(24-09-2019, 19:16 PM)indreksirk Kirjutas: ...Kuna aga eri pooltel on täiesti aktsepteeritavad argumendid, siis ühte õiget vastust ei ole. Oleks ainult inimestel mõistust õiges olukorras mõistlik otsustus langetada. Igaüks võib seltskonnas järgi proovida.
1. Naastrehv või lamell?
2. Milline peaks olema lubatud alkoholikogus juhile?
3. Kas möödasõidul võib kiirust ületada?
...
Nende kolme punkti võrdlemisel hakkab kohe silma, et kahe viimase puhul on riik juba inimese eest õige vastuse ära otsustanud ja paika pannud ning nende nõuete rikkumisel saab karistada. Lamell- ja naastrehvi kohal on veel siiani jäetud vabadus ise otsustada, aga julgeks spekuleerida, et seda mitte väga kauaks ja ennekõike suurema õhusaaste tõttu.
Näiteks aasta algsues tõdeti, et Tartus Karlova linnaosas on ahikütte perioodil õhk üle linna kõige vähkitekitavam (
Link). Ahjukütmist ju inimestel ära keelata ei saa, küll aga kui teaduslik uurimus kinnitaks, et asfalditolmu vähenemine õhus parandaks üldist õhu kvaliteeti, siis ehk aitaks naastrehvide keelustamine ka Karlova elanikel euronormide järgi natuke rohkem "ellu jääda". Ja vajadusel leiaks kindlkasti ka mõne muu asjakohase põhjenduse.
(23-09-2019, 20:28 PM)v6sa Kirjutas: Siinkohal julgen siiski arvata, et samamoodi ei taha naastuuskujad tunnistada lamellide arendamisel viimasel paaril aastal tehtud tööd. No ei ole tänane lamellrehv enam nullindate naastutu pastel, ei ole.
Kusjuures vaadates hindu, siis letihinnas ju sisulist vahet ei olegi.
https://www.reifendirekt.co.ee/product/C...7/R-379816
https://www.reifendirekt.co.ee/product/C...3/R-403897
JA need on veel letihinnad. enamus meist soetab oma rehvijooksud ilmselt soodsamalt...
Näiteks ja võrdluseks on selliste hindadega rehvid ilusad küll, aga käesolevas foorumis tuletaks meelde, et siin on ka täiesti aktuaalne teema, et kuidas 5-10 aastat vana pesumasinat (jms. kodutehnikat) parandada või siis tõdemus, et mitmed foorumlased on välja toonud, et sõidavad võimalikult odava autoga (ca. 300-500 eur), et kui katki läheb siis viskan minema.
Ilmselgelt tuleb ka sellise kasutajaskonnaga arvestada ja nende valik on kindlasti pigem kasutatud rehvid või juba kaalutletud investeeringuna uued 50 eurosed hiinakad. Muidugi võib leiduda ka erandeid, kes ostavadki 400 eurosele autole 600 euro eest rehvid alla, aga see on pigem siiski ebatõenäoline.
Et lisaks võiks tuua ka näited suuremale rahvahulgale (sh. mina) sobivate hindadega rehvidest kuna praegu küll käsi ei tõuseks 150 euri ühe rehvi eest maksma, pigem vast 50 eur.