Masendav ila on siin! Omage kurat LAIEMAT maailmavaadet! Ega mingine üks laiskur konksliftiga pole "ainus" probleem - terve kuradi maapiirkond on neid "probleeme" täis ja seal on
kiiruste vahed kordi suuremad, kui linnas. Suur enamus mõllumajandustehnikast on meeletult suure tapa- ja viilutusvõimega, kui peaks suvaliselt ja äkki murgatagant välja ilmuma! Needsinased rögisevad Jumz-kopad, šassiid, KÕIK trakatsite rippriistad, kombainid etc, etc, etc!!!
Nüüd on äkitselt täiesti mõttetu konks hambus aga minu arust võiks maal maameestel liikumise üldse ära keelata! Ainult uue sõiduautoga... ja traktoreid vead treilal põllule nagu metsatehnikat! Ah et linnas on paaril tänaval traktorite liiklemine lühiajaliselt keelatud? SO WHAT? Ma arvan, siinse foorumi kasutajatest POOLED vennad võiks peaaegu igapäevaselt "mõrtukateks" titueerida, kui asja niimoodi võtta. Ja mida rohkem kasvõi siinsamas foorumis ila ajada ja VINGUDA, seda karmimaks reeglid keeratakse ja lõpuks
olete ISE HÄDAS! Sest kõik see seaving jõuab millalgi ka kuhugi mittesobivasse kohta mõtlemisvõimetu ametnikukeseni ja tehakse käsuks! Sa saad varsti selle, et traktori esiraskus peab olema märgistatud, tarktoril passis kirjas maksimaalsed gabariitmõõdud etc!
Esimene suvaline näide, kus asi võiks jõuda täietsi absurdsete peedistamsiteni! Kas Sa isand Võsa tahad oma valdkonda sellist jama??? Et linnamehed hakkaks põllumajandustehnika teeliikluses kasutamise reegleid kirjutama? Et see pildil masin peaks evima lõputult lisavidinaid, nagu sarvede ostas laia veose märgid, pika veose märgid, eraldi tüübikinnistust jne? Esiotsa "probleem "on ju lisaks... Mis kuradi liikurmasin ja 3 meetrit???
PS: esilaadur "peaks olema" üldse keelatud! Ja see pole enam nali ,sest näiteks traktori eksamisõidul ei tohi sellist asja ees olla! Kehta MF'il võetakse laadur selleks ajaks eest ja minu sellekohase imestuse peale just nii väideti! Kuna see on ohtlik, võiks ju üldse ära keelata? Ja "tegelikult" võiks praeguse 3-meetrise legaalse laiuse kärudele-haakeriistadele ehk masinrongile ka tava-traktori ja autode 2.55 peale viia või nõuda imemärgistusi.
Pika jutu lühike kokkuvõte: Eesti ja ka muu ilm on pilgeni täis igasuguseid erisusi, mis kõik on tegelikult ohtlikud! Lihtsalt on kusagil maal mõistlikkuse piir, kus mängu tuleb iseenda vastutusvõime! See, et too ragnari konksliftimees on teistega mittearvestav tõbras, on hoopis teine teema. Aga reaalses elus ei ole selline konks mitte kuidagi ohtlikum kui enamus liikurmasinaid ja igatsugu laadur-koppasid. See, et too kraaviniiduk on legaalne ei tee jalakäijat õnnelikumaks, kelle selline loll traktorist näiteks kõnniteelt haiglasse saadab! Või jääb selline liiklusmärgi taha kinni... Rääkimata pimedas sõidust, kus selline märgistamata ülegabariit on juba reaalselt ohtlik... aga kuniks pole keegi surma saanud, las olal! Tööd on ju ka vaja teha, mitte lollustega tegeleda.