Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ok, kölab loogiliselt.
Aga kuidas seletad siis plekile kiire rooste mittetekkimist samadel tingimustel?
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Osadel muundajatel on vesi tehnoloogiasse sisse kirjutatud. Mingi aja pärast tuleb pinda niisutada, et keemiline protsess lõpuni käiks. Muidu hakkab pärast värvi all veel reageerima ja siis on paha-paha.
Mina olen niisutanud/pesnud. Kas ma kõikse õigem mees olen, ei väida.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(10-10-2019, 12:49 PM)roosteuss Kirjutas: Üks asi on niiskuse eraldaja aga on olemas oluliselt tõhusam asi õhukuivati näol aga see on juba teisest hinnaklassist.Peale kuivati vahele panemist kadus minul igasugune niiskus filtritest.
Sama siin,pidin hakkama õhutööriistu õlitama
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Eelpool antud lingil on antud lööktöö järjekord. Antud videos remonditakse suht uut Audit, mitte roostes uunikumi.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Võibolla loll küsimus, aga milleks supporteid ja selliseid väikseid asju üldse pritsida? Miks mitte happevanni?
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Jah, väike anum, kus on näiteks sidrunhappe lahus sees. Eemaldab rooste ideaalselt. Päev, paar-kolm, kui vahepeal loksutada, saab kiiremini.
Ise viskasin näiteks siduri töösilindri niimoodi likku, roostes käkist tuli väga ilus asi välja. Pädeva järeltöötluse osas jään küll vastuse võlgu.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ma ei hakka eelmiste postide vastuolusid lahkama, aga happevann ei sobi seepärast, et rikub kolbide liugpinnad. Kui kroomitud, siis pöördumatult, kui niisama pinnad, siis vajavad poleerimist.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 511
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Ei plaaniks komplektselt suppordit koos kolviga uputada.
Aga huvitaks see mainimata jäetud tagasiside.
Arutelu on huvitav.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Tegin ühed sadulad happega ja lasin siis tsinkida, midagi halvemaks ei muutunud silmajärgi. Neil sadulatel oli mansett nö silindris ja kolb ise kroomitud, viimane sai lihtsalt vahetatud. See nö silindriosa sadulal on suht robustse pinnatöötlusega juba tehasest (vähemalt konkreetselt neil sadulatel oli)
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Kui kangeid lahuseid te teete sidrunhappega, et see kroomitud pinnad ära rikkub ?
Kui kroom pind on korralik ei tohiks sidrunhappe lahus midagi teha aga kui kroompinnas on juba kahjustatud siis tuleks ikka kolvid ära vahetada.
Rooste eemaldamisel on veel abiks kui sidrunhappe kuumas hoida või vahepeal kuumutada, mida kuumem sidrunhappe lahus seda kiirem on protsess.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kus te seda kroomi näete suportitel?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(12-10-2019, 18:51 PM)viplala Kirjutas: Kus te seda kroomi näete suportitel?
Kroomitud liugepindadega sadulad on (olid) täiesti olemas. Selle foorumi kontekstis võib öelda, et on olemas. Esimesena tuleb meelde rahvaauto Ford Scorpio.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-10-2019, 19:31 PM)Marko Kirjutas: (12-10-2019, 18:51 PM)viplala Kirjutas: Kus te seda kroomi näete suportitel?
Kroomitud liugepindadega sadulad...
Ei usu, et hakati suvalise malmkäraka sees mingit liuguriava kroomima. Või mis kohta sa seal mõtled? Minu arust on seal tegemist lihtsalt poleeritud malmiga.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!