Postitused: 1,850
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
N ehk nulljuhe jäetakse sümmeetrilise tarbija puhul nagu el. mootorid ühendamata. Tähtühenduse puhul võib selle ühendada aga vajadust pole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
28-08-2019, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2019, 21:38 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Magnetkäiviti (kontaktori) tarvis võib nulli tarvis tulla. Kui kontaktori mähis on 220. Kas on, seda siit piltidelt küll välja ei loe. Erinevad on sel juhul ka juhtpinge võtmise kohad, kas siis kahe faasi vahelt või faasi ja nulli vahelt. Jällegi - nende piltide järgi ei loe kindlalt välja, pigem kasutatakse 220v.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
28-08-2019, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2019, 23:09 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
Tänud nõuandjatele, sain kompressori käima.
Kuidas see asi originaalis on mõeldud toimima - mootor töötab pidevalt, kui rõhk on üleval siis avariiklapp avaneb ja laseb üleliigse välja?
Venekeelses juhendis on veel juttu ressiiveri külge ehitatud niiskuseraldajast ja rõhuregulaatorist, kõik see kompott mahub sinna torbiku ja selle kaane sisse kus on õhuväljavõtted ja manomeeter?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
Niiskuse eemaldaja on selle "potsiku" sees olev silinder sõel, mille sees on treilaastud. Selleks, et vett välja lasta paagist on kusjuures teisel pool otsas punnid mõlemal paagil all. Süsteem oli tõesti mõeldud tööle nii, et kui rõhk jõuab piirini, siis ventiil laseb välja. Mootor seisma ei jää. Endal sai just üks isend ümber tehtud automaatika peale, mis lülib välja kui 7 bar käes.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
näidis rõhureleest. Loodetavasti avaneb
kas on praktilist põhjust tellida sellist kellade ja "reduktori-taolise asjaga" regulaatorit või piisab pea 2x odavamast regulaatori-osast?
plaanin oma CO-kompressori kanalisse kolida ja ei oska ise nendel nn lisajubinatel väärtust näha. Meh klapp on kompressoril olemas ja vaikimisi jätan ka lülitamise kompressori juurde kanalisse. Õhu võtan otse kompressorilt - on suurem ristlõige, kui 1/4". Kuigi vooliku otsas olev kiirliide ja järgnev jääb vist niikuinii voolu piirama ja võiks rahus vist ka regulaatori korpusest jagada.
...ning miks on regulaatoril veel üks täiendav ots? Mingiks referents-rõhuks ja tavakasutuses jääb see lahti?
siin on üks nn puhas variant - sisu veeautomaadi 1f regulaatori analoog ja vaikimisi telliksin selle. Vast võib hiinlaste ampreid uskuda ja eraldi kontaktorit pole vaja?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Kui kellegil peaks vaja olema, siis üks kompressori automaatika koos rõhuvabastusklapiga on üle. Pärineb tavaliselt väikselt nö. ehitaja kompressorilt. Mootor väsis ära, automaatika korras.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Ehk siis abiks nt pneumolihvija ja värvipüstoli puhul? Aga mis vahe on, kas reguleerida süsteemirõhku (relee on-off) või sellest kraanist vooluhulka?
mulle tundub maamehe loogikaga, et pole vahet - ilmselt jäävad mõlemal juhul rõhuvahed liinis graafikuna samasuguseks sikk-sakiks, mille kuju määrab rõhurelee? Või mitte?
Nojah - releed on samas tüütum reguleerida.
Tegelikult ongi mu küsimus vast, mis on mõistlik süsteemi kaasata: relee kompressori juurde kanalisse ja lisaks ka vooluhulga piiramine üles (garaazhi. Mul on kanali ja garaazhi vahel vee ja õhu jaoks torud ootel) selle seinast alguse saava vooliku-kiirliite juurde?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Ehk siis abiks nt pneumolihvija ja värvipüstoli puhul? Aga mis vahe on, kas reguleerida süsteemirõhku (relee on-off) või sellest kraanist vooluhulka?
mulle tundub maamehe loogikaga, et pole vahet - ilmselt jäävad mõlemal juhul rõhuvahed liinis graafikuna samasuguseks sikk-sakiks, mille kuju määrab rõhurelee? Või mitte?
