Postitused: 976
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
Kuskil oli seletus koos piltidega kus oli näiteks toodud Mitsubishi Lanceri tagastange. Ühel pool on tagumine udutuli, sümmeetriliselt teisel pool mulaaž. Praeguseni oli üliagaral ülevaatajal võimalus kobisema hakata et miks teine tuli ei põle kui paigaldatud on.
Postitused: 3,699
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(29-08-2019, 12:29 PM)roosteuss Kirjutas: https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-te...n8agdknp40
Kes lisaks ise kirjutamisele ka teiste kirjutatut vaatab, see teab, et sama viide on siin teemas juba olemas
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 125
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Teab keegi väita, kas udutuled on kohustuslikud uunikum autodel? Kui tehas neid paigaldanud ei ole siis kas tänapäeva seaduse järgi peab neid paigaldama auto taastamise käigus?
Postitused: 2,525
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Tehnonõuetes on momeelest täiesti lihtsas ja inimeste keeles kirjas, et enne mingit aastat toodetud ja enne mingit aastat regatud asjadele kehtivad tootmise aegsed nõuded.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 125
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Täna sai arutatud ja mõeldud asjaolusid seoses lubatud mootorite vahetamisega. Küsimus tekkis, et kui mootor vahetada(üldjuhul ikka vahetatakse suudema ja võimsama vastu) siis mis ütleb seadus pidurite kohta? Kas need võivad jääda samaks või tohib neid kah mudida, et paremad ja töökindlamad saaksid? Saaks ju öelda et turvalisuse pärast peab panema tõhusamad pidurid ka.
Postitused: 7,018
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ära kutsu kurja välja! Tegelikult ei vaja võimsam mootor ägedamaid pidureid ju....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pidurid vaevalt kedagi huvitavad mootorivahetuse juures liikluse aspektist sest teljekoormused ei saa suureneda ja seega jääb pidurdatav mass samaks.
Sapakale aga V8 ei pane sest teljekoormus läheb lõhki.
Muidugi ka mõni eksootiline mootor võidusõidust magneesiumkarteri ja komposiidist kollektori ja kaantega.
Ehk kui tahta võimsat ja kerget autot teha tuleb otsida kerge kerega ja raske mootoriga isend nagu näiteks Bmw E28 M30 mootoriga.
Sinna paneb juba V8 ära alumiinplokiga.
Postitused: 3,699
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
kui eesmärk ei ole lihtsalt "mõelda ja arvata", siis reaalne teelegaalne ümberehitus algab avaldusega:
mnt.ee/et/soiduk/soiduki-umberehitus
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"