Täna sai õhupuhastist välja ajava õliteemaga tegeletud.
Esiteks sai klapid üle vaadatud. Klapivahed külma mootoriga kõik vägagi ühte moodi, 0.3mm kaliiber läks suht raskesti vahele. 0.25mm oli paras.
Reguleerisin 0.3mm peale kõik. Muud klapikambrikaante alt silma ei jäänud ja läks kokku tagasi.
Veel sai väntvõlli pööratud ja sisselaske kollektori otsas olevat toru kuulatud. Kui nüüd oli klapivahede viga, siis klapi tööpindade seisund teadamata. Susinat vkõrvaga vähemalt sisselasketorusse kuulda ei olnud.
Võtsin õhupuhastaja koos korpusega küljest, et see õlist puhtaks pesta.
Silma jäi, et õhupuhasti ja sisselaskekollektori vahel asuv toru seest täiesti tuhkkuiv. Torus olid mingid valged väiksed tükikesed.
Seega suitsemine nagu õhupuhasti õlist tekkida ei saanud ja õli kadus vannist mingil imeväel tagurpidi õhu sissevõtuavast välja.
Õhupuhastis endas jäi silma lähemal uurimisel üks aga. Sissetuleva õhu torul nelikantprofiiliga kummirõngas elemendikorpuse tihendamiseks.
Tegelikult peaks see käima elemendi enda külge pesasse ääre taha.
Pessa pannes aga ei kuidagi enam seda toru sinna sisse lükata ei anna. Teagi, kas on kummirõngas vanadusest kokku tõmmanud, see nelikantprofiil ja mitte koonusjas toru ots ka omavahelisele koostööle eriti ei saagi alluda.
Peab mõnipäev ostma klassikalise ümarrõnga sinna.
Eespool oli juttu õli vedelusest ja paksust õhupuhastisse sobivast vene õlist.
Panin väheke tummisema kraami sisse, mis oli võtta.
Sai tund aega pööretega ringi kärutatud ja suutsin õli ka 80 kraadini ära saada. Esialgu õli välja ei aja õhupuhastist.
Siiski ka ennem tuli see viga peale mõnetunnist toimetamist äkki.
Eks vaatab, kui jälle niitmine nädala paari pärast vaja ära teha on.