Nojah - releed on samas tüütum reguleerida.
Tegelikult ongi mu küsimus vast, mis on mõistlik süsteemi kaasata: relee kompressori juurde kanalisse ja lisaks ka vooluhulga piiramine üles garaazhi seinast alguse saava vooliku-kiirliite juurde?
mul on kanali ja garaazhi vahel vee ja õhu jaoks torud ootel - garaazhi ehitades oli kohe plaan panna kompressor kanalisse lärmama ja tuult tekitama.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Sai proovitud liivapritsi CO-7 kompressori järgi, süüteküünlast tehtud düüsile jääb lahjaks. Kas 3X16A peakaitse kahte CO-7 kompressorit korraga veaks välja? Sisse lülitaks eraldi, üks töötaks pidevalt ja teine automaatikaga vastavalt rõhulangusele. Hetkel automaatika sätitud nii et 7bar peal välja, 5 peal sisse, kas see CO-7 kannataks ka 8...9 bari peal töötamist välja või läheb laiali?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Co-7 kannatab 8-9 bar töörõhku välja küll, kuid klappe lõhu rohkem ja need kipuvad rutem silindrisse kukkuma.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Mu CO7 omab tavaolukorras päris sissekeeratud tehase-regulaatorit ning kompressoril olev nõuka-manomeeter jääb tarbimise puudumisel kusagile 9..10bar vahele.
Klappi olen oma tagasihoidliku kasutamise puhul sel kompressoril vahetanud vaid korra. See oli nüüdseks juba üle 15a tagasi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 433
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(03-10-2019, 17:31 PM)Laurts Kirjutas: Sai proovitud liivapritsi CO-7 kompressori järgi, süüteküünlast tehtud düüsile jääb lahjaks. Kas 3X16A peakaitse kahte CO-7 kompressorit korraga veaks välja? Sisse lülitaks eraldi, üks töötaks pidevalt ja teine automaatikaga vastavalt rõhulangusele. Hetkel automaatika sätitud nii et 7bar peal välja, 5 peal sisse, kas see CO-7 kannataks ka 8...9 bari peal töötamist välja või läheb laiali?
Kui 1 kogu aeg käib, siis käivitus moment lööb kaitsme välja,abiks sujuvkäiviti siis veab välja.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(03-10-2019, 22:33 PM)diselist Kirjutas: (03-10-2019, 17:31 PM)Laurts Kirjutas: Sai proovitud liivapritsi CO-7 kompressori järgi, süüteküünlast tehtud düüsile jääb lahjaks. Kas 3X16A peakaitse kahte CO-7 kompressorit korraga veaks välja? Sisse lülitaks eraldi, üks töötaks pidevalt ja teine automaatikaga vastavalt rõhulangusele. Hetkel automaatika sätitud nii et 7bar peal välja, 5 peal sisse, kas see CO-7 kannataks ka 8...9 bari peal töötamist välja või läheb laiali?
Kui 1 kogu aeg käib, siis käivitus moment lööb kaitsme välja,abiks sujuvkäiviti siis veab välja.
Nii, proovitud, 3X16A veab kaks originaalseades CO-7 kompressorit ilusti välja, kõigepealt üks tööle ja kui esimesel mootoril hoog sees siis teine takkajärgi, lambid muidugi vilguvad laes...
Nüüd oleks soov panna mõlemad kompressorid ühe rõhulüliti järgi tööle, kummalgi on olemas oma jõurelee, relee ergutus tuleb rõhulülitist, kas keegi oskaks välja pakkuda mingi lihtsa mooduse jõurelee ergutussignaali viivitamiseks 1...2 sekundit?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Midagi lihtsamat võiks olla kui aegrelee, ise mõtlesin teise kompressori relee juhtimine võtta esimesena käivituva kompressori mootori mähise pealt, olenevalt nüüd teise jõurelee rakendumispingest võiks teine mootor käivituda peale esimese mootori klemmidel pinge taastumist?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
neid viiteid on muud malli ka.
näituseks pneumaatilisi.
puhas mehhaanika, ei midagi keerulist.