati autol lubatud piduritega max haagise mass 2800kg kas siis peavad olema käruload või võib kulgeda rahulikult B katiga ?
Lisaks see kood 96 annab mõne lisakilo, kellel seda vaja ?
(07-07-2019, 09:55 AM)hulgus Kirjutas:Kui auto ja haagise (välja arvatud kerghaagise) täismasside summa on üle 3500kg, siis ei piisa B kategooriast.(06-07-2019, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:mistahes haage, täismassiga üle 750kg nõuab B+ kategooriat, on see siis 96 või E.(06-07-2019, 22:34 PM)honkomees Kirjutas:Nüüd ei saa enam millestki aru milleks käruload ja milleks kood 96 ?(06-07-2019, 22:08 PM)Qunts Kirjutas: Aga igaljuhul plaanin need käru load ära teha. mitte seda kood 96.
... autol on suurim lubatud piduritega haagise mass 2800kg ja autorongi mass 6300kg. ?
Kui B kati autol lubatud piduritega max haagise mass 2800kg kas siis peavad olema käruload või võib kulgeda rahulikult B katiga ?
Lisaks see kood 96 annab mõne lisakilo, kellel seda vaja ?
(06-07-2019, 23:22 PM)Laurts Kirjutas: Auto täismassi ja haagise täismassi liidad kokku,Ülimalt lihtsalt sõnastatud kokkuvõte suhteliselt keerulisest seadusandlusest.
kuni 3500kg on vaja B kategooriat
kuni 4250kg on vaja B96 kategooriat
kuni 7000kg on vaja BE kategooriat
Kui vajalik kategooria on olemas siis haagise tegelik mass võib olla niipalju kui autol piduritega haagist lubatud.
(06-07-2019, 23:44 PM)Qunts Kirjutas:(06-07-2019, 23:32 PM)Kult Kirjutas: Nii ongi, kerghaagist võid vedada millega tahad, ekstra kategooriat see ei nõua. Kui ka auto on 3500kg, siis võib vedada. Samamoodi võid kerghaagise rekale järgi panna, ei ole vaja c+e, piisab kui on c.
Lugesin ka seda autogeeniuse juttu, palju valeväiteid, ehk ühelt lollilt lollidele jutt.
Auto täismass on 3500 ja see on B kategooria ja kas piduritega haagist võib vedada kui on lubatud kuni 2800 kg ja mis lubasd nõuab ?.
(07-07-2019, 09:55 AM)hulgus Kirjutas: mistahes haage, täismassiga üle 750kg nõuab B+ kategooriat, on see siis 96 või E.
(07-07-2019, 20:53 PM)MeelisV Kirjutas: Kerghaagis ehk o1 käib B kati sisse ja selle massi piirab vaid auto oma lubatud haagise massiga.
(07-07-2019, 21:19 PM)meli666 Kirjutas:(06-07-2019, 22:08 PM)Qunts Kirjutas: Kuulsin kusagilt, et käru lubade tegemine peaks see aasta lihtsamaks minema, ei vaja koolis käimist enam ja vaja teha ainult sõidueksam (võib olla ka jutt, et naised saunas rääkisid).
Aga igaljuhul plaanin need käru load ära teha. mitte seda kood 96.
E kategooria nüüd vaevalt ilma koolis käimiseta ja teooriata-praktikata juhiloale saab.
See jutt, mis kuulsid käibki ikka kood 96 kohta.
(09-07-2019, 06:47 AM)tynyty Kirjutas: Kindlasti pole teie sellised aga lubade tegemist ei tohiks kindlasti lihtsamaks teha, meil on ikkagi liikluses palju "mõrtsukaid" juba.
(04-07-2019, 20:48 PM)mlsluik Kirjutas: Brentexid kippusid siin kodanikel viimasel ajal kõvasti roostetama, tuleb ostes uurida kuna tsingitud on. Tsink tahab seista, ei saa kohe soolalobjaka sisse tuisata. Üsna pehme väljanägemisega ka teised.
(09-07-2019, 22:07 PM)mlsluik Kirjutas: Olen näinud veel mõnda sellist respot, mingi aasta variant oli ja suht nigela kattega ja selliste kärudega võiks vist pöörduda respo poole selgituse saamiseks. Sest kui 10-15a vanad respod on ühegi rooste täpita ning paari aasta vanune roostetab, noo see ei ole normaalne.