Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Eks siia ongi see koer maetud ! Korralik autoomanik vaatab ju juhendist järele millise rehvirõhu tootja sellele mudelile ette on näinud. See, et sul all teist tüüpi rehvid kui manualis, selle peale tavaliselt keegi ei mõtle.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nüüd on ju kena targutada. Iga lapski teab, et kummil käib üle kahe ati sees. Siis aga es teatud R kummidest midagi. Igavesed sitad pidid olema, sest teed ei pea. Paku nüüd kellegile diagonaali, naerdakse välja. Nii, et ka seda kummirõhku peab aja kontekstis vaatama.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Vahetatava protektoriga veokakumme veel mäletab keegi?
Шина типа РС (радиальная со съемным протектором).
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,490
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Krt mul suvel tuttav leidis sellised rõngad kuurist ja me ei suutnudki välja toona mõelda mis asja jaoks nad on. Arvasime,et ju kellegil oli rehviribasid vaja
Kas neid reaalselt kasutati ka või? Et kui rehv tühjaks läheb,siis kaob ka muster
Mis ajal sellised kasutusel olid? 80`
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
60ndad. Ribasid oli erineva laiusega.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(08-11-2019, 08:35 AM)wagoneer Kirjutas: Krt mul suvel tuttav leidis sellised rõngad kuurist ja me ei suutnudki välja toona mõelda mis asja jaoks nad on. Arvasime,et ju kellegil oli rehviribasid vaja
Kas neid reaalselt kasutati ka või? Et kui rehv tühjaks läheb,siis kaob ka muster
Mis ajal sellised kasutusel olid? 80`
Mäletan, et '80. aastatel vähemalt mõne kaljavaadi all olid sellised küll. Kas ka autodel - pole kindel. Masslevinud polnud nad vähemalt tol ajal enam kindlasti. Minu kunagises töökohas läksid kõik GAZ-veokad "kõige liha teed" selle sajandi alguses, mõni aasta enne minu sinna firmasse tööle minekut. Nondest jäi hoovile veel mitmeteks aastateks vedelema suurem kogus kumme ja nende hulgas olid ka mõned sellised, erinevates kulumisastmetes. Võib olla kasutati ehk varuratastena.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Huvitav, kas läänes ka samalaadseid kumme kasutati või on siinkohal tõesti tegu millegi maailmas analooge mitteomavaga?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 46
Teemad: 15
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Paljud on rääkinud rehvide maksumusest, aga kas saaks välja tuua ka konkreetsed rahanumbrid. Samuti oleks huvitav teada, kui levinud olid ketid ja kas neid ka kasutati. Loen praegu Lada manuaali, seal on kirjas, et iga 5000-10000 km järel on soovitatav rattad ümbeer tõsta, alustades varurattast. Järgis keegi seda õpetussõna?
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Üks 60ndatel Jõgeva autobaasiga seotud härra meenutas, et vahepeal oli veokate rehvikriis nii suur, et käidi Tartu sõjaväelennuväljalt vanu lennukirehve toomas ja pandi neida autodele ka kärudele alla.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(08-11-2019, 12:50 PM)Aspelund Kirjutas: Üks 60ndatel Jõgeva autobaasiga seotud härra meenutas, et vahepeal oli veokate rehvikriis nii suur, et käidi Tartu sõjaväelennuväljalt vanu lennukirehve toomas ja pandi neida autodele ka kärudele alla.
A.
Lennukirehvidega veokat tahaks lausa ise näha. Mõnda pilti ei tea kuskil olevat? Mõnda üheteljelist traktorikäru nagu ähmaselt mäletaks, millel olid kuidagi imelikult ümarad rehvid all ja mis tagantjärele mõeldes võisid äkki tõesti lennuki omad olla. Sõjaväeosas käidi ehk ikka autokummidega mingit diili sebimas? Kuna armee pidi saama, mida tahtis ja tsiviilidele jagati, mis üle jäi, siis polnud vast väga keeruline õigetele nägudele natuke meelehead viia ja vastutasuks kasvõi autokumme saada?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 254
Teemad: 23
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Kaheksakümnendate keskel noore insenerina pärisautot endale lubada saanud ja liiklusvahendiks oli kakskümmend aastat vana M408. Enamus rehve selle auto all olid vähemalt neli korda protist läbikäinud ja sõit käis kuni rehv pauguga ribadeks lendas. Mingil hetkel oli õnn tutvuste kaudu hankida ainult kuupalga eest kaks uut rehvi.
Tegemist oli 6,40-13 mõõtu ehk piruka rehvidega ,mis olid toodetud Jerevani rehvitehases ?. Peale kaht nädalat uute kummidega sõitu sattusin auto alla vaatama ja pilt mis sealt avanes oli küllaltki huvitav. Tundus ,et rehvid koosnesid enamjaolt tahmast ,sest sisekumm punnitas mitmest kohast rehvi küljepealt koordiniitide vahelt välja . Võtsin uued rehvid muidugi alt ja viskasin vihaga pagasnikusse. Paar päeva hiljem oli mingid pätid paneelikate vahel seisnud auto pagasniku lahti kangutanud ja mõlemad rehvid tuuri pannud. Midagi pole õelda ,olid ilusad ajad.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Päris huvitav teema ning nii mõnigi asi meenus omale lapsepõlvest, näiteks see protti viimise teema. Aga alles mainiti lennukirehve- mul oli isal umbes 30 aastat tagasi üks platvormiks tehtud sõnnikulaotaja ning algul, kui selle rehve nägin, mõtlesin, et mis pagana rehvid sellel all on, täiesti kiilakad. Hiljem siis kuulsin, et tegu oli lennukirehvidega.
Postitused: 270
Teemad: 28
Liitus: Jun 2013
Maine:
1
Autodele pandi 60-ndatel alla ka põllumajanduse rehve, ainult et siis tehti veljed ringi.