Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Õhk liigub mõõda juhet ainult lairiba lambdal. Sellist lambda andurit ei saa ega tohi remontida juhtmete liitmise teel, ainult terviku vahetus päästab. 1,2,3 ja 4 juhtmelised lambdad on zirconiumoksiidi baasil ja teine sort 4 juhtmelisi on titaniumoksiidi baasil tehtud. Vahe on selles, et esimene töötab 0-1v teine 0-5v. Lairiba lambda testimine on oluliselt keerulisem kui teised, kuna seal mõõdetakse voolutugevuse kõikumist ja pinget. Ja õhku saavad need zirconium ja titaanium lambdad sealt samast kust juhtmed korpusest väljuvad. Joota neid juhtmeid on raske ja varem toodi põhjenduseks, et jootmisel tekkiv kuumus rikub lambda. Kuigi pole täheldanud, et jootmine lambdat rikkunud oleks. Siiski klemmidega ühendamine palju kiirem meetod. Lisaks tüüpilise lambda anduri tööiga on kuskil 160 000 km kui mootor on tipp topp korras.
Vanusega muutub võnke amplituud järjest pikemaks kuni lõpuks jääb graafikuks kriips ehk surnud lambda.
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Tõmban lamda anduri teema uuesti käima - VW Passat 1,8l turbomootoriga , 110 kW, ehitusaasta 2005 heitgaasid ei vasta normile , Speedster ei aidanud , järgmine asutus kuskil endise Kalevi kommivabriku juures ilmselt ajab ka "käpad" püsti , selgeks on saanud : külma mootoriga on heitgaas normis , niipea , kui mootor soojaks käib , on gaaside koostis vale .
Diagnostikaga tegelevad spetsialistid pakuvad veaks nn. chipitud aju , mida pakuvad foorumlased , kuhu abi saamiseks pöörduda või on keegi foorumlastest ise nõus aitama ?
Edvard .
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Õli kulu kohta , vist normi piires , see tähendab - 8 000 km läbisõidu juures lisasin 0,5 liitrit , aga bensiini , seda läheb linnas 15l sajale , maanteel "peenega" lastes 8-9 l sajale .
Edvard .
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Pane kirja heitgaasi testi tulemused, siis saab edasi mõelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
1 mõõtmine :
CO 1,05 % , CO2 14,40 % , HC 106 ppm , O2 0,20 % , lamda 0,974 pöörded 800 CO 1,05 , õli temp 67 kraadi C
2. mõõtmine :
CO 1,06 % , CO2 14,40 % , HC 51 ppm , O2 0,18 % , lamda 0,975 pöörded 2400 CO 1,06 õli temp. 69 kraadi C
Nõnda palju siis heitgaasidest .
Postitused: 10,807
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Küünlad on kõik ühtlaselt tumepruunid või on mõni selgelt erinev?
Kütus on?
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Nii , nüüd siis lõpuks "tuli ära" see küsimus , mida ootasin ja vastata ei saa , masin Tallinnas , mina siin linnalähedal "maal" .
mina ise oleksin alustanud süüteküünaldest + õhufilter + kompressiooni mõõtmine ( äkki lekib mõni väljalaskeklapp oli esimene mõte kaedes HC näitu ) , aga see pidi loll jutt olema , siis ... loll annab järele . Siiski peaks diagnostika seadmed süütevoolu kõvera järgi hõreda silindri ära näitama vähemalt ennemuistsel ajal näitasid .
Homme pidi minema külge teine lamda andur prooviks , aga kas see ka midagi muudab ?
Jatkuu ...
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Jätkub ...
Bensiin Neste 95 "kraadine"
Peenete aparaatidega toimetavad diagnostikud vist süüteküünlaid autolt maha ei keera , vist näevad küünalde tööd ekraanilt .
Ise arvan - tihedate klappidega , korras süütesüsteemi ja lamda anduriga bensiinimootoriga sõiduauto peaks ilma katalüsaatorita heitgaasinormidesse mahtuma .
Edvard .
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
perses süütepooli ütleb küll diagnost ära ja mootoris ka vibra,aga poolpiduse küünla?ise vahetaksin ka 95solgi bensiini vastu välja.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
....ja viska uus katt alla ja korras!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,072
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Oli kunagi üks autu millel co näit paigast. Mootoril oli ka muid hädasid, seega läks terve mootor vahetusse. Vahetatud mootoril sama häda, co ikka kõrge. Diagnost ei näitand midagi (suht vana masin ka). Kuna mina selle uue mootori müüsin, sain esimese laksu ikka kohe ise, et müüsin kohviks lastud mootori. Otsisin viimased tüv paberid isegi välja, mille järgi näidud väga head. Ega siis midagi, poisid uurisid edasi ja lõpuks olevat viga olnud katki hõõrdunud/lühises tagakojamehe juhtmestikus. Novot, ei tea mida see täpselt mõjutas, aga pärast kordategemist igatahes co jälle korras. Mitte et see kuidagi antud muret lahendada aitaks, aga infoks ikka, et alati pole see viga päris ilmselge..
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Tänan vastajaid !
Bensiiniks on siis millise müüja milline segu ?
Külma mootoriga on "gaasid" korras , see viib mõtted pekkis aju , lamda juurde juurde .
Edvard .
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Mitte ilmtingimata. Külma mootoriga on auto juhtplokk nö open loop situatsioonis, ehk ta ei vaatagi lambda näite, vaid töötab ettekirjutatud väärtuste baasil. Kui mootor saab soojaks, siis lülitub auto close loopi, ehk hakkab töötama erinevate sisendite baasil, kaasa arvatud lambda.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Olen siin varem kirjutanud, et minu Lacetti ei talu linnavahel 4. käiku. Siis hakkab peagi mootorikujuline tuli põlema, mille kustutab mõni minut gaas põhjas 5. käiguga sõit. Kuna see ei meeldi riigiametnikele, olen sunnitud alla 70 kasutama 3. või vähemaid käike. Lihtsalt infoks katalüsaatoriga autost. Pole selle kollase tulega ülevaatusel käinud, siis ei tea ka näitusid sel ajal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Olles kokku puutunud paljude vag grupi autode heitgaasi probleemidega siis enamasti saavad need alguse kulunud ja/või mitte hooldatud mootorist. Teemakangelase mootorile pakuks pimesi veaks: liig palju õli satub silindrisse. Tuleks uurida lähemalt lambda signaali muutumist mootori soojenemisel.